Oud 23-11-2003, 18:06
Vlekje
Vlekje is offline
Ik heb pas geleden 8 a 9 weken met iemand gehad. Eerst vond ik hem erg leuk, maar later werd ik wel verliefd op hem, tenmiste dat laatst dacht ik of zat niet diep genoeg.
Een huisgenoot van hem vond ik vanaf het begin gewoon leuk en ik hoopte op een goede vriendschap met hem. Toch ben ik in de loop van de tijd meer voor hem gaan voelen en hij ook voor mij.
Voor mijn vriend toen begon ik steeds minder te voelen en daarom had ik er een punt achter gezet. Ik was niet van plan om gelijk achter die huisgenoot aan te gaan, maar toch 3 weken nadat het uit was, kregen we wat met elkaar. Die ex vond het eerst wel oke, maar zei wel dat hij er in het begin moeite mee zou hebben. Toch bleek hij er meer moeite mee te hebben dan gedacht en de geruchten in dat huis hielpen ook niet echt mee.
Die huisgenoot (en ik dacht eraan) heeft toen toch gekozen om zeg maar "een soort stop in te lassen"
Geen idee wanneer we het weer oppaken. We hebben afgesproken om telefonisch contact te houden.

Nu ben ik bang dat ondanks het telefonisch contact we uit elkaar groeien, of dat zijn gevoelens veranderen in vriendschap en dat het dus nooit meer wat zou worden.

Is deze angst terecht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2003, 18:28
Angeles
Angeles is offline
Kunnen jullie elkaar niet een tijdje bij jou thuis ontmoeten of zo?
Oud 23-11-2003, 19:07
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Als jullie echt verliefd op elkaar zijn is dat echt niet opeens weg omdat jullie elkaar een paar weken niet in het echt zien. Verder snap ik het nut van deze stop niet echt... Je ex vriend weet nu toch ook dat jullie verliefd op elkaar zijn en ooit weer eens bij elkaar komen, dus het lijkt me niet dat dit de pijn voor hem verzacht,, als de reden is dat hij jullie nu niet samen hoeft te zijn snap ik het ook niet echt eigenlijk.... spreek dan de eerste paar weken bij jou thuis af ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:28
Verwijderd
Je hebt een vreselijke fout gemaakt en die stop maakt dat zeker niet goed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 23-11-2003 @ 21:28:
Je hebt een vreselijke fout gemaakt en die stop maakt dat zeker niet goed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 22:09
Verwijderd
Waarom kunnen jullie alleen telefonisch contact houden? Kunnen jullie niet zo af en toe wat afspreken buiten dat huis om?

Maar goed, ik begrijp dat jullie min of meer een relatie hebben, maar nu dus een pauze? Praat hier dan met hem over... vraag waarom jullie elkaar niet gewoon kunnen zien... mja... dat zou ik doen iig

Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:57
Vlekje
Vlekje is offline
het probleem ligt niet alleen bij mijn ex. Op de een of andere manier bleek ik ook een beetje de sfeer in het huis te verzieken (tenminste zo iets, was niet helemaal duidelijk) Als ik nog wat met hem zou hebben en hij zou naar mij toe gaan, hebben een aantal huisgenoot het snel genoeg door en blijven er geruchten in dat huis zweven.
Wanneer we elkaar bellen zal ik het er ook zeker met hem overhebben wat hij van deze stop verwacht en misschien alsnog kijken erover hebben of we elkaar bij mijn huis kunnen treffen of in de stad ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:32
Angeles
Angeles is offline
Aan die huisgenoten moet je toch eigenlijk gewoon schijt hebben, wat hebben zij daar nou mee te maken? Het zou toch van de gekke zijn dat je niet kan doen en laten wat je wil omdat zij dan misschien iets zouden denken?

Dat je je er niet meteen te veel mee wil confronteren is te begrijpen, maar die huisgenoten staan er echt compleet buiten.
Oud 25-11-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 23-11-2003 @ 20:07:
Als jullie echt verliefd op elkaar zijn is dat echt niet opeens weg omdat jullie elkaar een paar weken niet in het echt zien. Verder snap ik het nut van deze stop niet echt... Je ex vriend weet nu toch ook dat jullie verliefd op elkaar zijn en ooit weer eens bij elkaar komen, dus het lijkt me niet dat dit de pijn voor hem verzacht,, als de reden is dat hij jullie nu niet samen hoeft te zijn snap ik het ook niet echt eigenlijk.... spreek dan de eerste paar weken bij jou thuis af ofzo

eens
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 21:22
Vlekje
Vlekje is offline
thnx voor de reacties, maar het is niet meer nodig. Die huisgenoot waar ik maar een paar dagen mee heb gehad voelde wel veel voor mij, maar niet genoeg om de spanning met die ex er voor over te hebben.
Naja, shit happends!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Vlekje schreef op 26-11-2003 @ 22:22:
thnx voor de reacties, maar het is niet meer nodig. Die huisgenoot waar ik maar een paar dagen mee heb gehad voelde wel veel voor mij, maar niet genoeg om de spanning met die ex er voor over te hebben.
Naja, shit happends!
Ow... shit idd...
Sterkte iig...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 22:55
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 23-11-2003 @ 19:06:
Is deze angst terecht?
Ja, met al die losbandige contacten heb je natuurlijk geen zekerheid in je relatie(s).
Oud 27-11-2003, 08:30
Optima
Optima is offline
onthoud dan voor de volgende keer: geen familie, geen goede vrienden, en geen huisgenoten

doe je dit wel, eindigt het toch altijd miserabel
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten