Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wel cool dat ze met een 'nieuw' album komt. Wel vreemde selectie van de nummers. Iemand op Amazon zegt dit:
Sam, Owings Mills, Maryland United States, 5 November, 2003 Uuuuggggghhhhh I love Tori Amos, I hate this collection. Being the idiot that I am, I am going to buy this anyway. However, MIA tunes makes this collection a true bust. -Rasberry Swirl -1000 Oceans -Hey Jupiter -Caught A Lite Sneeze -A Sorta Fairytale Yup....all missing...and it drives me crazy....I'm off to burn a cd.. wel begrijpelijk. Haar nieuwe clip Mary is te zien via: http://www.7digitalmedia.com/downloads/tori/menu.asp Het is een soort compilatie van allemaal oude clips van haar. Het nummer zelf klinkt wel goed, maar vind het niet zo heel bijzonder. |
![]() |
|
![]() |
Kheb de reden voor haar compilatiealbum. Zo staat het in een interview dat vandaag in onze krant staat:
"Voor haar laatste album Scarlet's Walk stapte ze over naar een andere platenmaatschappij. Haar vorige baas Atlantic had echter nog een album van haar tegoed." Vandaar dus. Nog 1 nachtje slapen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Noord-Hollands Dagblad in de cultuurbijlage van vandaag. Er zit een foto bij die al wat ouder is en die ik al vaker heb gezien. Ze lijkt een beetje op Avril Lavigne daar ![]() deze int zwart-wit: |
![]() |
|
mmm... ben niet echt te spreken over de tracklist, ze heeft een aantal vreemde keuzes gemaakt... hey jupiter en caught a lite sneeze hadden erop moeten staan. en cooling!
![]() na ja, ik ben zowieso geen voorstander van tori amos compilatie cd's, al haar albums hebben echt een eigen sfeer... die liedjes horen gewoon bij elkaar in die volgorde.. vind het raar om ze zo dwars door elkaar heen te horen ![]() waarom heeft ze geen b-sides collection gemaakt ofzo?? daar heb je wat aan! maar ach ja... ik hou van tori amos, ze is en blijft geweldig... wel groot voordeel is idd dat ze nu waarschijnlijk weer gaat touren! joepiedepoepie!! ![]()
||
Citaat:
Een album is vaak zorgvuldig opgebouwd met als doel een sfeer te cre-eren, af te bouwen, op te bouwen, af te breken etc. Het is een geheel. En daarom haat ik best-ofs
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hmm, ik snap het ook niet helemaal... Ik zal hem wel weer kopen, zoals altijd, maar ik vind het een beetje gek. Ik begin haar ook wel een beetje beu te raken, gek genoeg. Ik heb al haar albums nu in de kast staan, maar ik had toch echt een andere selectie gemaakt. In ieder geval niet zo veel van little earthquakes. Maar het blijft een raar mens he.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeft iemand hem al? is de DVD de moeite waard? Ik ga hem denk bestellen bij themusicsafe.nl, daar is hij het goedkoopst van de nederlandse online cd winkels, maar kost nog steeds 19,10 euro en met dvd 22,60 euro. |
![]() |
|
Ik wist dat de cd uitkwam, maar niet dat t zo snel zou zijn. Ga hem vandaag gelijk halen. DVD met liveopnames moet ik echt hebben. Die foto is trouwens lekker kitsch
![]() Ik vind ook dat ze rare keuzes heeft gemaakt, maar 7 van de geselecteerde nummers vind ik zelf ook de beste.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
En óf het hier saai is! 108. Verwijderd | 500 | 31-12-2007 00:08 | |
Muziek |
Welke cd zit er in jouw cd-speler? Ceridwen | 131 | 10-10-2006 16:50 | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Welke cd zit er momenteel in jouw cd-speler? Love_Fulfilled | 162 | 15-11-2004 13:16 |