Oud 11-11-2003, 18:57
Verwijderd
Dit stukje is niet van mij maar dat dit bedoel ik ermee, over dit onderwerp:

Hey beste forumleden

ik had graag eens geweten wat jullie precies allemaal doen om jullie geliefde te laten genieten en hiermee bedoel ik niet onmiddellijk sex. Mijn vriendin houdt er vooral van als ik niet gewoon lig te knuffelen maar ook langzaam met mn gezicht langs haar bovenlichaam strijk en langzaam richting haar oor ga en deze vervolgens lik of streel. Vooral het geluid die je lippen en tong maakt is enorm intens, zeker eens proberen. Ook het kussen van haar nek en met mn mond haar lippen strelen zonder direct te kussen geeft een intens gevoel. Wanneer ik mijn vriendin kus, aai ik meestal haar gezicht of leg ik mijn hand in haar nek, dit vind ik op zich veel intiemer. Zeker niet te vergeten is de massage met gepaste massage olie. een klein massagetechniekje wou ik jullie wel nog eventjes kwijt. Wrijf uw beide handen snel tegen elkaar zodat deze een gloeiend gevoel krijgen, leg daarna uw handen op de rug van uw geliefde. Ergens net onder de nek of de onderkant van haar rug. Hier geniet ikzelf ongeloofelijk van. Er gaat niets boven een goeie massage (alléja ge weet wel )

Hebben jullie nog dergelijke techniekjes ofzo? doe een kleine moeite en post ze in deze tread. Alvast bedankt namens mezelf en mn vriendin.

Nu ik weer:

Ik hou ook heel erg van strelen en gewoon intiem zijn met mijn vriendin. Eigenlijk vind ik alles wel fijn, maar vooral met haar nagels over mijn rug of als ze in mijn nek zoent. Een massage natuurlijk ook.....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 19:06
Verwijderd
eh, hij vindt het fijn als ik zijn rug lik.
juist ja.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 19:11
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Aan haar tepels likken,zuigen enz. vind ze erg fijn.
Oud 12-11-2003, 00:10
Kevin D.
Kevin D. is offline
Met je de tong haar lichaam een beetje aftasten, hoeven niet persee de intiemste plekjes te zijn. Maar af en toe een wat intiemer plekje likken kan geen kwaad
Oud 12-11-2003, 00:15
AngelLena
AngelLena is offline
Idd de nek, daar kan ik em heel erg blij mee maken. Ook zachtjes knabbelen aan zijn oorlel vindt ie heerlijk.
Verder gewoon strelen over zijn borstkas of zijn rug vindt ie geweldig.
Tijdens het zoenen beetje met zijn haar spelen enzow...
En natuurlijk massages. En dan niet de corrigerende, maar de intieme

Ikzelf ben ook gek op massages, maar krijg ook kippenvel als hij door mijn haar strijkt of mijn gezicht streelt en mijn rug streelt...
Oud 12-11-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Kevin D. schreef op 12-11-2003 @ 01:10:
Met je de tong haar lichaam een beetje aftasten, hoeven niet persee de intiemste plekjes te zijn. Maar af en toe een wat intiemer plekje likken kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:51
pure_evil
pure_evil is offline
gevoelig plekje net boven het stuitje strelen enne..binnenkant van het dijbeen strelen heeft ook effect
Oud 19-11-2003, 16:52
Verwijderd
Hmmm ... hij vindt het zalig als ik mijn lippen en mijn tong gebruik, overal, vooral zijn oren en zijn nek maar ook elders
Verder, samen douchen en hem inzepen met douchegel en afspoelen ... massage natuurlijk meestal met olie ... sexy lingerie doet het hem ook altijd
Leuk muziekje, vooral alles heel langzaam doen, zodat-ie smeekt om meer ... opwindende en lieve woordjes fluisteren ...
Voetje-vrijen tijdens het eten ...
Samen de Kamasutra bekijken op CD (bestaat echt en is serieus opwindend!)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:25
juno
juno is offline
Iemand langzaam en sensueel van zijn of haar kledingstukken ontdoen, daarbij elk stukje blootkomende huid strelend, likkend, bijtend en kussend.

Tegen de tijd dat je slachtoffer naakt is, is-ie helemaal gek geworden van al die subtiele kwellingen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 09:36
ShadowX
ShadowX is offline
nek + oor + tong + lippen =
Oud 20-11-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 19-11-2003 @ 23:25:
Iemand langzaam en sensueel van zijn of haar kledingstukken ontdoen, daarbij elk stukje blootkomende huid strelend, likkend, bijtend en kussend.

Tegen de tijd dat je slachtoffer naakt is, is-ie helemaal gek geworden van al die subtiele kwellingen.
Yups, en dan vooral niet te snel toegeven
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 11:35
juno
juno is offline
Citaat:
roosje schreef op 20-11-2003 @ 10:47:
Yups, en dan vooral niet te snel toegeven
Precies, dan wordt-ie eerst lekker onder de douche gestopt. Elkaar zorgvuldig inzepen, afspoelen, veel zoenen en vrijen tussendoor en erna elkaar kussend en knuffelend afdrogen is ook een heerlijk ritueel. Lekker onder de warme straal, zo'n warm lichaam tegen je aan, lekker glibberig. Wij hebben gelukkig een hele grote douche.

(We halen dan vaak de slaapkamer niet, maar dat is van ondergeschikt belang. Sex voor de badkamerspiegel is ook heel gezellig. Moet-ie niet beslagen zijn, anders heb je er nog niks aan....)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-11-2003 @ 12:35:
(We halen dan vaak de slaapkamer niet, maar dat is van ondergeschikt belang. Sex voor de badkamerspiegel is ook heel gezellig. Moet-ie niet beslagen zijn, anders heb je er nog niks aan....)
Gna, vorige week kwam ik net toe en trok-ie me meteen op de bank *grijns*

Douchen is idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk ...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten