Ik heb nou al 2 jaar last van licht urineverlies (te handhaven met inlegkruisje, maar dat dan wel dus de hele dag), en aangezien ik ook ongeveer zo lang seroxat slik (paroxetine, antidepressivum) denkt mijn huisarts dat het daardoor komt. Het schijnt dat seroxat in zeldzame gevallen incontinentie tot gevolg heeft. Nu heb ik een gevoelig blaasje (+ darmstelsel, heb ook irritante constipatie), dus dat zou best kunnen. Mijn urine was goed, de keer daarvoor, in oktober, vonden ze een blaasontsteking, en gek genoeg nu dus niet, terwijl het precies dezelfde klachten zijn.
Ook heb ik, maar dat staat los van het medicijn, bij seksuele stimulatie (en dan heb ik t niet over een orgasme krijgen, dus geen ejaculatie dus begin daar alsjeblieft niet over) dat mijn blaas weer vol lijkt te lopen en er met beetjes urine uit komt zetten. (veel ook) En nee dat los je niet op met eerst naar het toilet gaan, want het blijft komen en dan kun je om de 5 minuten opnieuw. In combinatie met afscheiding en inlegkruisje ruikt t ook al niet al te geweldig

Nu zoek ik mensen die dat ook hebben en/of mij denken een advies te kunnen geven. (en nee stoppen met seroxat is geen optie dan wordt ik depressief) Is er iets wat ik eraan kan doen? Klopt het wat de huisarts zegt en als er dan niks aan het plassen zelf te doen valt, hoe houd ik mijn bed schoon als ik seksueel aan de gang wil gaan?
Welke oefeningen/hulpmiddelen zijn er om de bekkenbodem/vagina/anusspieren te trainen en werken ook nog eens goed?
Kan iets of iemand me aub helpen (en niet aankomen met die irritante kutgeintjes), het is heel irritant namelijk.
Oh en als je nog tips hebt tegen obstipatie hoor ik het ook graag.