![]() |
|
Je hebt kans dat ze zullen onderzoeken of je nierkleppen wel werken. Dat doen ze door een slangetje via de urinebuis naar binnen te doen, je blaas te vullen met water en zo dus te kijken of er niets lekt. (ik heb dit gehad toen ik 9 was, doet geen pijn, maar ik kan me voorstellen dat het op 9jarige leeftijd iets minder genant is...)
succes!
|
Is dit wat?
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 19:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf ook bij een uroloog geweest i.v.m blaas- en nierbekkenontstekingen. Ik kreeg eerst een algemeen anamnese gesprek, gewoon om alles een beetje in kaart te kunnen brengen. Er werd daarna een echo van mijn buik en urinewegen gemaakt. Ik heb ook een inwendig onderzoek gehad (gaan ze met een klein cameratje via de urinebuis naar binnen, moest met mijn benen in van die beugels ![]() ![]() Verder kreeg in ook een mictie-lijst mee voor naar huis. Moest ik voor een tijdje bijhouden hoe vaak, hoe veel en wanneer ik dronk en moest plassen (yep, dan moet je dus in een maatbeker gaan plassen om te meten ![]() Mja, dat was het wel zo'n beetje geloof ik. Succes!
|
Hmm.. ze kunnen ook inwendig onderzoek doen... en en dan een infuus tegelijkertijd laten lopen om te kijken of je al je urine wel uitplast, en of hij wel goed sluit (daardoor kan je ook nierbekken ontsteking krijgen..) Ik loop zelf ook bij een uroloog, en daarna zullen ze je doorverwijzen als hij die onderzoeken heeft gedaan na zo'n speciale verpleegkundige die zegt hoe je dingen beter kan doen etc...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Stafylokokken (huidbacterien) in sperma, plasbuisonsteking. Helpp! angstofniet? | 3 | 18-09-2011 13:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking never mind | 20 | 16-09-2003 19:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
nieroperatie/nierafwijking Verwijderd | 1 | 04-04-2003 11:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking... elledc | 46 | 06-03-2003 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn maar dan anders... Verwijderd | 27 | 12-10-2002 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
broekplassuh Washandje | 24 | 01-06-2002 09:43 |