Leuk programmatje *wil ik ook *!
Euhm... maar ik weet er weinig van dus is het ook moeilijk om te beoordelen of dit goed is. Maar het is inderdaad een beetje een 'simpel' tekeningetje, je moet gewoon doorgaan met oefenen, denk ik!
en niet te veel waarde aan mijn commentaar hechten...
De kin stoort me...het suggereert dat we van onder af op het gezicht kijken, terwijl het aan de rest vh gezicht niet te zien is. Verder is het lijnwerk wel érg eenvoudig en de inkleuring slordig.
Ik vind probeerseltjes en schetsen nooit echt de moeite om een topic voor te openen, eigenlijk...
Peperkorrel schreef op 22-12-2003 @ 17:24: De kin stoort me...het suggereert dat we van onder af op het gezicht kijken, terwijl het aan de rest vh gezicht niet te zien is. Verder is het lijnwerk wel érg eenvoudig en de inkleuring slordig.
Ik vind probeerseltjes en schetsen nooit echt de moeite om een topic voor te openen, eigenlijk...
helemaal niet aan toe te voegen
Peperkorrel schreef op 22-12-2003 @ 17:24: De kin stoort me...het suggereert dat we van onder af op het gezicht kijken, terwijl het aan de rest vh gezicht niet te zien is. Verder is het lijnwerk wel érg eenvoudig en de inkleuring slordig.