![]() |
|
![]() |
Voor de zomervakantie werd er bij ons op school Idols gehouden.
De 1e 3 mochten een single in een professionale studio opnemen. Ik was 3e geworden dus mocht ik ook een liedje opnemen. Ik had gekozen voor Jesse van Joshua Kadison. Deze 3 bestanden moeten worden gedownload. Daarna moet gewoon het 1e bestand worden geopend. Het bestand dat dan wordt aangemaakt moet worden geopend, en dan hoor je me zingen. Ik heb de kwaliteit van het liedje wat moeten verslechteren, omdat ie anders te groot was om te kunnen uploaden. Veel luisterplezier! bestand 1, klik na een tijdje op Open browser als hij niet begint met downloaden bestand 2, zie instructie bij 1 bestand 3, zie 2 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://groups.msn.com/JordyCarloSanchez
dat is mijn groep, en daar staan ze op bij documenten je moet dus ff lid worden van mijn groep, en dan kun je ze downloaden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in ieder geval voor de geintereerden, hij staat er op, dus als je hem wil horen: ga je gang en download hem. ik vind het in ieder geval wel de moeite waard, benieuwf of jullie dat ook vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (bij mij doetie het dus) je kan wel aardig zingen hoor niet dat ik zeg yes maar ik zou het je niet nadoen denk ik ![]()
|
Misschien dat deze het beter doet bij sommigen.
Ik vind het originele nummer leuk, vandaar dat ik jouw versie niet meteen afzette. Ik vind je wel aardig klinken, niet geweldig, niet verschrikkelijk.. |
![]() |
|
Omdat een virus mij enorm hard en onverwachts heeft genaaid, heb ik je mp3 in m'n shared kazaa folder moeten zetten, dus mensen over de hele wereld kunnen jou nu downloaden!!!!
Nou dat is toch geweldig...maar dus, ik dacht dat je een meisje was (had niet naar je naam gekeken ![]() Okee, genoeg zinloze info, ff ontopic: ja, leuk. Doe ik je niet na, jammer van de kwaliteit (van de mp3 dus)...
|
Tis wel goed, alleen de uitspraak is idd nog teveel vernederlands voor een pop idool. En weetje hoe gigantisch veel muziek helpt om het zingen mooi te maken?
Het is moeilijk om zon auditie te houden bij idols zonder muziek.. das et hele punt natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
er wordt wel een nieuwe pagina geopend, maar hij zou meteen moeten beginnen met downloaden. die nieuwe pagina kun je daarna gewoon sluiten. als het dan nog niet lukt, kun je misschien proberen om het op de 1e manier te doen. dan moet je je dus ff aanmelden op mijn msngroep. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Einde van de cd-single in zicht hhendrikxx | 21 | 28-01-2008 22:16 | |
Muziek |
U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?! Until My End | 61 | 02-11-2006 09:37 | |
Muziek |
[NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher Verwijderd | 7 | 04-07-2005 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Single Topic Verwijderd | 131 | 12-04-2005 13:30 | |
Muziek |
Nieuwe single Red Hot Chili Peppers Sikamikanico | 31 | 07-10-2002 23:12 |