Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb Murray street nog niet maar ik ga hem snel aanschaffen. Het klopt dat SY niet echt bepaald toegankelijk is, maar je moet er gewoon een beetje "doorheen bijten" Maargoed.. Alleen voor Kim heb je dat zelfs al over
![]()
|
Op zich heb ik nooit zo'n moeite met ontoegankelijkheid, ben wel wat gewend
![]() Als ik nog ooit aan geld kom staat deze cd wel op m'n verlanglijstje. |
![]() |
||
Citaat:
laatst Sonic Youth samen met The Ex en ICP gehoord. Dat album is echt een test dan wel aanslag op je gehoor. ![]()
|
Cd Murray Street is alweer een tijdje uit hoor O_o//
Maja bij een vriend van me luisterde ik vaak Sonic Youth.. Is wel relax.. BTW die kinderen op dat hoesje zijn Nederlands, leden van SY komen vaak in NL enzo.. Nu zie ik al waarom ik zei dat ie alweer een tijdje uit was, 1ste post is in 2002 gemaakt ![]() Minn foutje ..
||
Citaat:
![]() sonic youth. op z'n tijd vind ik het wel fijn om naar te luisteren, heb dat ene album van ze met dat rode poppetje op de voorkant, ben even de albumtitel kwijt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
het oud hollandsche luystertopick Master of Puppets | 288 | 04-10-2003 11:26 | |
Muziek |
Cd's die je nog altijd aan moet schaffen 86dagreed | 49 | 29-07-2003 17:38 | |
Muziek |
Hier is ie dan: De officiele top 10/15 van 2002 topic 86dagreed | 57 | 06-01-2003 12:43 | |
Muziek |
Tussenopname: beste 5 albums van jaar tot nu toe 86dagreed | 63 | 14-10-2002 00:11 | |
Muziek |
nieuw-album-bijgekregen-topic Maurice | 47 | 11-10-2002 18:44 | |
Muziek |
op vakantie en je neemt mee: hooguit 7 cd's Silent Enigma | 70 | 08-07-2002 14:37 |