Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb volgens mij alleen nog maar per ongeluk zwart gereden. Dat is dus als je in de verkeerde trein gaat zitten...
![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk alleen uit noodzaak in de trein een deel van het traject wel eens. (weigerende kaartjesautomaat.)
En in de metro in a'dam wel eens. Want het is zo makkelijk en ik heb eigenlijk nooit een strippenkaart op zak ![]() Ik zit trouwens totaal niet lekker áls ik zwart rij dus daarom alleen al doe ik het liever niet. Heb tegenwooordig een OV dus is dat allemaal niet meer aan de orde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de 9 jaar daarvoor in totaal zo'n 8x. (rij altijd zwart.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms ook ín de metro. En in trams (gelukkig) ook steeds vaker. Ik neem iig altijd het zekere voor het onzekere en heb altijd en overal een kaartje (ik heb ook ov, dus meestal heb ik al automatisch een vervoersbewijs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik rij eigenlijk nooit echt zwart. Ik heb wel een keer gehad dat ik een kaartje met korting had gekocht en er toen achter kwam dat ik mn kortingskwaart was vergeten. Maar gelukkig konden we heen op de kaart van een vrouw die naast ons zat en terug werden we niet gecontroleerd.
Ik vind t wel altijd zo zonde als ik niet gecontroleerd word...
|
Verwijderd
|
Ik reed vroeger altijd zwart. Wel met een strippenkaart op zak natuurlijk (als er dan controleurs komen geven ze je meestal eerst nog de kans om zelf te stempelen) Maar meestal ging ik dan gewoon 'toevallig' snel de metro/tram uit. Maar er word hier eigenlijk nooit gecontroleerd. Ik heb nu wel een abbonement en dan reist toch wel een stuk fijner maar toch. Als ik dat niet zou hebben zou ik denk ik alsnog zwart reizen (mn moeder betaald mn boete als ik gepakt word.)
|
![]() |
|
Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar als je nooit gecontroleerd wordt kom je echt sterk in de verleiding om de volgende keer geen kaartje te kopen! Maar het ligt er ook aan of het om een grote afstand gaat of niet. Ik zou zelf wel van Breda naar Tilburg doen ofzo maar geen grotere afstand.
|
![]() |
|
![]() |
ik deed het vroeger een half jaar lang omdat ik toen nog geen 18 was en dus nog net geen recht had op een OV maar ik moest wel naar school toe. en als je het zelf moet betalen is de verleiding natuurlijk veel groter ommaar even geen kaartje te kopen. Ik had altijd wel een onafgestempeld kaartje bij me
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Rotterdam komen ze wel eens de bus in (meestal staan ze dan ergens met een bus en een heel peleton controleurs, dan komen ze de bus in en als je niet of niet goed gestempeld hebt moet je de bus uit en de controleursbus in). |
![]() |
|
[QUOTE]Hermione schreef op 01-01-2004 @ 23:55:
[B]Héél vaak. In tram, metro, bus, trein. Ook wel eens een boete gehad, maar als ik dan nareken wat ik heb uitgespaard met zwartrijden ben ik toch voordeliger uit.[B][QUOTE] Precies. Waar ik woon controleert men niet zo erg als in bijvoorbeeld de grotere steden,dus er rijden hier heel wat mensen zwart. Maar ik heb me voorgenomen om het niet meer te doen, want ik heb nu toch een abonnement ![]() |
![]() |
|
Een paar keer per ongeluk (vergeten af te stempelen of abonnement vergeten).
Toen ik daar achterkwam steeg het rood al naar m'n kaken en kreeg ik het spaans benauwd, heeft me gelukkig geen boetes opgeleverd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast, als je goed leest zie je dat ik nu een abbonement heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai and the City #325 Verwijderd | 501 | 25-08-2008 19:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Lifestyle |
heb jij weleens iets gestolen Verwijderd | 293 | 15-08-2004 03:06 | |
'Bezuinigingen treffen OV-reiziger' MissCzechMeOut | 80 | 08-09-2003 16:28 | |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 | |
Krakers intimideren bejaarde Vincent Vega | 199 | 24-04-2002 15:37 |