Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is moeilijk om dat nu al te zien, omdat ik me nu steeds rotter en rotter voel. Hoe meer ik er over nadenk en praat.
||
Citaat:
Ik zei een keer tegen mijn maatschapplijk werkster dat ik niet wou praten en toen zei ze tegen mij; ''wil je niet praten of wil je niet voelen...?'' En dat heeft me best wel aan het denken gezet, ik denk dat jij hier ook mee zit!
|
Wat je ook kan doen als je het heel moeilijk vindt om te praten is om te proberen dingen op te schrijven of te tekenen, schilderen e.d......iets zodat je het in elk geval van je af kan schuiven of er stukjes van kan verwerken. Het is heel moeilijk, maar als je met die opgekropte gevoelens blijft zitten blijft het een wroeging voor je.
|
Verwijderd
|
je moet pas gaan praten als jij dat wil. t is natuurlijk hartstikke goed bedoeld van je vriend, en wees maar blij met zo een die geinteresseerd is in je, maar doe t pas als jij daar 'klaar' voor bent. dan heb je er het meest aan.
*ik ben ook gepest, dus ik weet hoe je je voelt.* succes! |
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik heel erg kwaad of boos ben en ik kan het niet kwijt dan schrijf ik het op. En niet alleen waarom ik boos ben maar ook wat ik het liefst zou willen doen en zo ongenuanceerd mogelijk, gaanderweg voel ik dan dat nare gevoel wegzakken.
Als ik dat soort dingen dan later teruglees kan ik het ook veel beter relativeren.
|
Ik heb dingen van vroeger ook heel diep weggestopt. Één ding weet ik nu heel zeker: als je dingen wegstopt omdat je ze niet meer wilt herrineren, komen ze juist terug. Bij mij komen ze dan 10 keer erger terug, juist omdat ik er zo'n tijd niet aan gedacht heb.
Als ik jou was, zou ik toch blijven praten met die goede vriend en andere mensen die veel voor je betekenen en waar je je goed bij voelt. Alleen door praten kun je het verwerken (zo werkt het bij mij iig wel zo) Je raakt het dan een beetje kwijt. Daarnaast (als het heel erg blijft) kun je overwegen om proffesionele hulp te zoeken (maar ik weet dus niet hoe extreem het is) Ik hoop dat je hier wat aan hebt! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
van kwaad tot erger de_beer | 12 | 21-05-2007 09:56 | |
Psychologie |
Kritiek? ChateauDenise | 24 | 26-07-2005 21:45 | |
Psychologie |