Advertentie | |
|
![]() |
|
langslavende licht; bijzonder woordgebruik, mooi!.
Verdere stukjes die mij erg aanspreken: "mijn schaduw haalt mij in" "onder de deken die ’de wereld’ heet langs groen en zwart verdorven" "en zo dwaal ik, vol zorgen mijn eigen aarde om" en zon, zij kruipt stil terug > voor mijn gevoel 1 woord te veel. Inhoudelijk vind ik het Sterk!, het spreekt mij aan, herkenbare dingen!.. Wat betreft de titel, voldoet voor mij opzich "lovend over morgen", ook gezien dat het 2e stukje van je titel terugkomt in je gedicht en het best duidelijk wordt in de loop van je gedicht. Overigens kan het ook blijven staan; een lange titel is ook leuk toch?, keer wat anders ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dank voor je reactie ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou het ook jammer vinden als je de titel zou veranderen. Het prikkelt de lezer juist, het maakt nieuwsgierig. En het relativerende ervan vind ik juist erg mooi. Waar ik mij wel bij aan kan sluiten: de volledige zin tussen liggende streepjes komt ook terug in het gedicht zelf. Dat is jammer, dat ontkracht het juist. Als je hem al in de titel hebt staan, zou je hem dan niet weg kunnen halen in het gedicht? Ik heb het zonder die regel gelezen en voor mij deed het niet af aan de inhoud van je gedicht. Je benadrukt het al als één van de belangrijkste aspecten van het gedicht, omdat je het in de titel plaatst. Da's een ereplekje en daar heeft deze mooie zin genoeg aan, vind ik.
Voor de rest ga ik gewoon helemaal niets meer over je gedicht zeggen, want het is super.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |