Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En echte suggesties heb ik niet, behalve dat wat al gezegd is: Jane Austen (ik ben nu weer bezig in Pride & Prejudice, omdat ik m drie jaar geleden voor t laatst heb gelezen en ik er maandag een mondeling over heb. geweldig! ![]()
|
Pride and Prejudice, ook al vergeten, nog nooit gelezen (alleen gezien, erg he?)
Sja, ja. Ik ging vandaag even de stad in naar de boekhandel, tenminste dat was ik van plan..... is ie dicht, ging ik dus naar V&D, Bijenkorf, AKO enzo, allemaal van die baggerboeken (nou ja, die bij de Bijenkorf vielen opzich nog wel mee, maar of ik heb ze al gelezen of ze waren echt helemaal niets) Alle boeken over liefde gaan altijd over relaties die verbroken zijn enzo, en relaties die bezig zijn etc. etc., maar daar heb ik nu even geen behoefte aan zeg maar... Maar goed....Ik kom nog wel eens op ideen zo.... thanks (om maar in het Engels te blijven)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek gaan wij lezen voor de derde boekbespreking? Vlooienband | 39 | 10-01-2003 14:11 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |