![]() |
|
venus scheermesje en ik haal het altijd weg daar en gaat prima
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben dan wel geen vrouw maar mag ik wat adviezen geven (het merendeel is overigens wel van dames afkomstig):
- Ga wijdbeens op vloer van de douche zitten, dan kun je overal goed bij; - Scheerschuim gebruiken, maar kijk uit dat het niet in je vagina komt, sommige soorten kunnen irriteren; - Lippen met de vingers van je ene hand strak houden, met de andere hand m.b.v. het mesje heel voorzichtig tegen de haartjes in werken - Kleine voorzichtige haaltjes met een goed scherp mesje (Venus is goed, vooral vanwege de flexibele scheerkop); - Na elke haal mesje goed afspoelen zodat er geen haartjes tussen blijven zitten; - Goed naspoelen Vast en zeker dat je partner het veel lekkerder zal vinden om jou te beffen - geschoren schaamlippen nodigen uit tot een grondige tongexpeditie ![]()
|
Scheermesjes gaan prima hoor. Werkt het beste en meest pijnloos als je in een heet bad gaat zitten en eerst gewoon 10 minuutjes poedelt. Dat gaat het allemaal wat makkelijker. Vraag me niet hoe en waarom, maar is zo
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ben benieuwd naar hoe je vindt; volgens mij voelt het heerlijk fris!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() K vind wenkbrauwen al n marteling... Sjeez... t kan aan mij liggen, maar er zit daar toch ook nog wel een niet verwaarloosbaar aantal haren. En nu ga k echt. ![]()
||
Citaat:
geschikt voor benen oksels en idd ook voor lippen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik er ontharingscreme voor, gaat heel goed, ik moet alleen wel oppassen dat als er een beetje op mijn binnenste schaamlippen komt ik het er meteen weer afveeg, want ontharingscreme maakt alle hoorn zacht en breekbaar en dus ook het hoornlaagje op je huid, en op je binnenste schaamlippen is dat laagje zó dun dat als het eraf is alle aanraking meteen ontzettend pijn doet. En het hoort ook niet ín je vagina, dus daar stop ik altijd een stukje opgerold wc-papier in. Maar afgezien daarvan gaat het heel goed
![]() Ik heb een vrij gevoelige huid én ben onhandig, dus als ik het met een scheermesje doe daar dan krijg ik allemaal rooie bultjes en schaafwondjes enzo, blech ![]() Mijn bikinilijn (dus de haartjes aan de zijkant en bovenkant van mijn venusheuvel) epileer ik trouwens met een pincet en dat doet véél minder pijn dan wenkbrauwen epileren. Als ik eens mijn wenkbrauwen epileer dan springen bij elk haartje de tranen zowat in mijn ogen, en bij mijn bikinilijn, nouja, prettig is anders, maar het doet geen pijn. Ik denk omdat de haartjes daar allemaal stug en duidelijk zijn; bij je wenkbrauwen heb je meestal ook een paar kleine pluisjes te pakken, daardoor doet 't daar zo'n pijn. Maar ik denk dat schaamlippen epileren wel pijnlijk is, eigenlijk. Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 08:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je moet het er natuurlijk op tijd af halen, en het er hoe dan ook meteen af halen als het branderig voelt... en ook niet gebruiken op een huid met puistjes, ingegroeide haartjes, eczeem of wondjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik doe ook altijd met een scheermesje
![]() Pas ging het alleen niet goed, toen had ik een sneetje bij mijn bikinilijn ![]() ![]() En ook één bij mijn been maar daar kwam ik pas later achter! Het doet even pijn als je een wondje hebt maar het is zo over & weg! ![]() Dus het beste ken je scheren denkwel! ![]()
||
Citaat:
Oksels zo vaak mogenlijk doen (is toch zo klaar!) En benen en lippen/bikinilijn hoeven ook niet lang te duren, Als je het maar niet te lang overslaat! ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:07. |
![]() |
||
![]() |