Oud 19-01-2004, 14:00
kosamlover
kosamlover is offline
Ik ben 17 jaar en ik heb al een tijdje iets met een jongen van 22. We waren allebij meteen verlieft op elkaar, maar ik ben bang dat hij meteen meer wil dan ik. Ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest en hij wel al. Ik zou best met hem naar bed willen, maar pas over een paar maanden. Ik weet ook niet goed hoe ik met zijn vrienden om moet gaan. Ze zijn heel aardig tegen me, maar ze zijn veel volwassener dan ik. En andersom voelt hij zich ook niet op z'n gemak bij mijn vriendinnen omdat ze weer jonger zijn dan hij. We schelen maar 5 jaar en als ik bij hem ben merken we dat verschil niet zo, maar ik weet niet precies wat ik er mee aan moet. Moet ik het uitmaken omdat hij ouder is dan ik. Maar ik merk dat hij veel van mij houd, en ik hou ook superveel van hem. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 14:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
Als je verliefd op elkaar bent en van elkaar houdt dan denk ik dat je even aan moet kijken hoe het loopt.
Als hij echt zo geweldig is, wil hij best wachten met de seks tot jij er aan toe bent!
En wat die vrienden betreft, lastig. Hangt er vanaf hoe vaak jullie samen met die vrienden zijn, maar ja, je hebt altijd de kans dat dat gewoon niet gaat werken en dat het daar op stuk loopt...

vraag het Chimera, die weet hier vast alles van....
Oud 19-01-2004, 14:05
Chimera
Chimera is offline
Ik neem aan dat hij genoeg om je 'geeft' om een paar maandjes te kunnen wachten. Als hij gaat zitten pushen kun je daaruit meteen je conclusies trekken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:30
cin85
cin85 is offline
idd dat vind ik ook!, je moet echt niet met hem naar bed gaan omdat hij dat wilt! Hij zal je juist eerder respecteren omdat je het niet doet... en waardoor hij je alleen maar leuker vind(zo zijn jongens!) en als dat niet gebeurd dan wilt ie je niet om de juiste redenen!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:00
Last Resort
Last Resort is offline
Maak hem in ieder geval duidelijk dat hij nog even moet wachten met de sex. Kun je meteen uitzoeken hoe serieus hij is. Als hij je echt leuk vindt zal ie willen wachten tot ie een ons weegt. Als hij gaat sputteren, moet je nog es over je relatie gaan nadenken.
Oud 19-01-2004, 16:17
Sade
Sade is offline
Ik heb ook (bijna) iets met een jongen van 22 Maar hij is niet supervolwassen voor zijn leeftijd, en ik niet kinderachtig, dus we zitten ongeveer wel op hetzelfde denkniveau.
En qua seks... tja... wat dat betreft heb ik zoiets van when the feeling 's right en dat kan ook best snel zijn

Edit: maar dan heb ik het puur over mijn situatie natuurlijk

Hij zal echt wel geduld met je hebben als hij je echt leuk vind. Zo niet, dumpen hoor

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:30
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Voor sex moet je je op je gemak voelen, maar je kan al beginnen met wat strelen e.d. zonder echt penetratie te laten plaatsvinden. Dan kan jij rustig wennen en hij blijft op die manier ook tevreden. Je moet wel gewoon met hem praten over hoe jij over sex denkt en dan weet hij ook wat jij wil.

En die vrienden, ach dat komt wel goed. Er is idd wel een generatie kloofje, maar die is er tussen jullie tweeen ook en dat gaat ook goed. Mensen zijn niet zo stom dat ze over 5 jaar vallen. Leeftijd is meestal niet belangrijk, vooral bij jongeren speelt leeftijd nog een beetje een rol. Zodra je tegen de twintig aan begint te lopen dan maakt het niet meer zo uit of iemand 17 is of 30.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten