Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aa maar weet je wat hier het probleem is ze hebben gewoon geen omroepinstallatie ![]()
|
Bij ons heeft iedereen een minuut stilte gehouden, en ik zat toevallig in de aula en daar kwam iemand zeggen dat we 1 minuut stilte gingen doen, wat wij allang wisten natuurlijk maar goed...wij hebben dus wel een minuut stilte gehouden op school!
En zielig hoor...als je dan niet eens even een minuut je mond houdt voor dit.... ![]()
|
Ik heb er niet aan meegedaan. Mijn standpunt over dit soort acties moge duidelijk zijn. En dan al die kippen die er zonder kop achteraan lopen, dank u vriendelijk!
||
Citaat:
Ik heb het niet gedaan, ik was niet op school ![]()
||
Citaat:
Maar het ging erom dat ze op scholen stil waren, niet dat heel bloody Nederland stil was.. ja ik negeer je verborgen sarcasme
||
Citaat:
|
ik kan niet wachten op de stille tocht
![]() flikker toch op, tis heel erg wat er gebeurd maar die domme eerbetonen slaan nergens meer op tegenwoordig hebben we er een per week ofzo, tis te veel echt zo van: "pff ok jongens weer een dooie, moeten we weer ff met zn alle de straat op om een rondje lopen want dat hoort zo" als ik vermoord wordt doe mij dan een lol en ga geen stille tochten oid houden kthxbye |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof best dat jij als individu stilstaat bij zoiets. Maar ik vind het juist heel nuttig dat er op scholen wordt stil gestaan bij zoiets. En dan niet alleen uit respect voor de docent, maar vooral om het feit dat zoiets niet kan. En natuurlijk staan velen zoals jij daarbij stil, maar juist het bespreken en stilstaan bij zoiets in een groep op school maakt veel impact. En het zorgt misschien voor een beetje opvoeding voor de enkeling aan wie dit voorval helemaal niets doet. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En ik ben ook niet tegen die minuut stilte, absoluut niet. Ik zeg slechts dat ik het allemaal een beetje overdreven vind omdat het zo maatschappelijk bekend is. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn school ook, en t was écht stil. we hebben volgens mij zelfs langer als 1 minuut onze kop gehouden. we stonden ook in de krant: 'De Leijgraaf Veghel is diep getreurd' ofzo iets stond er. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Flauwekul die stille tochten en minuten. Over een aantal zijn we ze sowieso vergeten. Gisteren werd er in Rotterdam een man doodgeschoten, toen hij ruzie kreeg met een fietser. Gaan we nu ook weer een stille tocht houden? Het lijkt wel of elke week zo'n bericht binnenkomt.
Dode bij schietpartij Talmastraat Een 43-jarige Rotterdammer is zaterdagmiddag doodgeschoten in de Talmasraat in Rotterdam-Noord. Even voor de schietpartij kreeg hij bij z'n auto ruzie met de schutter. Die loste meerdere schoten en ging er vandoor op een fiets. Van hem ontbreekt elk spoor. Zeker 20 omstanders waren getuigen van de dodelijke schietpartij, onder wie een aantal kinderen. Zij zijn op het politiebureau opgevangen en verhoord. De Rotterdamse politie heeft 15 rechercheurs op de zaak gezet. Zij beginnen morgen met een buurtonderzoek.
||
![]() |
Citaat:
Zie Murat, waarvan de vader in de gevangenis zit wegens moord en daarna onder begeleiding was van een "voogd" die net de gevangenis uit was. Dus daarom vind ik het een beetje raar om voor jezelf te denken en niet voor een hele school. En je moet dit voorval ook véél breder zien dan alleen een leraar doodschieten, of überhaupt iemand doodschieten. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|