Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de inkt gleed van mijn blad af die zin op zich zou ik wel houden, maar ik zou er Maar de inkt gleed van mijn blad van maken.. de kleuring van de grond wordt niet bepaald door dat woordje af, toch? meer door de inkt die van het blad glijdt... leek mij tenminste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Bijzondere vorm/schrijfwijze, interessant om te lezen, Mooie klanken en taalgebruik, maar ik raak net als lovetear de draad kwijt in het gedicht. Ik denk dat je gedicht binnen een verhaal(tje) of iets dergelijks goed zou passen, wat, wat verheldering brengt rondom het gedicht.
Vind trouwens die 1e strofe mooi gevonden!.
|
![]() |
hmm sorry dat ik zo laat nog ga reageren..maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een gedicht van je heb gelezen ( zo wel, vergeef me mijn idiote gedachtengang...) En was al een tijdje benieuwd naar wat voor dingen jij schreef...vandaar!
Ik vind dit echt onwijs mooi..je taalgebruik is prachtig, en ook ben ik het ermee eens dat je beelden oproept die echt onwsij mooi en mysterieus zijn. Dit kan je 'gothic' noemen..maar voor mijn gevoel is het juist origineel en allebehalve 'zwart'. 1 dingetje: dus ik zocht mijn tweede ziel op, hij; mijn eeuwigdurend verbond Ik snap 'verbond' niet zo goed in deze zin. Toen ik het las dacht ik eignelijk meteen, dat moet 'verband' zijn. Maar misschien is dat wel helemaal iets anders dan wat jij bedoelt. En anders dacht ik, dat het moest zijn 'die mijn eeuwigheid verbond'.Zou je me kunnen uitleggen wat je precies bedoelt?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ver·band (het ~, ~en) 1 stuk dunne stof om op een wond te doen of om een gewond lichaamsdeel te draaien => bandage, verbandmateriaal 2 omstandigheid dat of wijze waarop zaken overeenkomen of op elkaar inwerken => betrekking, coherentie, cohesie, eenheid, samenhang ver·bond (het ~, ~en) 1 plechtige overeenkomst tussen staten, waarbij men zich tot iets verbindt 2 geheel van personen die zich op basis van gemeenschappelijke opvattingen, doelstellingen, activiteiten e.d. verenigd hebben 3 onderlinge vereniging van politieke machten => liga, unie Hm, beide woorden zijn eigenlijk wel geschikt denk ik ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|