Oi oi m8ies van me
ik heb laatst bij mIRC de optie "agent" ontdekt, dat zijn van die bewegende mafketels die text voorlezen, na wat gestoei kwam ik erachter dat ik aantal dingen moest installeren, en jahoor: merlijn vertelde mij doodleuk wat er gezeg
d werd. GEWELDIG! maar nu, mijn merlijn is engels, en een engelse nederlandse zinnen horen uitspreken is nou niet echt geweldig. ik heb nederlandse taal gedownload (van de m$ site, eerste hit op google met "microsoft agent"), en geselcteerd, maar hij bleef steenkolen-nederlands praten. Toen dacht ik slim te zijn door de engelse taal weg te halen, maar nu zegt hij nix meer
in configuratie-scherm zie ik dat nederlands goed is geinstalleerd (Adult Female #1 Dutch, Adult Male #1 Dutch), dus hij zou 't moeten doen, toch?
Ik heb WinXP overigens
(De agents werken met SAPI 4, ik weet dat WinXP standaard SAPI 5 heeft, maar die heb ik nog nooit aan de praat (leuke woordspeling) gekregen)
Heeft iemand z'n merlijn al nederlands kunnen laten praten? Zoja, zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat bewerkstellig?
Tia
(wat een lap text

sorry)
EDIT: Typo