Oud 12-02-2004, 08:09
Verwijderd
hoort dit op games of op software & multimedia?

Enfin. Ik heb een zusje, ze is elf, en ze heeft de Sims. Zowel de gewone als hot date en superstar.
Nu wilde ik laatst deze drie dingen gaan installeren, maar bij superstar deed ie het niet. Als je hem opstart krijg je de melding 'componentsoverdrachtfout'.
Dus ik gedeïnstalleerd, opnieuw erop gegooid. Tot Hot Date blijft ie het (onder XP dus) doen, maar daarna... bij superstar krijg je dan de melding dat je een patch moet downloaden, dat heb ik gedaan, maar de situatie blijft exact hetzelfde. Hij doet het niet.

Dus: wat moet ik nou doen? Want ik weet het niet meer, als de patch die het zou moeten fixen het niet doet, dan raak ik de draad kwijt hoor...

Dus als jullie voor mijn zusje (en voor mij ) dit willen oplossen, zal ze je eeuwig dankbaar zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 19:01
Verwijderd
In XP compatibiliteits modus aanzetten op die sims, weet niet welke XP je hebt.. home op PRO.. als je home hebtweet ik niet cker of het er op zit..
maar om het te proberen moet je het volgende doen:
de sims (superstar) rechtermuis klikken (wel in c:\program Files\....) » Eigenschappen » Compatibiliteit » en dan 98 ofzo instellen, kijken of hij het dan doet..
bij mijn zus deed hij het voorals nog wel

Greet*Z
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten