Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
even een realistische planning
![]() een boekverslag: 3 uur po economie 10 uur 4 repetities 9 uur betoog nederlands 3 uur frans boekverslag 3 uur mondeling frans 3 uur 4 deelopdrachten (dat zijn geen echte po's!!) ANW.. 3 uur Dat is dan bij elkaar zo'n 34 uur in een maand, dat is toch niet zo zwaar! Twee weekendjes zou ik zeggen ![]() Maar dat iedereen het nou opeens gaat hebben over de arme kindertjes uit de derde wereldlanden vind ik dan weer een beetje onzin hoor. Dat kan je dan wel in elk probleemtopic zetten ![]() trouwens.. ik mag nog 60 uur in een profielwerkstuk stoppen voor 1 maart
||
![]() |
Citaat:
Wat een kutplanning, een boekveslag van 3 uur!? een beetje creatieve 2efase leerling heeft dat in 10 minuten in elkaar geflanst ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder; niet zeuren, dr zijn ergere dingen in de wereld. Ben je het daar niet mee eens, dan doe je het niet. Je hebt alleen jezelf dr mee.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Goh jaaaa, wat ontzettend oneerlijk
![]() En hoe bedoel je, je kon het niet zien aankomen? Boekverslagen en repetities wil ik wedden dat je van te voren wist. (Je hebt natuurlijk geen PTA/jaarplanner, of kijk je daar soms nooit in ![]() En anders stop je toch lekker met school meid? Het gaat toch alleen maar om de rest van je leven, dat diplomaatje.
|
Ja, dan ga je van school af?
Ik moet doen PO EC 20 u PO M&O 10 u PO ANW 10 u PO ANW 20 u Leesverslag Literatuur Po Maatschappij 20 u Derde periode tot half maart Dus, plannen, en niet zeuren, anders kap je maar. en kap aub met die smileys, want die zijn wel zo irritant
|
Verwijderd
|
*ik probeer m'n lach in te houden*
Je had het eerder kunnen overzien. Je hebt namelijk een PTA waar alles in staat dus daar kan je ook mooi inzien wat je moet maken. Dan ga je inschatten hoeveel tijd je ervoor nodig hebt. Maak je een planning en dan doe je gewoon heel 2e fase leerling achtig :je volgt die planning. En voor de rest vind ik dat je niet zo ontiegelijk moet zeuren.. (ik zeur niet over mijn 180 woordjes, 180 zinnen en 7 grammacita blokken frans en over mijn geschiedenis PO en geschiedenis rep. en over mijn NL toets 2x en een duits en economie toets.. En dat allemaal gezellig in 1 week.. Kvind het wel leuk : eindelijk ns iets te doen ![]() |
![]() |
|
Hallo,
Wat ik even wilde zeggen is dit.. Bij mij op school zijn er studie wijzers, daar staat voor jou geplant wat je elke week doet, en dan moet je alles in de laatste week van het blok inleveren. ![]() Als je gewoon bij bent, heb je een lekker overzicht, kun je voor jou gevoel 'op voor werken', en kan de mentor bij de iets langzamere scholieren beter kijken of het een beetje gaat ![]() ![]()
|
Dat een mens zo kan zeuren, niet te geloven
![]() Meid, als je dit al veel vindt, ga dan een niveautje lager doen. Kan je lekker al je vrije tijd aan "nuttige dingen" besteden. Ik zit nog niet in de 2e fase, maar we hadden de afgelopen weken elke dag een repetitie en we moesten 4 verslagen inleveren en een presentatie houden. Heb je mij horen zeuren? ![]() Nee hoor, ik vind school leuk! En als je er niks aan vindt... kap dan met school ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Om nou ook te gaan zitten preken over dat het allemaal zo veel is, vind ik overdreven maar je moet je wel realiseren dat je nu in 4 havo zit wat dus betekend studiehuis! Dat is dus plannen en vooral niet te lang stilstaan bij elk klein dingetje.
Een boekverslag (er van uit gaande dat je het boek al gelezen hebt, anders ben je gewoon dom bezig geweest, alhoewel dat ook nog zat in een maand kan, in een week/weekend zelfs) is een uurtje werk, die toetsen is gewoon normaal, 4 toetsen vind ik dan nog niet eens veel met dat betoog en mo erbij heb je een schamele toetsweek vol. Dat doe je gewoon eventjes, elke dag even wat leren, betoog voorbereiden is een middagje werk en dan gewoon doen. Alleen die PO economie is misschien veel, maar als je dit een maand van tevoren weet, is dit toch tijd zat?! Die deelopdrachten anw ga ik het niet over hebben, dat stelt gewoon niks voor Misschien vind je mij een zeur, maar dit is gewoon het leven van een tweede fase-studente. Ik heb (en ik hoef niet eens boeken ed te lezen voor frans (vrijstelling) dus mijn klasgenoten hadden het nog veel zwaarder) in de week voor de toetsweek een PO aardrijkskunde gepland gehad, 5 proeftoetsen ak, mondeling frans, boekverslag+mondeling engels, presentatie informatica en in de toetsweek 7 toetsen. Dat is dus in 2 weken. Dus: ga aan je huiswerk zitten, neem zeker niet alle tijd voor alle kleine (onnozele) dingetjes maar doe het gewoon, dan gaat het stukken sneller, believe me!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ten eerst doe ik ruim 4 uur over om een boek te lezen, dan moet ik nog een verslag maken 1 uur.
Ten tweede ben ik niet iemand die een verslagje zomaar in elkaar flanst, ik wil wel een goed cijfer halen en er van leren!!! Ten derde economie po doe ik ruim 15 uur over!!!!
||
Tsja dan moet je dus of eerder beginnen aan dat boek of het gewoon niet lezen
![]() anyway uit de announcement van S&S: Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 12:27. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|