Oud 11-02-2004, 13:05
kate_temp
kate_temp is offline
Echt zo ONEERLIJK!! Hoeveel huiswerk je wel niet opkrijgt!! Ik moet gewoon in 1 maand een boekverslag, po economie, 4 repetities, betoog nederlands, frans boekverslag, mondeling frans, 4 deelopdrachten (po's) ANW.....ALLEMAAL in 1 maand en dan tel ik niet eens het normale huiswerk mee!! En ik kon het niet eens zien aankomen ofzo. Ik bedoel ik kon niet eens ff in het voren werken!!! HEB HET NU ZOOOZOZOZOOZOZOOO DRUK!!!!!!

KUTLERAREN! Deze kunnen ze krijgen!
Oud 11-02-2004, 13:10
qghp
qghp is offline
Heel oneerlijk ja, ben ik het 100 % mee eens.

Oud 11-02-2004, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 11-02-2004 @ 14:10:

[afbeelding]
Oud 11-02-2004, 13:23
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
[afbeelding]
Dat vind ik ook, dan doe je het toch niet....
Oud 11-02-2004, 13:25
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
kate schreef op 11-02-2004 @ 14:05:
een boekverslag - 4uur (met lezen mee)
po economie - 5 uur
4 repetities - 3 uur
betoog nederlands - 1 uur
frans boekverslag - 3 uur
mondeling frans - 1 uur
4 deelopdrachten (po's) ANW..... - 1 uur
18 uur verdeeld over 30 dagen, dat is 36 minuten per dag, lijkt me goed te doen. (kijk je een keer geen gtst).
Oud 11-02-2004, 13:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Alsof die leraren er iets aan kunnen doen.
Oud 11-02-2004, 13:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
soms moet ik dat wat jij net opdreunt in 1 week doen hoor
Oud 11-02-2004, 13:36
Verwijderd
Zeikerd.
Oud 11-02-2004, 14:40
Verwijderd
Misschien moet je de tijd die je hier verdoet maar snel gaan besteden aan je huiswerk..
Oud 11-02-2004, 15:26
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
welkom in deze wereld..
Oud 11-02-2004, 15:36
Ieke
Ieke is offline
Ruilen?
Oud 11-02-2004, 16:18
Verwijderd
je bent egt niet de enige. Dat heet nou gewoon school ik moet veel meer doen.
maar wij zijn bevoorecht om naar school te mogen. wees blij dat je de kan krijgt een opleiding te doen :@
Oud 11-02-2004, 16:20
Verwijderd
Zeik toch niet zo kind, van een beetje je best doen voor school is nooit iemand slechter geworden.
Oud 11-02-2004, 16:42
aniki
aniki is offline
ach, arm kindje toch...
ze moeten ook altijd jou hebben
Oud 11-02-2004, 17:49
Verwijderd
kind, ga je nagels vijlen.
Oud 11-02-2004, 18:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
even een realistische planning

een boekverslag: 3 uur
po economie 10 uur
4 repetities 9 uur
betoog nederlands 3 uur
frans boekverslag 3 uur
mondeling frans 3 uur
4 deelopdrachten (dat zijn geen echte po's!!) ANW.. 3 uur
Dat is dan bij elkaar zo'n 34 uur in een maand, dat is toch niet zo zwaar! Twee weekendjes zou ik zeggen

Maar dat iedereen het nou opeens gaat hebben over de arme kindertjes uit de derde wereldlanden vind ik dan weer een beetje onzin hoor. Dat kan je dan wel in elk probleemtopic zetten

trouwens.. ik mag nog 60 uur in een profielwerkstuk stoppen voor 1 maart
Oud 11-02-2004, 18:21
qghp
qghp is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 11-02-2004 @ 19:03:
even een realistische planning

een boekverslag: 3 uur
po economie 10 uur
4 repetities 9 uur
betoog nederlands 3 uur
frans boekverslag 3 uur
mondeling frans 3 uur
4 deelopdrachten (dat zijn geen echte po's!!) ANW.. 3 uur
Dat is dan bij elkaar zo'n 34 uur in een maand, dat is toch niet zo zwaar! Twee weekendjes zou ik zeggen

Maar dat iedereen het nou opeens gaat hebben over de arme kindertjes uit de derde wereldlanden vind ik dan weer een beetje onzin hoor. Dat kan je dan wel in elk probleemtopic zetten

trouwens.. ik mag nog 60 uur in een profielwerkstuk stoppen voor 1 maart

Wat een kutplanning, een boekveslag van 3 uur!? een beetje creatieve 2efase leerling heeft dat in 10 minuten in elkaar geflanst
Oud 11-02-2004, 18:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 11-02-2004 @ 19:21:
Wat een kutplanning, een boekveslag van 3 uur!? een beetje creatieve 2efase leerling heeft dat in 10 minuten in elkaar geflanst

Verder; niet zeuren, dr zijn ergere dingen in de wereld. Ben je het daar niet mee eens, dan doe je het niet. Je hebt alleen jezelf dr mee.
Oud 11-02-2004, 18:32
Verwijderd
ik moet nog veel meer doen, mij hoor je ook niet klagen :@
Oud 11-02-2004, 18:33
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 11-02-2004 @ 19:21:
ja, ik heb de planning aangepast aan de persoon voor wie deze bedoeld is he
Oud 11-02-2004, 18:51
Konijn
Konijn is offline
Goh jaaaa, wat ontzettend oneerlijk .
En hoe bedoel je, je kon het niet zien aankomen?
Boekverslagen en repetities wil ik wedden dat je van te voren wist. (Je hebt natuurlijk geen PTA/jaarplanner, of kijk je daar soms nooit in )
En anders stop je toch lekker met school meid? Het gaat toch alleen maar om de rest van je leven, dat diplomaatje.
Oud 11-02-2004, 18:55
Quantes
Quantes is offline
Ja, dan ga je van school af?

Ik moet doen
PO EC 20 u
PO M&O 10 u
PO ANW 10 u
PO ANW 20 u
Leesverslag Literatuur
Po Maatschappij 20 u

Derde periode tot half maart

Dus, plannen, en niet zeuren, anders kap je maar.

en kap aub met die smileys, want die zijn wel zo irritant
Oud 11-02-2004, 19:04
Verwijderd
*ik probeer m'n lach in te houden*

Je had het eerder kunnen overzien. Je hebt namelijk een PTA waar alles in staat dus daar kan je ook mooi inzien wat je moet maken. Dan ga je inschatten hoeveel tijd je ervoor nodig hebt. Maak je een planning en dan doe je gewoon heel 2e fase leerling achtig :je volgt die planning.

En voor de rest vind ik dat je niet zo ontiegelijk moet zeuren..
(ik zeur niet over mijn 180 woordjes, 180 zinnen en 7 grammacita blokken frans en over mijn geschiedenis PO en geschiedenis rep. en over mijn NL toets 2x en een duits en economie toets.. En dat allemaal gezellig in 1 week.. Kvind het wel leuk : eindelijk ns iets te doen )
Oud 11-02-2004, 19:06
Simone_lilo
Simone_lilo is offline
Hallo,

Wat ik even wilde zeggen is dit..

Bij mij op school zijn er studie wijzers, daar staat voor jou geplant wat je elke week doet, en dan moet je alles in de laatste week van het blok inleveren.

Als je gewoon bij bent, heb je een lekker overzicht, kun je voor jou gevoel 'op voor werken', en kan de mentor bij de iets langzamere scholieren beter kijken of het een beetje gaat .

Zelf vindt ik het opzich wel een systeempje zoiets..
Oud 11-02-2004, 19:09
Verwijderd
Kind, zeik niet. Wat mat-ice al zei, er zijn zat kinderen die met jou willen ruilen hoor. Natuurlijk heb je het af en toe helemaal gehad, maar als je het normaal inplant, komt het helemaal goed hoor.

Zeikerd
Advertentie
Oud 11-02-2004, 19:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-02-2004 @ 14:35:
soms moet ik dat wat jij net opdreunt in 1 week doen hoor
idd. soms nog wel meer.
als je dit al niet aankan...

13 dingen in 1 maand. nou nou...
Oud 11-02-2004, 19:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat een mens zo kan zeuren, niet te geloven .
Meid, als je dit al veel vindt, ga dan een niveautje lager doen. Kan je lekker al je vrije tijd aan "nuttige dingen" besteden.
Ik zit nog niet in de 2e fase, maar we hadden de afgelopen weken elke dag een repetitie en we moesten 4 verslagen inleveren en een presentatie houden. Heb je mij horen zeuren?
Nee hoor, ik vind school leuk! En als je er niks aan vindt... kap dan met school
Oud 11-02-2004, 19:53
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Okee, de TS zeurt inderdaad nogal over zo weinig, maar om nou zoooo overdreven te reageren... en ruilen, graag
Oud 11-02-2004, 20:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 11-02-2004 @ 20:53:
Okee, de TS zeurt inderdaad nogal over zo weinig, maar om nou zoooo overdreven te reageren... en ruilen, graag
Hoezo overdreven? Wie overdrijft er hier nou? Ze zeurt en dat maken we haar duidelijk, niets mis met een beetje opvoeding.
Oud 11-02-2004, 20:18
El Kim
El Kim is offline
O, je hebt het toch zóóóó zwaar

Ga lekker op onzin spelen. Mededelingen zijn niet toegestaan
Oud 11-02-2004, 20:26
Dolores
Dolores is offline
Had je allemaal kunnen weten als je je PTA had doorgenomen, lijkt mij..
Oud 11-02-2004, 20:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
waarom reageert iedereen zo geirriteerd joh
tuurlijk had ze het wel kunnen zien aankomen en zijn er genoeg mensen die meer te doen hebben.. maar het lijkt wel alsof jullie je allemaal persoonlijk aangevallen voelen..
Oud 11-02-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
ImeZ schreef op 11-02-2004 @ 21:38:
waarom reageert iedereen zo geirriteerd joh
tuurlijk had ze het wel kunnen zien aankomen en zijn er genoeg mensen die meer te doen hebben.. maar het lijkt wel alsof jullie je allemaal persoonlijk aangevallen voelen..
Omdat mensen het irritant vinden dat iemand begint te klagen over dingen die in hun ogen doodnormaal zijn.
Oud 11-02-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Oud 11-02-2004, 20:57
alpha
alpha is offline
Om nou ook te gaan zitten preken over dat het allemaal zo veel is, vind ik overdreven maar je moet je wel realiseren dat je nu in 4 havo zit wat dus betekend studiehuis! Dat is dus plannen en vooral niet te lang stilstaan bij elk klein dingetje.
Een boekverslag (er van uit gaande dat je het boek al gelezen hebt, anders ben je gewoon dom bezig geweest, alhoewel dat ook nog zat in een maand kan, in een week/weekend zelfs) is een uurtje werk, die toetsen is gewoon normaal, 4 toetsen vind ik dan nog niet eens veel met dat betoog en mo erbij heb je een schamele toetsweek vol. Dat doe je gewoon eventjes, elke dag even wat leren, betoog voorbereiden is een middagje werk en dan gewoon doen. Alleen die PO economie is misschien veel, maar als je dit een maand van tevoren weet, is dit toch tijd zat?! Die deelopdrachten anw ga ik het niet over hebben, dat stelt gewoon niks voor

Misschien vind je mij een zeur, maar dit is gewoon het leven van een tweede fase-studente. Ik heb (en ik hoef niet eens boeken ed te lezen voor frans (vrijstelling) dus mijn klasgenoten hadden het nog veel zwaarder) in de week voor de toetsweek een PO aardrijkskunde gepland gehad, 5 proeftoetsen ak, mondeling frans, boekverslag+mondeling engels, presentatie informatica en in de toetsweek 7 toetsen. Dat is dus in 2 weken. Dus: ga aan je huiswerk zitten, neem zeker niet alle tijd voor alle kleine (onnozele) dingetjes maar doe het gewoon, dan gaat het stukken sneller, believe me!
Oud 11-02-2004, 21:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 11-02-2004 @ 21:49:
Omdat mensen het irritant vinden dat iemand begint te klagen over dingen die in hun ogen doodnormaal (/weinig/niet zo erg als zij denkt) zijn.
Oud 11-02-2004, 21:01
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
alpha schreef op 11-02-2004 @ 21:57:
Om nou ook te gaan zitten preken over dat het allemaal zo veel is, vind ik overdreven maar je moet je wel realiseren dat je nu in 4 havo zit wat dus betekend studiehuis! Dat is dus plannen en vooral niet te lang stilstaan bij elk klein dingetje.
Een boekverslag (er van uit gaande dat je het boek al gelezen hebt, anders ben je gewoon dom bezig geweest, alhoewel dat ook nog zat in een maand kan, in een week/weekend zelfs) is een uurtje werk, die toetsen is gewoon normaal, 4 toetsen vind ik dan nog niet eens veel met dat betoog en mo erbij heb je een schamele toetsweek vol. Dat doe je gewoon eventjes, elke dag even wat leren, betoog voorbereiden is een middagje werk en dan gewoon doen. Alleen die PO economie is misschien veel, maar als je dit een maand van tevoren weet, is dit toch tijd zat?! Die deelopdrachten anw ga ik het niet over hebben, dat stelt gewoon niks voor
Inderdaad.
Oud 11-02-2004, 21:32
Sithan
Sithan is offline
Is goed voor je, houd je tenminste van de straat
Oud 12-02-2004, 11:57
kate_temp
kate_temp is offline
Ten eerst doe ik ruim 4 uur over om een boek te lezen, dan moet ik nog een verslag maken 1 uur.
Ten tweede ben ik niet iemand die een verslagje zomaar in elkaar flanst, ik wil wel een goed cijfer halen en er van leren!!!
Ten derde economie po doe ik ruim 15 uur over!!!!
Oud 12-02-2004, 12:21
autodropje
autodropje is offline
Tsja dan moet je dus of eerder beginnen aan dat boek of het gewoon niet lezen

anyway uit de announcement van S&S:

Citaat:
Topics met alleen een mededeling worden gesloten. Hierover kun je niet discussie voeren, maak er dan nog creatief een vraag van en dan heb je nog kans dat je topic open blijft.

Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 12:27.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten