Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mij is 20Gb genoeg, omdat ik nog een 6Gb dr in heb zitten....et hangt van je download gedrag af denk ik..en et feit of je kan branden...als ik bijv. een film down, gooi ik em meteen op Cd..veel mensen laten em op de schijf staan...als je alles op schijf laat staan raad ik je een 40Gb aan of groter...
|
Verwijderd
|
Het hangt ervanaf waar je hem voor wilt gebruiken. Wil je er veel spellen en programma's van opstarten, of gebruik je hem voornamelijk om MP3'tjes op te bewaren?
Wil je je schijf all-round gebruiken, dwz van booten, spellen van spelen, programma's van draaien, dan kun je het beste een 7200-tpm schijf halen. Aanraders zijn de Maxtor D740X-schijven, verkrijgbaar vanaf 20gig (uit m'n hoofd) - goedkoop, betrouwbaar en snel. Ook goede keuzes zijn de 7200tpm-schijven van Western Digital. Ben je van plan je schijf meer te gebruiken voor een beetje rustig surfen, tekstverwerken en MP3's opslaan, of heb je erg weinig geld, dan kun je ook een 5400-rpm schijf kopen. Aanraders in dit genre zijn de Maxtor D540X-schijven, de IBM Deskstar xxGV-serie en de Western Digital 5400-rpm lijn. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Discussie] Upgraden: zin of onzin? Enlightenment | 11 | 21-03-2006 15:19 | |
Software & Hardware |
[PC-Upgrade] Methuselah | 44 | 18-07-2004 03:16 | |
Software & Hardware |