Toen m'n vriend en ik iets begonnen op te bouwen, stonden zijn vrienden er ook maar sceptisch tegenover (jullie zijn gewoon vrienden dus dat ligt iets anders) maar na een tijd, leerde ik zijn vrienden kennen en omgekeerd, en toen klikte het wel. Nu gaan ze vaak met de hele groep weg, en vragen ze mij mee.
't is gewoon een kwestie van doorbijten. Ze gewoon laten zien dat je je laat gelden.
Zoals eerder gezegd is: stiekem loopt verkeerd af.
Daarbij: wat heeft jou vriend dan te verbergen voor je andere vrienden? 't Is toch niet dat je zo'n irritant of -weetikveelwat- voor mens bent? Toch?
Ik zou der in ieder geval niet mee kunnne lachen moest een van mijn vrienden tegen me zeggen van: 'nu gaan we eens lekker stiekem doen zodat ik mezelf niet ten schande maak bij m'n vrienden' Als die vriend me echt respecteert en om me geeft en graag bij me is, kan het hem toch geen **** schelen wat zijn vrienden zeggen? Dan trekt ie toch gewoon zijn bek open op zijn mening te geven? Of kan ie niet zonder zijn schattige vriendjes? Is ie daar een "onder de sloef liggend persoon" en meeloper? Zo nee, dan kan ie best zen mening handhaven en zonder stiekem te doen met jou omgaan.
Punt uit