![]() |
|
Een tijdje geleden ben ik behoorlijk ziek geworden (ziekte van Pfeiffer) en sindsdien hangen een hoop kleren maar wat te hangen in mijn kledingkast omdat ik ze niet meer aan kan. Doe maar een bod, we worden het vast wel eens met elkaar!
Je kan me ook mailen ==>> monique_schoenmakers@hotmail.com (verzendkosten zijn voor de koper) Zwart truitje met opdruk van iemand die haar armen voor haar boezem heeft geslagen Merk Six Maat S ![]() Paarse trui met van die 'haren'. Zit wel lekker warm en je aaibaarheidsfactor wordt ontzettend groot ![]() Merkloos Maat M ![]() Zwart vestje met opdruk, de kapuchon is wit Merk Yessica (van de C&A idd) Maat S ![]() Beige truitje, loopt onder af in een 'V' Merk Yes or No (jaja van de V&D) Maat S ![]() Zwart truitje van polyester Merk M2 Maat S ![]() Mouw-detail: ![]() Beige truitje van polyester Merk Fasion 100 Maat S/M ![]() Beige Workersbroek met een beetje wijd uitlopende pijpen Merk Wonder Woman (van de Cool Cat) Maat S ![]() Foto van de pijp: ![]() Zwarte colltrui met opdruk '63' Merk Wonder Woman Maat M (het is niets voor mensen met een groot hoofd!) ![]() Wiite knielange overjas zonder mouwen/met muts Merk Odysee Maat M ![]() Zwarte Spencer 70% Acryl, 30% Wol Merk Clockhouse (C&A) Maat 42 (zelf heb ik hem gekocht toen ik maat 36 had, paste toen perfect) ![]() Collectorsitem! Blauw t-shirt met opdruk van Miss Piggy en Kermit Bijna nooit aan gehad dus de opdruk ziet er nog heel netjes uit! Merk Kermit Collection Maat XL ![]() ![]() T-shirt van Betty Boop en Popeye, zowel voor als achter bedrukt Opdruk ziet er nog heel mooi uit, bijna nooit aan gehad. Merk Changes Maat XL ![]() ![]() Zwart truitje, bij de hals en buik met een witte feston-steek Merk Prince Maat S/M ![]() Zwart truitje met van die 'sluier-visvinnen' (ik weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen) Ziet er wel heel leuk uit maar doordat ik zoveel ben aangekomen ineens, kruipt hij bij mij omhoog ![]() Merk Paris Maat S/M ![]() Witte workers-top Merk Wonder Woman Maat XS ![]() Legertruitje met de kleuren bruin, groen, zwart en lichtgeel/gebroken wit Merk Yes or No Maat M/L ![]() Rode top met zwart erdoorheen. De touwtjes kunnen worden aangetrokken waardoor er een stukje buik wordt ontbloot en het accent meer op de voorgevel wordt gelegd Merk Lucy Paris Maat S/M ![]() ![]() Rode top met donkerrood erdoor heen. Op de buik loopt ie als een 'V' MerkYoung Fashion One Size ![]() ![]() Blauwe top met donkerblauwe gloed erdoorheen Merk Clockhouse Maat 36 ![]() Beige heupriem met grote ringen ![]() Donkerbruine heupriem met iets kleinere ringen ![]() Zilverkleurige heupriem met kleine ringen ![]() Riem met allerlei kralen, komt uit Mallorca :+ ![]() Strechspijkerrok met pluche Merk Jordon Jeans Maat S/M ![]() Detail: ![]() Zwarte strechbroek Merk Image jeans Maat 36/38 ![]() ![]() Donkerrode broek met uitlopende pijpen Merk Overseaz Maat 29 (amerikaanse maat) ![]() ![]() Zwart truitje Merk DeVille Maat 36 (tis niet echt iets voor meiden met een wat vollere boezem) ![]() Zwarte broek met beetje wijd uitlopende pijpen (net als die donkerrode) Merk Overseaz Maat 28 (amerikaanse maat) ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 09:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar stel dat ie tegenvalt, zal ik je mailen ![]()
||
Citaat:
![]() En over dat rode truitje... uh...die heb ik in een onbekende kledingwinkel in mijn woonplaats gekocht :? Dus neit bij ee nwinkel die ze in elke stad hebben ofzo.
||
Citaat:
|
zou je van die overseas broeken de omvang van de taille willen opmeten?
Zwart vestje met opdruk, de kapuchon is wit Merk Yessica (van de C&A idd) Maat S en deze als hij nog niet weg is : Zwart truitje met van die 'sluier-visvinnen' (ik weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen) Ziet er wel heel leuk uit maar doordat ik zoveel ben aangekomen ineens, kruipt hij bij mij omhoog Merk Paris Maat S/M hoeveel wil je daar samen voor hebben. Mochten die broeken een goede taillemaat hebben ben ik ook wel geintresseerd
|
Belle, al de spullen die je opnoemde zijn al verkocht aan andere mensen, dus daar kan ik je niet meer aan helpen.
Dus allebei de overseaz zijn weg, mochten mensen nog interesse hebben in deze broeken.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|