Oud 25-01-2003, 09:47
Toscane
Toscane is offline
waar kan je nou t beste naar toe gaan om n fantastische uitgaansvakantie te hebben en naar welke discotheken, kroegen moet je echt gaan???

Rimini lijkt me super, wilde we dit jaar eigenlijk heen gaan, maar gaat helaas nie door omdat er iemand nie mee wilde... dus nu wordt t playa d'aro... iemand ooit geweest? Khoop da t leuk wordt, kheb er nog nie het volste vertrouwen in, want of t uitgaan daar leuk is... In de brochures staat dat t geweldig is, maar da staat ook bij argeles sur mer en daar heb ik nou ook nie echt positieve verhalen over gehoord...
Oud 25-01-2003, 09:51
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline

Toen ik met mijn ouders in Spanje zat , deden we een dagje Platja d'Aro. Ik weet dat mega-warenhuis nog wel Volgens mij is het best een grote stad, maar hoe het met uitgaan zit weet ik niet, het lijkt me niet echt een jongerenstad zoals Lloret of Salou. Het ligt wel zowat naast Lloret , dus waarom ga je daar niet heen ?

Barcelona is tegenwoordig trouwens helemaal hip () voor een feest-vakantie !
Oud 25-01-2003, 09:54
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
In principe maakt het niet uit waar je heen gaat, als er maar een uitgaansgelegenheid is, en je met leuke mensen bent.
Oud 25-01-2003, 12:02
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Het ligt wel zowat naast Lloret , dus waarom ga je daar niet heen ?

Barcelona is tegenwoordig trouwens helemaal hip () voor een feest-vakantie !
Ach ja, geld en ouders he, maar we gaan wel n dagje naar lloret dus das wel beters. En ook n excursie naar Barcelona
Oud 25-01-2003, 12:53
Studentje
Studentje is offline
Uitgaansvakantie op je zestiende?

Terschelling
Oud 25-01-2003, 14:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Studentje schreef:

Terschelling

Daar zouden mijn kinderen dus echt niet heen gaan he.
Oud 25-01-2003, 17:02
Olive
Olive is offline
Citaat:
Studentje schreef:

Terschelling
Renesse is ook leuk als je 16 bent. En al die overdreven verhalen vallen best mee, weet niet hoe dat voor Terschelling is.
Oud 26-01-2003, 13:42
MiSsYGoLdYluCkY
MiSsYGoLdYluCkY is offline
Ik ben afgelopen jaar naar Playa d'aro geweest op camping Valldaro. En omdat het helemaal geweldig was bevallen zal ik er dit jaar weer bij zijn! Het uitgaan is heel gesellie. Op straat vind je vooral in de gehele maand juli alleen maar Nederlanders. En ook in de discotheken is dit het geval, omdat de Spanjaarden pas 1 augustus vakantie krijgen. Je hebt een hele lange boulevard met allemaal mooie en luxe winkels en gezellige restaurantjes. En ook de discotheken zijn daar te vinden. Maar lang niet alle! Want er schijnen er nog veel meer te zijn, dan ik dacht. Vooral de echte spaanse kroegjes zijn heel gezellig om voor het echte uitgaan, lekker een borrel te drinken. De sfeer is fantastisch... en dat is ook in 1 woord heel playa d'aro..... fantastisch!!!! Welke camping of appartement zit jij????
Oud 26-01-2003, 14:02
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
MiSsYGoLdYluCkY schreef:
Ik ben afgelopen jaar naar Playa d'aro geweest op camping Valldaro. En omdat het helemaal geweldig was bevallen zal ik er dit jaar weer bij zijn! Het uitgaan is heel gesellie. Op straat vind je vooral in de gehele maand juli alleen maar Nederlanders. En ook in de discotheken is dit het geval, omdat de Spanjaarden pas 1 augustus vakantie krijgen. Je hebt een hele lange boulevard met allemaal mooie en luxe winkels en gezellige restaurantjes. En ook de discotheken zijn daar te vinden. Maar lang niet alle! Want er schijnen er nog veel meer te zijn, dan ik dacht. Vooral de echte spaanse kroegjes zijn heel gezellig om voor het echte uitgaan, lekker een borrel te drinken. De sfeer is fantastisch... en dat is ook in 1 woord heel playa d'aro..... fantastisch!!!! Welke camping of appartement zit jij????
camping pinell met xtravel==> www.jongerenorganisaties.nl
Oud 26-01-2003, 16:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Wawl schreef:

Daar zouden mijn kinderen dus echt niet heen gaan he.
Ik voed de mijne wel zo op dat ze er niet eens heen willen, .
Oud 26-01-2003, 16:25
Evilqueen
Evilqueen is offline
Lloret de Mar.
Oud 26-01-2003, 16:32
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik ga dit jaar naar Chersonissos op Kreta. Dat schijnt het stapparadijs van Griekenland te zijn, dus ik ben benieuwd!
Oud 26-01-2003, 17:11
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
maartenlof schreef:
Ik ga dit jaar naar Chersonissos op Kreta. Dat schijnt het stapparadijs van Griekenland te zijn, dus ik ben benieuwd!
goeie keus
ben er vorig jaar geweest en ben er komende zomer weer te vinden. het was (in tegenstelling tot renesse, spanje enz) echt goed bevallen!
-veel beter publiek (voornamelijk Ieren en Nederlanders)
-kroegen zijn ook volop aanwezig, ierse pubs, skihut achtige dingen etc. voor ieder wat wils
-discotheken zijn klein maar gratis (wel druk maar das overal) voordeel: geen striptease zoals overal in spanje het geval is.
-houseparty eens in de ...? (zoiets als kriti vibes vroeger)
-starbeach, opzich ook wel leuk. alleen te commercieel. 3 euro 50 voor een biertje en dan de hele dag beetje op een strandstoel mooi liggen te zijn en te verbranden is niks voor mij.
-eetgelegenheden serveren behoorlijk voedsel

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 17:32.
Oud 26-01-2003, 21:15
MiSsYGoLdYluCkY
CAmping pinell is inderdaad een jongeren camping, bijna alle jongeren organisaties die naar Playa gaan gaan daar naar toe. Dus je zal zeker een leuke tijd tegemoet gaan!!! Ik ga ook vaak in de zomer naar Ouddorp. Ook een hele gave badplaats, die steeds meer tot groeing komt. Ouddorp ligt vlakbij renesse dus ook daar ben ik regelmatig te vinden. Renesse lijkt een groot mooi woord, maar ik heb het er binnen 2 uurtjes wel gezien. De discotheken zijn er klein en oud en vies.... je breekt je benen over alle kuilen in de vloeren en de trappetjes die op instorten staan. Eigenlijk niet leuk meer. Maar goed, smaken verschille!!!!
Oud 27-01-2003, 09:28
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
MiSsYGoLdYluCkY schreef:
Ik ga ook vaak in de zomer naar Ouddorp. Ook een hele gave badplaats, die steeds meer tot groeing komt. Ouddorp ligt vlakbij renesse dus ook daar ben ik regelmatig te vinden.
Port Zelande & De Kreek
Ouddorp is wel leuk ja
Oud 27-01-2003, 14:56
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Playa D'aro is indd, heel leuk om uit te gaan, wij gaan nou al een aantal jaren naar een Camping 15 min. daar vandaan en taxi is nie zo heel duur als we uit wouden gaan, maar er zijn indd heel veel cafe's etc. wij gingen meestal uit in de 'JOY' daar zijn veel nederlanders (handig als je binnen wou komen) en tis daar gewoon heel gezelli,

entree is wel redelijk duur, maja dat moet je dan gewoon zo regelen dat je een propper (die voor de deur staat) ff lief aankijkt en hij schrijft dan een kaartje en 'hup' je bent binnen
(of zoals mijn zusje deed,...je gaat ff met de portier praten)
Oud 27-01-2003, 18:36
MiSsYGoLdYluCkY
De kreek!!! ja klopt! Inderdaad altijd hartstikke gesellie!

om nog even terug te komen op Playa D'aro... de entree is inderdaad erg duur. 10 euro als je voor twaalven komt, aangezien er dan geen propers staan. Die staan er meestal pas vanaf ene uur of half een. Als je met een goede smoes komt, en een lekkere vlotte babbel hebt, kan je dus naar binnen voor een betere prijs. Wij waren dus altijd met een grote groep, en wij weigerde te betalen zoveel..... en na een paar goede argumenten en een lolletje met die gasten kwamen we er zelfs allemaal gratis in! Jaja zelfs de jongens. Want normaal mogen alleen de vrouwen gratis naar binnen!! In disotheca JoY zijn inderdaad alleen maar Nederlanders te vinden... dus dat geeft wel een lekker sfeertje onder elkaar. Alleen de muziek vind ik er elke dag het zelfde en standaart. Aangezien de muzieksoort afhangt van een standaart tijd, en niet lekker alles door elkaar gedraait wordt. bijv 2 uur r&B en dan weer 2 uu Trance en het laatste uurtje spaanse muziek. De gib's bar vond ik persoonlijk echt heel gaaf.. dit was zo'n lekkere spaanse cocktail bar, waar iedereen lekker uit zn dak ging op alle hits... maar daar waren dan ook meer spanjaarden te vinden. Echt dat lekkere spaanse sfeertje. Assac is ook een discotheek in het centrum van Playa. Hier kwamen veelal bekende DJ's. Zoals Johan Gielen en Klubbheads enz enz....
Oud 01-03-2004, 19:54
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 26-01-2003 @ 15:02:
camping pinell met xtravel==> www.jongerenorganisaties.nl
ikke ook!!! alleen ga ik niet met x-travel, wij hebben gewoon los geboekt...
wanneer ben jij er?
Oud 01-03-2004, 20:04
blue_tim
blue_tim is offline
jo SlackerBitch, it's gona be very very cooool
Als er nog meer mensen aan het begin van juli gaan zeg et maar!

Greetzzz
Oud 01-03-2004, 20:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 25-01-2003 @ 10:54:
In principe maakt het niet uit waar je heen gaat, als er maar een uitgaansgelegenheid is, en je met leuke mensen bent.
Mee eens.

Ik kan Texel leuk vinden, maar Lloret / Salou of zoiets dergelijks ook... als het maar gezellig is.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten