Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou niet weten waarom niet. Als ik overlijd mag mijn wederhelft ook doen met mn spullen wat ze wil. Zeker als ze een heleboel mensen daarmee blij maakt.
|
![]() |
Mwa die Courtney Love was alleen maar met hem getrouwt om et geld en de roem denk ik :/ naja en toen was ie dood.... weg inkomsten bron
![]()
|
![]() |
Is dat mokkel niet met Kurt getrouwt voor de roem en et geld? zou me niks verbazen.
Naja toen wastie nogal dood, en weg was de grote inkomstenbron :/ Arme Courtney... maar nee, ze gaat gewoon zijn spullen verkopen, ze is natuurlijk niet voor niks met hem getrouwt, ze wilt geld... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die vent is al eeuwen dood dus wat maakt het uit. 5 jaar na mijn dood mogen mijn schrijfsels ook uitgebracht worden(is geen dagboek maar wel persoonlijk)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is het je nu duidelijk? en wat ik vind van dat courtney kurt's dagboeken verkoopt.. dat kon je wel van haar verwachten, het kutwijf ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|