Oud 28-07-2003, 14:46
Koning
Koning is offline
Mijn broer vertelde me dat er nog oude slagvelden uit WO1 en WO2 zijn waar je s'nachts allemaal oorlogs kreten en soldaten hoort,

Weet iemand of dit echt zo is en waar dit dan is zodat ik er wat info over kan zoeken?

Heel erg Bedankt,
Oud 28-07-2003, 14:47
Verwijderd
zou best kunnen dat ze bestaan, maar er gaan ook genoeg verhalen rond over oorlogsveteranen en shit die allemaal bullshit zijn.
je zou bij google ofzo kunnen gaan zoeken alleen kweet niet of je dan wat fatsoenlijks tegen komt.
Oud 28-07-2003, 15:16
Shade
Shade is offline
ja daar geloof ik dus helemaal niks van....
Oud 28-07-2003, 15:25
dark_poetry
dark_poetry is offline
hmmz geloof ik niet echt maar ik sluit niks uit.
zou wel relekst zijn als iemand een goede site wist ofzo.
Oud 28-07-2003, 16:08
Koning
Koning is offline
ja daarom, ik wou wel weten waar deze slagvelden zijn hoe ze heten
Oud 28-07-2003, 17:48
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Sync schreef op 28-07-2003 @ 15:46:
Mijn broer vertelde me dat er nog oude slagvelden uit WO1 en WO2 zijn waar je s'nachts allemaal oorlogs kreten en soldaten hoort,

Weet iemand of dit echt zo is en waar dit dan is zodat ik er wat info over kan zoeken?

Heel erg Bedankt,
Ik ben dus even naar www.google.nl gegaan, heb daar de zoekwoorden 'geestverschijningen' en 'slagveld' ingevoerd, gekozen voor alleen Nederlandse sites (!) en meteen al kreeg ik 3 links. Duurde nog geen minuut. Als je deze links leest en betere zoekwoorden kiest (uit de teksten haalt) dan moet je er nog meer kunnen vinden, denk ik.

Wat ik kreeg, zie je hier.
Oud 28-07-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:

Heel erg Bedankt,
Intypen bij Google en zoeken is sneller dan een topic erover aanmaken.
Maar misschien kan iemand nog wat meer info geven.
Oud 28-07-2003, 21:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Heel erg Bedankt,
Dat komt uit een film schat. Niets van waar. Leuke film, maar nog leuker fabeltje.
Oud 29-07-2003, 10:53
pe51
pe51 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-07-2003 @ 22:52:
Dat komt uit een film schat. Niets van waar. Leuke film, maar nog leuker fabeltje.
Mmm ... ik heb zulke slagvelden nog nooit gezien, maar ik begrijp dat als het zo:

Er zijn geesten van mensen die langere tijd geleden overleden zijn, die “de weg naar het licht nog niet gevonden hebben” . Die zwerven nog bij de aarde rond, kunnen er niet los van komen. Ze blijven ‘rondhangen’ bij plaatsen en gebeurtenissen die voor hen belangrijk zijn. Vandaar ook dat sommige huizen ‘spoken’, ‘behekst zijn’, dat er rare dingen gebeuren. Soms is het aangrijpend: In een huis in Engeland geloof ik, ‘spookte het’ in een oude schoorsteen. Toen die later afgebroken werd, vonden ze er de botten van een jongenslichaam. Ze hebben zijn overblijfselen een fatsoenlijke begrafenis gegeven, en sindsdien zijn de ‘spookverschijnselen’ over.

Ze blijven soms ook rondhangen bij traumatische gebeurtenissen in hun leven. Die herhalen zich dan in hun geest, net als bij op aarde levende mensen. Wij mensen blijven ook nadenken over dingen als verkrachtingen, ontvoeringen, oorlogstrauma’s en dergelijke. Dat is een natuurlijke functie, deze dingen moeten verwerkt worden.

Wanneer mensen een samen schokkende ervaringen hebben meegemaakt, zullen ze dat ook samen kunnen beleven. Er zijn groepen en internetforums voor oorlogsveteranen, voor mensen die verkracht zijn en dergelijke. Maar mensen die overleden zijn en nog bij de aarde rondhangen, kunnen deze dingen ook meemaken. En ook samen. Omdat het een gezamenlijke ervaring is, zal het dan een duidelijker signaal afgeven dan bijv. die ene schoorsteen - voor mensen die op aarde leven zoals wij.
Een oorlog waarin mensen doodgaan op een slagveld kan zo’n schokkende ervaring opleveren voor meer mensen tegelijk. De mensen die blijven leven, kunnen naar een groep voor oorlogsveteranen gaan, of een internetforum voor mensen die problemen met de onverwerkte oorlog hebben. Maar dan zijn er nog anderen, die overlijden. Die zitten met hun geest ook nog helemaal vast aan de onverwerkte gebeurtenissen op het slagveld, en kunnen daarom de weg ‘naar boven’, ‘naar het licht’, niet vinden. En voor het gevoel van ons mensen ‘spookt’ het dan – dan zien we een soort geestverschijning van een heel slagveld vol vechtende mannen.

Je kunt een mens uit de oorlog halen, maar niet de oorlog uit een mens. Dat geldt blijkbaar ook voor mensen die overleden zijn. Omdat al hun aandacht naar die schokkende onverwerkte ervaringen moet gaan, kunnen ze geen zicht hebben op waar ze eigenlijk heen moeten gaan, naar ‘boven’ of naar ‘het licht’.

Omdat er mensen op aarde zijn, die deze dingen ervaren en erover vertellen, en omdat deze verhalen mensen ergens aanspreken, zullen er boeken over geschreven zijn en films uitgebracht hierover. Die zijn gewoon een gevolg van de verhalen, denk ik.

Ik heb op tv hier informatie over gezien over een bepaald gebied in Engeland, waar meer mensen zo’n slagveld als geestverschijning hebben gezien, op National Geographic Channel, of was het nou Discovery? Ze zeiden op tv dat er daar in dat en dat jaar (rond 1600 of zo) een slagveld was geweest.

Ik begrijp, dat andere mensen soms érg gehecht zijn aan hun huis. Ook als ze al overleden zijn. Voor hun gevoel is dat huis van hun zelf, ook als het na hun dood verkocht wordt aan iemand anders. Dat zit er denk ik achter, dat sommige huizen ‘spoken’. Omdat ze steeds bij hun huis willen zijn, kunnen ze dan denk ik niet loskomen van de aarde, en de weg naar het licht niet vinden. Hun bezit, of verlangen naar bezit – angst om kwijt te raken - is een binding, die houdt ze hier dan vast.

Mensen die heel slecht geleefd hebben, de hele tijd alleen maar hun verlangens gevolgd hebben en geen rekening met anderen gehouden hebben, kunnen dan soms ook niet loskomen van hun verlangens. Die zijn té belangrijk geworden voor ze. En daarom blijven ze dan rondhangen bij de aarde – zo begrijp ik dat. Ik denk dat je die mensen ‘aan de lijn’ krijgt, als je glaasje gaat draaien, het Ouija bord gaat doen, of zoiets. Ze kunnen heel bedrieglijk zijn, maar als ze vat op je gevoel krijgen, maken ze je bang, dan kun je niet slapen, voel je ‘een koude wind’, ben je bang om alleen te zijn, enz.

Wat deze geesten eigenlijk zouden moeten kunnen is: “de weg naar het licht vinden”. Dat klinkt heel vaag natuurlijk, maar verhalen van mensen over hun bijna-dood-ervaringen hebben het óók over een “licht” aan het einde van een tunnel, waar het goed is en waar ze heen kunnen gaan als overledenen. En in dromen van mensen die ik uitgelegd heb die gaan over wat er na de dood is, komt ook het symbool van ‘licht’ steeds voor. Dan is het te begrijpen, dat het na het leven daarboven beter is dan hier op aarde. Mensen die ongeneeslijk ziek zijn, krijgen soms zulke dromen. Of mensen die een broer of zus hebben, die overleden is. Verschillende godsdiensten hebben het ook steeds over ‘het licht’. Daarom klinkt het misschien wel vaag, dat geesten van overleden mensen “naar het licht moeten gaan”, maar toch vind ik het wel geloofwaardig. Ik heb zelf nog nooit geestverschijningen gezien of gevoeld, of contact met overledenen gehad. Maar ik begrijp het allemaal zo’n beetje op deze manier – ik denk dat dit het natuurlijke vervolg is voor mensen die op aarde overleden zijn.

peter.
Oud 29-07-2003, 11:02
AngelLena
AngelLena is offline
Het klopt wel wat je zegt peter, ben ik heilig van overtuigd, maar zoals de topicstarter het verhaal vertelt komt het op mij meer over dat zijn broer die film heeft gezien (die is ook nog niet zo vreselijk lang uit) en dat als echt opgevat heeft.

Die film gaat namelijk over WO1. De Engelse soldaten winnen zonder slag of stoot veel terrein van de duitse linie. Zonder ook maar een klap uit te delen of een schot te lossen vallen al die duitsers neer. Wat blijkt nou, dat gebied spoort niet helemaal. En die engelse soldaten krijgen daar ook mee te maken. Meters aanvallend prikkeldraad, mysterieuze verdwijningen etc etc.

WO2, hetzelfde verhaal. Duitse linie, stel geallieerden, al die duitsers vallen dood neer, en de geallieerden daarna. Hetzelfde gebied, hetzelfde verhaal. Was mooi film hoor, echt waar, maar gebaseerd op een idee van de schrijver. Niet op waarheden.
Oud 29-07-2003, 11:02
Verwijderd
hier niet ver vandaan is er een slagveld waar circa 300.000 man gesneuveld is, kijk anders daar eens.
en we hebben hier genoeg oorlogskerkhoven
Oud 29-07-2003, 11:03
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Het klopt wel, een keer op Discovery Channel een documantaire over zitten kijken. Mensen bij verdun die nog soldaten hoorden schreeuwen en zelfs nog wapens hoorden.

Ook nogal wat gevallen in Engeland.
Al die Middeleeuwse slagvelden mensen die daar in de buurt woonden hoorden een paar x per jaar op een bepaald moment (volle maan oid. weetik niet meer precies) zagen ze ruiters enzo met zwaarden...

best stoer als het allemaal waar is
Oud 29-07-2003, 11:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 29-07-2003 @ 12:03:
Het klopt wel, een keer op Discovery Channel een documantaire over zitten kijken. Mensen bij verdun die nog soldaten hoorden schreeuwen en zelfs nog wapens hoorden.

Ook nogal wat gevallen in Engeland.
Al die Middeleeuwse slagvelden mensen die daar in de buurt woonden hoorden een paar x per jaar op een bepaald moment (volle maan oid. weetik niet meer precies) zagen ze ruiters enzo met zwaarden...

best stoer als het allemaal waar is
Dat eerste ben ik wat sceptisch over... discovery maakt namelijk wel meer documentaires die achteraf zo fake als weet ik niet hoe blijken te zijn en dat laatste ben ik al helemaal sceptisch over, geesten zoeken niet een paar data per jaar uit. En al helemaal niet afhankelijk van volle maan oid. Wat je wel vaak hoort is dat er een reconstructie van die tijd plaatsvind op de exact zelfde datum als wanneer het voorgevallen is. Lijkt me sterk als dat een aantal keren per jaar is.
Oud 29-07-2003, 11:37
Koning
Koning is offline
Citaat:

Volgens mij heeft hij die film nooit gezien, maar oke als dat zo is.

danku,
Oud 29-07-2003, 11:47
pe51
pe51 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-07-2003 @ 12:02:
Het klopt wel wat je zegt peter, ben ik heilig van overtuigd, maar zoals de topicstarter het verhaal vertelt komt het op mij meer over dat zijn broer die film heeft gezien (die is ook nog niet zo vreselijk lang uit) en dat als echt opgevat heeft.

Die film gaat namelijk over WO1. De Engelse soldaten winnen zonder slag of stoot veel terrein van de duitse linie. Zonder ook maar een klap uit te delen of een schot te lossen vallen al die duitsers neer. Wat blijkt nou, dat gebied spoort niet helemaal. En die engelse soldaten krijgen daar ook mee te maken. Meters aanvallend prikkeldraad, mysterieuze verdwijningen etc etc.

WO2, hetzelfde verhaal. Duitse linie, stel geallieerden, al die duitsers vallen dood neer, en de geallieerden daarna. Hetzelfde gebied, hetzelfde verhaal. Was mooi film hoor, echt waar, maar gebaseerd op een idee van de schrijver. Niet op waarheden.
Aha, zit dat zó … dat is inderdaad een heel ander verhaal.

Maar dat geeft niets, staat er gelijk een beetje een uitleg over geesten en spookverschijningen op het forum. Met misschien daaronder persoonlijke ervaringen van mensen, en discussie.

groeten, peter.
Oud 29-07-2003, 19:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
pe51 schreef op 29-07-2003 @ 12:47:
Aha, zit dat zó … dat is inderdaad een heel ander verhaal.

Maar dat geeft niets, staat er gelijk een beetje een uitleg over geesten en spookverschijningen op het forum. Met misschien daaronder persoonlijke ervaringen van mensen, en discussie.

groeten, peter.
ja, anders had ik em niet open gelaten haha! Ooit gedacht dat lieve goedgelovige kleine angel zo sceptisch kon zijn?
Oud 29-07-2003, 19:50
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Welke film?
Oud 29-07-2003, 20:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 29-07-2003 @ 20:50:
Welke film?
Weet zo niet meer wat de titel ervan is, als ik weer moet werken zal ik em ff opzoeken. Staat me iets bij van War is Hell. Maar kan ook de ondertitel zijn.
Oud 29-07-2003, 21:55
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Je gebruikt in ieder geval goeie bronnen die je goed nagaat.

Wist je ook dat er soms geloei hoorbaar is in weilanden?
Oud 29-07-2003, 22:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 29-07-2003 @ 22:55:
Je gebruikt in ieder geval goeie bronnen die je goed nagaat.

Wist je ook dat er soms geloei hoorbaar is in weilanden?
Wist je ook dat ik een kameel hoor schijten?
Als je niets te zeggen hebt, doe het dan ook niet wil je? Je voegt niet echt iets positiefs toe aan het topic.
Oud 30-07-2003, 14:43
Firefly182
Firefly182 is offline
mmh, hij vertelt alleen maar in andere woorden dat hij het niet echt overtuigend vind.... Da's inderdaad niet positief, maar moet dat dan? Als iemand zegt dat hij/zij het onzin vind dat je spokende soldaten ziet of hoort is dat ook niet positief, maar dat is dan wel weer goed.
Oud 30-07-2003, 18:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 30-07-2003 @ 15:43:
mmh, hij vertelt alleen maar in andere woorden dat hij het niet echt overtuigend vind.... Da's inderdaad niet positief, maar moet dat dan? Als iemand zegt dat hij/zij het onzin vind dat je spokende soldaten ziet of hoort is dat ook niet positief, maar dat is dan wel weer goed.
Hij zegt dingen op een manier waarvan je denkt: zeg dan niks als je het niet normaal kan doen.
Zeg dan: ik vind het niet overtuigend en niet: goh, wist je dat koeien konden loeien oid. Dat heeft geen enkele waarde voor het topic. Je kan best discussieren over of iets geloofwaardig of overtuigend is of niet, daar is het topic tenslotte voor, maar dan kom je met een mening en argumenten voor je mening. Doe je dat niet, zeg dan gewoon niets.
Oud 30-07-2003, 19:24
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-07-2003 @ 19:13:
goh, wist je dat koeien konden loeien oid.
Hij heeft het woord koe niet genoemd hoor
maar mijn excuses voor het toevoegen van nog meer nutteloze tekst..
Oud 30-07-2003, 19:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 30-07-2003 @ 20:24:
Hij heeft het woord koe niet genoemd hoor
maar mijn excuses voor het toevoegen van nog meer nutteloze tekst..
Het gaat om de nutteloosheid van zijn opmerking en wat die toevoegt aan de discussie in het topic. Niet om de letterlijke opmerking zelf.
Oud 31-07-2003, 21:17
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
als je een beetje in de geschiedenis van dit forum kijkt zul je zien dat ik discussiëren al geprobeerd heb. - maar argumenten etc werden vaak gewoon genegeerd (zelfs in 1 vs. 1 discussies).

Als ik op deze manier reageer dan heb ik wel meteen reacties
Oud 31-07-2003, 22:42
Nefiâth
Nefiâth is offline
Heb wel vaker theoriëen gehoord over gebeurtenissen die zich zelf zouden herhalen. Alles bestaat volgens die theorie uit energie. Emoties van mensen enz. Vooral als deze heftig zouden zijn konden ze blijven hangen, wat natuurlijk op een slachtveld wel is, en zich blijven herhalen. Omdat je energie niet kunt vernietigen.
Maar hier ben ik zelf nogal sceptisch over,
so see for yourself
Ik ben alleen van mening dat je niet erg veel zult zien

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 22:45.
Oud 05-08-2003, 16:52
AngelLena
AngelLena is offline
De film waar ik het over had heet trouwens Deathwatch met als ondertitel War is Hell.
Oud 10-08-2003, 17:15
p0m
p0m is offline
ooit bij archeologisch onderzoek schokken de archeologen zich te pletter omdat er opeens een hele groep romijnse soldaten voorbij kwam gemarcheerd. Het bleken geen geesten te zijn, maar sommige gesteenten hebben de eigenschappen dat ze licht en geluid absorberen en dat op een later moment wordt uitgezonden. Over jouw slagvelden weet ik niets, ik ga me er eens in verdiepen, maar misschien kan het op deze manier worden uitgelegd
Oud 12-08-2003, 21:57
legatus
legatus is offline
Citaat:
De film waar ik het over had heet trouwens Deathwatch met als ondertitel War is Hell.
Het zal niet geheel toevallig zijn dat deze discussie rondt de release van deze film komt, maar dit fenomeen is véél ouder.

"War is hell" is trouwens een tagline. Niet een ondertitel, of subtitel.
Oud 14-08-2003, 14:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
legatus schreef op 12-08-2003 @ 22:57:
Het zal niet geheel toevallig zijn dat deze discussie rondt de release van deze film komt, maar dit fenomeen is véél ouder.

"War is hell" is trouwens een tagline. Niet een ondertitel, of subtitel.
Die film is al lang uit man haha! Weet niet precies van welke datum, maar staat al in de achterste planken van de dagfilms en film blijven betrekkelijk lang dagfilm. (ongeveer een jaar)
Oud 14-08-2003, 14:57
legatus
legatus is offline
Citaat:
Die film is al lang uit man haha! Weet niet precies van welke datum, maar staat al in de achterste planken van de dagfilms en film blijven betrekkelijk lang dagfilm. (ongeveer een jaar)
In Engeland is hij enige tijd uit, de film is uit 2002. Hij is 15 Juli officieel in Nederland uitgebracht. Wellicht een (illegale) import van jullie videotheek.

In Nederland is hij in April vertoond tijdens het Fantastische Film Festival.

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 15:00.
Oud 14-08-2003, 15:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
legatus schreef op 14-08-2003 @ 15:57:
In Engeland is hij enige tijd uit, de film is uit 2002. Hij is 15 Juli officieel in Nederland uitgebracht. Wellicht een (illegale) import van jullie videotheek.

In Nederland is hij in April vertoond tijdens het Fantastische Film Festival.
Niet illegaal iig. Of het import is, ik denk het niet... Als het import is staat het erbij en daar staat het niet. Nou, misschien is ie dan wel wat jonger ja, dat kan. Zoals ik zei: precieze datum weet ik niet.
Oud 15-08-2003, 13:33
legatus
legatus is offline
Citaat:
Nou, misschien is ie dan wel wat jonger ja, dat kan. Zoals ik zei: precieze datum weet ik niet.
Enfin, rond de release van deze film en "THE BUNKER" zijn natuurlijk discussies omtrend de geluiden van vorige oorlogen op slagvelden weer opgewaaid. Er zijn veel getuigen, maar geen harde bewijzen van deze geluiden.
Oud 15-08-2003, 15:07
Eurynome
Eurynome is offline
kan the good old cassetterecorder ons niet helpen?
stom idee waarschijnlijk maar als er echt geluiden zijn moeten we ze toch kunnen opnemen of zow?
Oud 15-08-2003, 16:52
Verwijderd
Als er echt geluiden zouden zijn dan zou je die kunnen opnemen.
Oud 15-08-2003, 17:00
Eurynome
Eurynome is offline
dan zijn we het eens. maar waarom heeft niemand dat dan al gedaan? net alsof die 'spokende soldaten' dan de cassetterecorder gaan uitzetten?
Oud 16-08-2003, 17:25
legatus
legatus is offline
Citaat:
Als er echt geluiden zouden zijn dan zou je die kunnen opnemen.
Ik kan geluid opnemen en een oorlog simuleren. Zouden ze dan bestaan?

A) het gebeurd niet constant
B) als je aan het lopen bent of langs een oud slagveld komt dan heb je niet altijd een cassetterecorder bij je.
C) door de eeuwen heen worden deze gebeurtenissen gevonden in documenten.

Misschien is het onbewust, misschien niet. Ergens zijn er volgens mij wel vage opnamen, maar niks concreets.
Oud 17-08-2003, 23:34
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Bij mij in de buurt liggen in een weiland ongeveer 800 skeletten uit een Spaanse en een Duitse veldslag (vóór WOII), de boeren laten ze gewoon liggen, ze liggen diep genoeg. Maar ik heb nooit gehoord van geestesverschijningen.

Ik interesseer me er wel voor en ik heb er vroeger veel onderzoek naar gedaan (veel gelezen en opgezocht), naar parapsychologische verschijningen.

De grote man op dit gebied was prof. dr. W.H.C. Tenhaef. Eén van zijn boeken "Hoofdstukken uit de parapsychologie" Beschrijft gedetailleerd waargebeurde en door hem onderzochte gevallen van geestesverschijningen en aanverwante gebeurtenissen.

(Hoofdstukken uit de Parapsychologie- uitgeverij Erven J. Bijleveld, Utrecht, 1934. Oud stoffig boek, maar ongelofelijk interessant!)
Oud 21-08-2003, 23:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 18-08-2003 @ 00:34:
Bij mij in de buurt liggen in een weiland ongeveer 800 skeletten uit een Spaanse en een Duitse veldslag (vóór WOII), de boeren laten ze gewoon liggen, ze liggen diep genoeg. Maar ik heb nooit gehoord van geestesverschijningen.

Ik interesseer me er wel voor en ik heb er vroeger veel onderzoek naar gedaan (veel gelezen en opgezocht), naar parapsychologische verschijningen.

De grote man op dit gebied was prof. dr. W.H.C. Tenhaef. Eén van zijn boeken "Hoofdstukken uit de parapsychologie" Beschrijft gedetailleerd waargebeurde en door hem onderzochte gevallen van geestesverschijningen en aanverwante gebeurtenissen.

(Hoofdstukken uit de Parapsychologie- uitgeverij Erven J. Bijleveld, Utrecht, 1934. Oud stoffig boek, maar ongelofelijk interessant!)
Is dat nog ergens te verkrijgen? Zou ik wel eens door willen neuzen...
Oud 22-08-2003, 09:16
pe51
pe51 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-08-2003 @ 00:28:
Je kunt kijken bij de boekenzoekdienst van 'de Slegte' op internet, en als je in google 'tweedehands boeken' of zoiets intypt, krijg je meer internet-zoeksystemen.

Je moet de naam dan wel intypen met dubbel f - het is " (prof.) ten Haeff".

peter.
Oud 22-08-2003, 10:06
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:

Heel erg Bedankt,
En jij gelooft je broer, behoorlijk goedgelovig ben je.
Oud 22-08-2003, 12:35
Koning
Koning is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-08-2003 @ 11:06:
En jij gelooft je broer, behoorlijk goedgelovig ben je.
ja eigenlijk geloof ik hem wel. ik zou hem eerder geloven dan iemand van het forum, ik ken hem al 15 jaar, jij hebt hem nooit van je leven gezien of ben ooit in een straal van 10 kilometer bij hem geweest
Oud 22-08-2003, 19:59
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Citaat:
Sync schreef op 22-08-2003 @ 13:35:
ja eigenlijk geloof ik hem wel. ik zou hem eerder geloven dan iemand van het forum, ik ken hem al 15 jaar, jij hebt hem nooit van je leven gezien of ben ooit in een straal van 10 kilometer bij hem geweest
goed zo.
Oud 22-08-2003, 20:00
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-08-2003 @ 00:28:
Antiquariaat.
Oud 07-03-2004, 15:12
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Shade schreef op 28-07-2003 @ 16:16:
ja daar geloof ik dus helemaal niks van....
tjah als je toch alles als onzin afstempeld wat doe je dan hier laat je fantasie te loop vriend...

denk es na al die emoties
duizende jongen mannen die de adrenaline door hun bloedvaten pompem in het heetst van de strijd en daar tussen sta jij naast een onbekende die inmiddels je beste vriend is op dit moment je schreeuwt naar hem hij schreeuwt terug jullie rennen de loopgraven in je hoort een explosie en gilt gelukkig je leeft nog je roept naar je vriend die op de grond ligt in dekkingshouding........................... maar hij antwoord niet meer je blijft tegen hem praten te vergeefs hij is DOOD jij beseft niet hoe het zo vlug kon gaan laat staan hij..........................hij zal geen vrede hebben met zijn dood.................

de rest laat ik aan je eigen fantasie over !
Oud 07-03-2004, 15:56
grandmommy
grandmommy is offline
moet je voor zo'n verhaaltje nou echt dit topic uppen?
Oud 07-03-2004, 16:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-03-2004 @ 16:56:
moet je voor zo'n verhaaltje nou echt dit topic uppen?
my thoughts exactly

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten