Oud 09-04-2004, 21:35
druiveke
druiveke is offline
hey

graag zou ik een kleurtje hebben voor de zomer

gaan jullie vaak onder de zonnenbank?
in een zonne centra?
wat is de juiste prijs voor zulke zonnecentra?
zijn het dan turbo zonnenbanken enz?
hoelang moet je onder de zonnenbanken?
gebruiken jullie een speciaal brilletje? (waar vind je deze?)

bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:41
Verwijderd
We hebben thuis een zonnebank, mn ouders en zusje gebruiken hem allemaal, ik niet.

Ik weet wel dat je heel kort moet beginnen als je er nog nooit eerder onder gelegen hebt. Maar als je naar een zonnecentrum gaat zullen ze dat daar ook wel weten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:31
phensicske
phensicske is offline
'k Ga thuis onder de zonnebank, nu ja, al twee keer de laatste weken, in de winter niet. Ongeveer 15-20 minuten, maar zo bruin ben ik er nog niet van geworden, ik wil dan eigenlijk ook niet dat het direct opvalt, gewoon een gezond kleurtje hebben.

Als je gevoelig bent aan verbranden en/of als het de eerste keer zonnebanken is, best niet te lang erop liggen.

Brilletje gebruik ik niet, gewoon ogen toe.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:44
Roos
Roos is offline
Ik ben een paar keer onder de zonnebank geweest, ter voorbereiding van een gala

Ik ben naar de plaatselijke zonnestudio gegaan. Daar stelde die mevrouw een paar vragen alsin 'word je snel bruin, verbrand je snel' etc. Dus zij stelt dat ding gewoon af.
In de kamer lag gewoon zo'n brilletje, die zou ik wel opdoen.

De prijs... even denken hoor. Ik had een 5-keer-kaart, volgens mij was dan het 6 euro per keer. Maar na 3 keer was ik al veel te bruin, dus toen heb ik de kaart aan m'n zusje gegeven
Oud 10-04-2004, 14:03
ratonita7
ratonita7 is offline
Ik ben onlangs voor het eerst geweest maar ik ben nogal claustrofobisch en ik vond het niet zo leuk...
Het was in een zonnecentra in mijn straat en het kost 25 euro voor 5 beurten.
Ik ben onder de "spaghettilampen"geweest. Je hebt ook zonnebanken met gezichtsbruiners maar die zijn slechter voor je huid vrees ik...
Ik heb telkens beurten genomen van 10min maar de meesten nemen 20 min.
Het brilletje lag klaar, dat mocht ik gratis gebruiken.
Oud 10-04-2004, 14:57
Verwijderd
Kijk anders eens hier voor info.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:00
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Wij hebben thuis een zonnenhemel maar daar ga ik nooit onder. Ik vind mijn best wel lcihte kleurtje niet zo heel lelijk en ik wil niet dat mijn huid beschadigd ofzo.
Oud 10-04-2004, 18:32
Erbenda
Erbenda is offline
Ik neem soms een zonnebankkuurtje vlak voordat ik op vakantie ga, zodat ik niet meer zo wit ben als ik in bikini moet. Dat is eigenlijk het enige moment in het jaar. En dan moet ik dus naar een zonnecentra. Bij mij kost het voor 20 min. €7,50 dacht ik.
Ik gebruik niet zo'n brilletje, maar hou gewoon m'n ogen dicht. Kan je die niet gewoon bij een apotheek of drogist kopen ofzo?
Oud 10-04-2004, 20:50
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
ik doe het principieel niet, omdat het erg slecht is. en je krijgt er gewoonweg geen mooi kleurtje van.
(maar mss ga ik over een tijdje beginnen met een zonnehemel, voor mijn lelijkheidpukkels. )
Oud 13-04-2004, 09:18
Verwijderd
Ik wil ook heel graag onder de zonnebank omdat ik erg langzaam bruin word, ik wil gewoon al een lekker kleurtje hebben als de zomer er is en niet zo wit zijn als nu.
Bij ons in het zwembad kost het geloof ik 40 euro voor 10 keer, zo te zien niet duur vergeleken met de prijzen van jullie. Ik denk dat ik er toch maar mee ga beginnen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:39
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Hoi, ik ga ook onder de zonnebank en dat doe ik omdat ik altijd verbrand in de zon en nooit echt rbuin kan worden. Onder de zonnebank lukt dat dus wel zonder te verbranden me happy. Ik doe het dan ook voordat ik op vakantie ga om alvast een bescherming op te bouwen.. verder als ik me K*T voel ga ik er ook onder dan voel ik me weer lekker fris en scheelt me dat weet make up haha. In ieder geval denk ik dat 5 euro voor 20 minuten een redelijke prijs is, want ik ga zelf onder eentje met verschillende sterktes en dan betaal ik onder de sterkste al gauw 5 euro voor 10 minuten (maar deze is dan ook wel supergoed). Maar nu ga ik een goekoperen proberen, 20 min voor 5 euro
xx
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten