![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook best wel lang en krullend haar en heb pas van een vriendin de tip gekregen om er kokosvet in te doen. Zelf heb ik het nog niet echt geprobeerd maar het schijnt er wel wat vetter van te worden (maakt voor mij niet zo uit omdat ik toch al droog haar heb). Verder doe ik als ik het los heb weleens wat mousse erin (alleen bovenin een b-tje tegen die 'springende' haren) en smeer ik er af en toe ook hair repair van gliss kur in, wat opzich ook wel goed werkt, al is dat meer voor de punten volgens mij.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook krullen maar die komen er pas uit als mijn haar lang wordt en het dus als het kort is je geen krullen ziet. Maar ik denk dat jij 'Gordonkrullen' hebt (krullen die al snel tot uiting komen).??
||
![]() |
Citaat:
![]() bedoel je dat je je haar eerst gewoon wast (en de shampoo er meteen uit spoelt) of dat je je haar in een handoek wikkelt als je het nog niet hebt uitgespoelt, dan 5 minuten laat zitten en dan pas uitspoelt? |
![]() |
||
Citaat:
ja, shampoo er eerst uitspoelen ![]() Maar niet heel hard wrijvend drogen dus, want dan krijg ik te veel klitten. Dus gewoon het water ff 5 minuten in de handdoek laten trekken...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|