Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het zijn inderdaad truttige dingen, dat geef ik toe. Wat ik nog erger vind overigens, is het feit dat ze al jaren heel erg uit zijn. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ach, wat is te veel geld. Het is een kwestie van vraag en aanbod, en voorzover ik weet worden die dingen niet in sweatshops on the Malaysian border gemaakt, dus het is aan die veertienjarige kakgrietjes om te bepalen of ze hun bij de C1000 zuurverdiende loontje eraan willen spenderen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja idd als zij hun geld er aan willen uitgeven moeten ze dat vooral doen hoor maar ik zal ze wel voor gek verklaren maar ja ik geef ongeveer al mn geld weer aan bier en wiet uit dus in de ogen van sommige mensen verspil ik mn geld weer |
![]() |
|
ik vind ze opzich wel grappig, bij een vrouw van jaar of 30/40 ofzo en sommige classy girls staat het oowk wel..
maar vaak word het gedragen op grond van: ik wil bij mij groepje horen, en vandaag doe ik dat doormiddel van me polo en me oilily sjaaltje... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dankjewel jij hebt ook een supergave nick, harry potter is een van mijn lievelingsfilms!!! heb je msn?
|
![]() |
Pff heb er wel een aantal vind ze inderdaad bijzonder truttig, kan leuk zijn
![]() Ik heb er nog wel een aantal liggen die ik nooit meer omheb (felgroen, geel en turkoois (?)) Toen vond ik ze wel leuk, heb nu alleen een bordeaux die ik vaak wel omheb ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Aan welke trends heb jij bewust NIET meegedaan? En waarom? Big Boi | 156 | 30-06-2005 18:02 | |
Lifestyle |
Allez zeg op, waarmee verhult u uw romp? Malle AeP?...LePrA Verwijderd | 493 | 23-06-2004 19:24 | |
Lifestyle |
Zomerschoenen! Hoppla | 166 | 29-03-2004 17:08 | |
Lifestyle |
de fashion-nono van de dag! Verwijderd | 246 | 24-03-2004 15:28 | |
Lifestyle |
kraagjes joseeholadiejee | 41 | 17-03-2004 16:31 | |
Lifestyle |
blousjes, puntschoenen, olily sjaaltjes uhmz | 81 | 15-03-2003 20:54 |