hai hai allemaal,
ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven, want ik weet het allemaal ff nie meer. het zit namelijk zo: ik heb nu 3 maanden een super lieve vriend, misschien wel de liefste en meest eerlijke jongen op deze wereld. maar nou ben ik dus sinds een tijdje verliefd op een jongen van school. dat is nogal een vreemd verhaal, maar ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. ik ken die jongen van school eigenlijk helemaal niet, ik weet hoe die heet en in welke klas hij zit, maar daar blijft het ook eigenlijk wel bij. maar al het hele schooljaar hebben we op een speciale manier oogcontact. hij kijkt me altijd super verliefd aan en lacht dan ook heel leuk enzo. hij heeft het ook wel eens over mij met zijn vrienden. maar iig, ik begin hem nu steeds leuker te vinden. op de een of andere manier durf ik niet op hem af te stappen, dus hem echt beter leren kennen komt er ook steeds niet van. ik heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet, integendeel zelfs. maar nu mijn vraag aan jullie, moet ik het uitmaken met mijn vriend of toch echt proberen die jongen te vergeten? alvast bedankt voor jullie reacties!
liefs een verliefd meisje