Oud 26-04-2004, 12:35
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Gedag

Waar te beginnen?

Euhm, 'k Heb intussen nu al 11 maand 'iets' met een persoon.
Die iets staat tussen ' ' omdat we zelf eigenlijk nog niet goed weten hoeveel die iets betekent.
De persoon waar ik over spreek is eigenlijk immers homo. Maar we gingen heel close met elkaar om (knuffel enzo) wat eigenlijk wel normaal is, maar op een avond is die knuffel uitgedraait in een kus. Zo is het eigenlijk begonnen..

Maar het feit dat hij homo is baat mij zorgen. Want hij zegt wel dat ik het eerste meiske is waarvoor hij iets voelt en zélfs maar op zo'n manier ziet staan, toch ben ik bang voor een verkeerde afloop.

'k Vind het zelf een beetje silly om hier 'hulp' in te roepen, maar ik kan er niet over spreken met mijn vriendinnen, zelfs niet mijn beste. Ik weet het , dat klinkt niet netjes, maar de persoon is een acteur, "BV" en dat zou hun reactie / mening wel es kunnen beïnvloeden. Dat kan je u wel voorstellen dat ik daar niets aan heb, integendeel..

We kunnen ons dus ook niet in het openbaar vertonen, dat wil ik ook niet, heb ik ook geen behoefte aan. Maar soms is dat wel es ambetant, altijd binnen te zitten. Das ook niet echt gezond voor de relatie

Dan is er ook nog wel iets: de persoon is eigenlijk ouder als mij [16jaar].. Sommige mensen zullen daar ook serieuze graten inzien..

Maar het voelt nu goed aan voor ons beiden, maar ooit zal hij toch opnieuw zin krijgen in een 'man'.. En dan sta ik daar.. En ik weet wel dat ik zijn vriendschap niet zal verliezen, toch zal het nooit hetzelfde zijn als vroeger..

Is dat genoeg uitleg voor een beetje hulp?
Wat kan ik het beste doen? Alles stopzetten?
Alle reactie's zijn welkom, uiteraard serieuze!!

Zwaar bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 12:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Die persoon is 16 jaar, of hij is 16 jaar ouder dan jij? En hoe oud ben jij dan? Zijn jullie ook echt verliefd op elkaar, en dan vooral, is hij verliefd op jou? Ik zelf zou me niet kunnen voorstellen dat ik verliefd word op een meisje. Als hij dat wel kan, dan is hij toch eigenlijk niet homo, maar bi? En dat hij 'ooit wel zin zou krijgen in een man' lijkt me niet echt iets om je zorgen te maken als hij verliefd is op jou. Tenslotte maak je je ook niet onnodige ongerust bij een jongen die hetero is, dat hij misschien 'ooit wel zin zou krijgen in een ander meisje'.

Het moeilijkste lijkt mij trouwens dat je het 'geheim' moet houden. Het is toch niet leuk om een relatie te hebben en daar helemaal met niemand over te kunnen praten? Je wilt toch trots zijn, en dat laten merken ook?

En ben je dan als acteur ineens minder waard als je geen homo bent, maar bi? Ik vind het een vreemde situatie, en ik zou ook niet zo goed weten wat ik moest doen als ik jou was. Maar ik zou eerst proberen te kijken of hij wel écht verliefde gevoelens heeft. Als dat zo is, ja, dan is het misschien toch verstandig om het wat openbaarder te maken. Iets wat altijd geheim moet blijven heeft toch geen kans van slagen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 12:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Eerst vraag ik me af wat 'BV' betekent?

Ik snap dat dit erg moeilijk voor je is.. maar ik denk dat je echt een keus moet gaan maken.
Eigenlijk zie ik het niet voor de rest van je leven goed komen.. Hij ís tenslotte homo en daar verander je niet zoveel aan.
Wat wil je? In onzekerheid leven? Of wil je later toch huisje, boompje, beestje? Dit zie ik nml niet zo snel met hem gebeuren. Maar jij moet dan bij jezelf nagaan wat je zelf wilt.
Wil je wachten totdat het misloopt of maak je het direct uit om jezelf op te zetten voor andere mannen?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 12:55
leucomelas
leucomelas is offline
je hebt al door dat het waarschijnlijk niet voor eeuwig zal duren... maar wil je dat dan ook?
wil je serieus samen met hem blijven de rest van je leven of is hij leuk voor nu? als het laatste het geval is, gewoon van genieten zoalng het kan... hij zal toch op een gegeven moment naar een man op zoek gaan als hij echt homo is...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:03
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
De persoon is 16 jaar ouder, en ik ben pas 19
En ja, als je al 11 maand 'samen' bent komen er toch al serieuze gevoelens aan de pas. ..

Hij drukt me ook meermaals op het hart dat ik niet één of ander 'experiment' ben, maar hij kan heel de situatie ook nog niet volledig plaatsen, noch voor zichzelf, noch voor ons samen.

Dan moeten we in onze situatie zeker onze 'kop' niet laten zien samen voor de buitenwereld.
'k Bedoel, we komen wel samen buiten, maar dan behouden we zekere afstand en zijn er meestal nog andere mensen bij.
Dat begint wel te knagen, want hoe gezellig we het binnen in zijn huisje wel hebben, iedereen heeft wel meer spanning / afwisselende activiteiten nodig.. , toch?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:09
Boeing 747-400
Citaat:
vrancken_anke schreef op 26-04-2004 @ 14:03 :
Dan moeten we in onze situatie zeker onze 'kop' niet laten zien samen voor de buitenwereld.
'k Bedoel, we komen wel samen buiten, maar dan behouden we zekere afstand en zijn er meestal nog andere mensen bij.
Dat begint wel te knagen, want hoe gezellig we het binnen in zijn huisje wel hebben, iedereen heeft wel meer spanning / afwisselende activiteiten nodig.. , toch?
Zoals ik al zei, een relatie die je voor iedereen verborgen moet houden heeft geen kans van slagen. Daar ga je kapot aan, als je je gevoelens niet kunt laten zien.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:17
stout!
stout! is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2004 @ 13:53 :
Eerst vraag ik me af wat 'BV' betekent?
Bekende Vlaming .
Oud 26-04-2004, 14:31
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
'k Zie mijn topic hier al in oneindigheid verzinken ..

dus bedankt voor diegene die ff de moeite genomen hebben dit te lezen en te replyen

Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:37
Verwijderd
misschien zou dat "iets" beter een seksrelatie kunnen zijn dan een serieuze relatie wat jij voor ogen hebt...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:54
miro
miro is offline
Of het nou wel of niet serieus is. Je voelt je er iig niet gelukkig door. Je maakt je zorgen, je vertrouwt het niet, je kunt je niet eens vertonen in het openbaar en je moet het geheim houden voor je vrienden.

Zal dit ooit een gezonde relatie kunnen worden, ook al is zijn liefde echt voor jou? Misschien moet je daar eens over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:19
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-04-2004 @ 16:37 :
misschien zou dat "iets" beter een seksrelatie kunnen zijn dan een serieuze relatie wat jij voor ogen hebt...
Daarop kan ik wel met zekerheid zeggen dat dit zeker niét het geval is.
Het is ook niet zo dat we van dag 1 het bed hebben gedeeld.

Gisteren hebben we een heel emotioneel en diepgaand gesprek gevoerd.
We gaan het gewoon verder op ons af laten komen, we zien wel waar we komen. .

Maar ik ben toch blij dat ik mijn 'gevoelens' hier ff kwijt kon.
En binnenkort vertellen we het onze beste vrenden, op een intiem privé-feestje. Dan kunnen we als koppel buitenkomen en weten we toch wel vrij zeker dat het niet zal worden rondgestrooid..

Bedankt voor al de reactie's iig..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
vrancken_anke schreef op 27-04-2004 @ 11:19 :
Daarop kan ik wel met zekerheid zeggen dat dit zeker niét het geval is.
Het is ook niet zo dat we van dag 1 het bed hebben gedeeld.

Gisteren hebben we een heel emotioneel en diepgaand gesprek gevoerd.
We gaan het gewoon verder op ons af laten komen, we zien wel waar we komen. .

Maar ik ben toch blij dat ik mijn 'gevoelens' hier ff kwijt kon.
En binnenkort vertellen we het onze beste vrenden, op een intiem privé-feestje. Dan kunnen we als koppel buitenkomen en weten we toch wel vrij zeker dat het niet zal worden rondgestrooid..

Bedankt voor al de reactie's iig..
en als de buitenwereld het nu dan toch mag weten: WIE WIE WIE?!?

succes ermee trouwens, ik wens jullie het allerbeste samen!

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 13:16
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
maak het eerst maar eens 'public' en vergeet niet, echte liefde overwint alles.

Pas als je een normale relatie (geen stiekem gedoe enzo) hebt kun je bepalen of dit echt is wat je wil....
Oud 29-04-2004, 18:43
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Voila, de goede friends zijn op de hoogte , éindelijk

Een aantal hadden het eigenlijk wel al stiekem door, maar hebben rustig onze 'bekentenis' afgewacht, zeiden ze.. moeha

't Was zálig zijn hand vast te houden in het bijzijn van andere mensen, zálig om elkaar een knuffel en kusje te mogen geven zonder bang te zijn of iemand ons zou zien..

Iedereen mocht het namelijk zien

Als het ooit mss "officiëel" wordt en iedereen mag het weten, mogen de mensen die geantwoord hebben ne coctail naar keuze komen drinken..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:48
Boeing 747-400
Citaat:
vrancken_anke schreef op 29-04-2004 @ 19:43 :
Als het ooit mss "officiëel" wordt en iedereen mag het weten, mogen de mensen die geantwoord hebben ne coctail naar keuze komen drinken..
Daar hou ik je aan !!

Veel plezier in ieder geval samen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten