Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dat van de verhoudingen had ik ook al gemerkt, maar ben te lui om het te veranderen ^_^ Het probleem is eigenlijk dat ik hem gelijk op mijn iBook getekend heb met een wacom en niet echt een voorschets heb gebruikt, wou eigenlijk alleen inkleuren leren eigenlijk, dus dan krijg je dat ^_^. Maar ik ben er toch tevreden mee, vooral omdat ik nog nooit echt heb ingekleurd. Morgen ff op school een achtergrondje maken.
Volgende keer dat ik weer ga inkleuren eerst zorgen dat er een voorschets is ^_^ Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 22:15. |
![]() |
|
Ik ben ook nog steeds bezig met de tekening, maar zoals ik al zei was deze eigenlijk alleen bedoelt om kleuren te oefenen, dan let ik niet heel erg op verhoudingen wat ik wel had moeten doen bij nader inzien. Die witte flash rechsboven in is een indicatie voor me zelf voor de lichtval trouwens, dat flash ding veranderd ook nog, hangt van de achtergrond af. Die schouderbladen wil ik nog wat gladder maken en beschadigingen erop aanbranden. Om het nog een keer te zeggen, hij is nog niet af ^_^
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rare mouwen, vage gespierde armen en te korte benen; verhoudingen kloppen dus inderdaad niet...
Als die benen iets langer worden getekend ziet het er al wat beter uit. De lichtval vind ik ook niet mooi. Misschien kan je ook watvan het gezicht laten doorschemeren van onder die kap. De cape is goed gelukt, maar beetje te onopvallend. |
![]() |
|
omdat ik toch niks op school had te doen heb ik hem maar aangepast (god I love my notebook ^_^) Er zijn een paar subtiele veranderingen doorgevoerd. Maar de lichtval zal pas echt goed uitkomen zodra ik met een achtergrond klaar ben. En aangezien ik nog nooit een boom in mijn leven heb getekend kan dat wel even duren ^_^
![]() |
![]() |
|
die cape komt idd wat vaag over, om eerlijk te zijn heb ik geen idee waarom die zo apart uitwaait, ik ga hem denk ik ook iets groter maken dat die meer klopt. plus dat die cape bijna niet te zien is op een normaal beeldscherm vind ik ook niet echt super.
@Dark cat: ^_^ roeleert, ik ben bezig met een eenmanskruistocht om te zorgen dat ^_^ de vervanger word van ![]() Om eerlijk te zijn ben ik een paar andere fora gewend waar ^_^ ook een smiley is vandaar ^_^ edit] ik vergeet dit gewoon, allemaal bedankt voor het positieve commentaar en de opbouwende kritiek ^_^ (weer die smiley ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 16:14. |
![]() |
||
Iedereen zeikt nog steeds over de verhoudingen:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het heeft hier ook niet zoveel te maken met anatomisch correct zijn, maar meer met hoe het voor het oog is. Iedereen kan zien dat het bovenlichaam van dat figuur enorm is, vanwege die grote mouwen. Dat staat niet mooi in contrast met het relatief dunne onderlichaam.
Ik denk dat het het meest aan de mouwen ligt. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Maar naar anderhalf jaar moet ik toch nog even reageren ^_^ Ik heb hem zelf ingekleurt, in die tijd gebruikte ik nog dodge en burn om te kleuren en daarna smudge. In photoshop natuurlijk. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het laatste anderhalf jaar voldoende geleerd heb om de meeste fouten in deze tekeing te voorkomen. ps: Ik ben trouwens toegelaten op de HKU, en hoop daar verder te ontwikkelen. Toch wel leuk om deze tekening terug te zien, het was de eerste tekening waar ik echt tijd in had gestoken. En de reacties die de tekening had veroorzaakt waren genoeg motivatie om door te gaan naar de HKU. I thank you all for that ^_^
Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 15:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|