Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik mijn moeder vertelde dat ik ook wel degelijk bisexueel ben, vond ze het heel normaal.... hetzelfde zou ik dus van haar verwachten als ik homosexueel zou zijn. Mijn vader zou eventueel verbaast zijn... maar meer omdat hij automatisch aanneemt dat mensen hetero zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij thuis is er echt nooit over gepraat. Maar ik weet zeker dat mijn ouders het zouden accepteren als ik op meiden viel. Ze denken, gelukkig, best modern.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ouders wil je liever niet dat je kind op school gepest wordt. En je vind het ook vervelend dat je kind in ongemakkelijke situaties kan komen en dat soort dingen. Het is gewoon zoveel makkelijker om een hetro kind (wat een term ![]() Wat ik ook nog wilde zeggen is dat een hoop ouders wel zeggen dat ze het accepteren maar in werkelijkheid geen idee hebben waar ze het over hebben. Pas als hun kind daadwerkelijk echt met het nieuws komt dat het homoseksueel is beginnen de gedachtes pas rond te spoken in hun hoofd. hmm, naja....zo lijkt het net of ik het in een slecht daglicht wil zetten maar dat is ook weer niet zo. Ik bedoel te zeggen dat een hoop ouders in eerste instantie tegen hun kind zeggen dat ze homosekualiteit accepteren maar ook alleen maar omdat ze vinden dat je dat als "goede ouder" moet doen. Als het er dan echt op aankomt realiseren ze zich pas echt wat het allemaal inhoud.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee... ik ben niet rascistisch... moest toch een voorbeeld geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is precies wat je zegt; mijn moeder had echt de gedachte van ' zo geaccepteerd is het dus duidelijk niet ![]() Mijn tante is lesbisch en mijn grootouders (vrij streng gelovig)hadden daar weinig problemen mee, dan is het toch van de zotte dat +- 20 jaar later er nog zoveel ouders van kinderen (op een openbare school) er wel moeite mee hebben.. Maar laat maar, dat was niet de opzet van dit topic ![]() Ik ben blij te lezen dat het overgrote merendeel van de ouders van de leden van dit forum er geen moeite mee hebben.. daar is geen poll voor nodig. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Staat en SGP voor de rechter in zaak positie vrouw Gatara | 349 | 17-09-2005 11:12 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Daar gaat Bowers vs Hardwick; Supreme Court vernietigt verbod homo-sex McCaine | 58 | 29-06-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
homosexualiteit on the moon | 18 | 23-06-2003 18:29 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag je volgens het Christendom HOMO zijn?? kleinedraak | 63 | 04-07-2002 19:53 |