Oud 03-05-2004, 14:57
konijntje18
konijntje18 is offline
Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend, een paar dagen geleden toen we sex hadden gehad vroeg hij mij of ik wel klaarkom, nou nee dus. Nooit? nee..
Ik merkte dat hij ervan schrok, en vroeg hoe hij het dan wel moest doen. ja, weet ik veel
ik denk dat hij er nog steeds mee zit en ik heb nu ook niet zoveel zin meer in de sex omdat ik het gevoel heb dat hij nu extra zijn best gaat doen en dat hij me niet geloofd wanneer ik laat merken dat ik het lekker vind zoals het nu gaat ook al kom ik dan niet klaar.
ik wil wel graag klaarkomen (voor hem, want ik geniet zowieso wel) maar ik weet niet hoe.
ik kan het zelf wel maar schaam me heel erg waneer ik het voor moet gaan doen of hem moet helpen. (heb ik uit andere topics)
hebben jullie tips waardoor jullie klaarkomen, dus bijvoorbeeld bepaalde standjes terwijl je anders niet klaar komt, of... tjah ik hoop op reactie.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 15:05
juno
juno is offline
Die schaamte, dat is jouw hobbel he, dat besef je je toch hopelijk wel? het heeft met techniek of houding niets te maken, maar alles met het feit dat je je schaamt. je kunt je niet laten gaan, je kunt je niet overgeven.

Dus gaan we dat oplossen. Met een tussenvorm. Je doet het bij jezelf, maar dan zo dat je zo min mogelijk last hebt van die schaamte.

Wat helpt is om met je eigen klitje te spelen als hij in je zit. Dat is warm en veilig en hij ziet je gezicht en je ligt niet zo te kijk met je benen wijd op zijn allercharmantst. ( en toch vinden jongens het superopwindend om te zien) .

Tweede optie is om het onder de dekens te doen, zodat hij echt niks kan zien.

nee nee, hij hoeft niets te zien, hij hoeft niets te leren, het gaat erom dat jij over die drempel heen komt. Hem africhten kan pas als jij je genoeg op je gemak voelt om door wat hij bij je doet klaar te komen.

Nog wat: als je het zelf wel kan, is dat dan clitoraal? En probeer je met hem vaginaal klaar te komen? Niet iedereen KAN vaginaal klaarkomen. Daar is vaak een vingertje bij nodig. En als hij jou beft, kan zijn vinger in je vagina ook al het verschil uitmaken tussen komen en niet komen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 15:05
stefanietje
stefanietje is offline
Ik kom ook niet klaar met mijn vriendje. Hoe erg hij ook zijn best doet.
Bij mijn vorige vriendje kwam ik wel klaar, terwijl hij gewoon hetzelfde deed. Weet ook niet zo goed hoe dat kwam, voor me gevoel voel ik me meer op me gemak bij me huidige vriend, dan bij me ex, maar goed.
Mijn ex stimuleerde gewoon mijn clitoris, zoals ik het zelf ook doe.

Weet niet zo goed wat voor standjes je zou moeten doen, de meeste vrouwen komen ook niet klaar door penetratie he, juist door stimulatie van de clitoris, succes!
Oud 03-05-2004, 15:36
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb 2 jaar een vriend nu en deed in het begin alsof ik klaarkwam... want de sex was super, maar tlukte gewoon niet. na een tijd heb ik het hem toch durven te vertellen, was bang dat ie boos zou worden of verdrietig, maar hij reageerde heel rustig. als je hem probeert uit te leggen dat het klaarkomen niet persé hoeft en hoe jij verder erover denkt.... dan zal ie er echt niet zo'n probleem van maken... en hoesow zou ie nu wel ineens zijn best gaan doen, dat deed ie hopelijk toch al!?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 15:49
konijntje18
konijntje18 is offline
Citaat:
hoesow zou ie nu wel ineens zijn best gaan doen, dat deed ie hopelijk toch al!?
jah tuurlijk deed hij dat al maar ben bang dat hij zich nu nog meer op het klaarkomen gaat richten, dus dat hij maar door en door blijft gaan tot ik zal klaarkomen, maar daar wil ik me juist niet op richten omdat ik nu al super geniet.

Citaat:
Die schaamte, dat is jouw hobbel he, dat besef je je toch hopelijk wel?
jah ik weet wel zeker dat het door de schaamte komt, maar ik durf niet zomaar ineens te gaan veranderen, ik zat nooit aan mezelf als we sex hadden dan kan ik dat nu toch niet ineens wel gaan doen ... en ik kom zelf ook al heel moeilijk, dus ben bang dat het dan nog niet gaat lukken met hem erbij (door de schaamte en de druk die er opzit van het klaar moeten komen)
maar ik wil ook zo graag laten zien dat ik van hem geniet (ik ben zo bang dat hij denkt dat hij het niet goed genoeg doet enzo)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:11
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
konijntje18 schreef op 03-05-2004 @ 16:49 :
jah tuurlijk deed hij dat al maar ben bang dat hij zich nu nog meer op het klaarkomen gaat richten, dus dat hij maar door en door blijft gaan tot ik zal klaarkomen, maar daar wil ik me juist niet op richten omdat ik nu al super geniet.

jah ik weet wel zeker dat het door de schaamte komt, maar ik durf niet zomaar ineens te gaan veranderen, ik zat nooit aan mezelf als we sex hadden dan kan ik dat nu toch niet ineens wel gaan doen ... en ik kom zelf ook al heel moeilijk, dus ben bang dat het dan nog niet gaat lukken met hem erbij (door de schaamte en de druk die er opzit van het klaar moeten komen)
maar ik wil ook zo graag laten zien dat ik van hem geniet (ik ben zo bang dat hij denkt dat hij het niet goed genoeg doet enzo)
Ik herken je verhaal. Heb nu 3 maanden een vriendje...en het lukt mij ook niet. hij probeert wel...maar op de een of andere manier is het er nog nooit van gekomen..

zelf kan ik mezelf ook niet zo laten komen, allen dmv douche ed lukt het.

Maar ja.. t is niet erg. alleen soms heb ik wel zoiets...waarom ik niet!
Oud 03-05-2004, 23:06
Verwijderd
Citaat:
konijntje18 schreef op 03-05-2004 @ 15:57 :
Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend, een paar dagen geleden toen we sex hadden gehad vroeg hij mij of ik wel klaarkom, nou nee dus. etcetc
Hmm... zelfde
Ik heb nu 2 jaar een (sexuele) realtie, en is ook nog nooit gebeurd. Ik kan niet vergelijken... ook zijn er nog wel eens andere probleempjes... is frustrerend ja.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 01:13
Verwijderd
Als je het zelf wel kunt moet je dat toch op éen of andere manier aan hem uitleggen... en anders blijft het toch gewoon faken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 01:31
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ik vind het toch wel raar dat een man MOET klaar komen, anders is de sex nutteloos, terwijl het een vrouw allemaal een worst zal wezen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 11:11
bassgirl
bassgirl is offline
ik ook niet, hij vroeg ook steeds hoe t dan wel moest tja weet ik veel, ach ik vond t zonder ook leuk mja
Oud 04-05-2004, 12:16
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
*voelt zich bevoorrecht*

met mijn huidige vriend kom ik soms al na 5 minuten, terwijl hij dan maar net warm begint te worden..
Oud 04-05-2004, 12:56
Verwijderd
mijn vriend lukt het ook niet om mij te laten komen. ik lig er ook niet zo heel erg wakker van. maar wat Juno zegt, klopt. het is de schaamtedrempel. die heb ik dus ook, ik lig me veels te veel te concentreren op andere dingen. dat zal t swaarschijnlijk bij jou dus ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:44
snoodaard
snoodaard is offline
Je moet het toch wel uit kunnen leggen, en anders zeggen dat je het zo lekker vind, en niet wil dat hij krampachtig probeert 'meer' te doen. En anders help je jezelf terwijl jullie bezig zijn als het echt zo'n groot punt is.
Oud 05-05-2004, 00:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 04-05-2004 @ 02:31 :
ik vind het toch wel raar dat een man MOET klaar komen, anders is de sex nutteloos, terwijl het een vrouw allemaal een worst zal wezen
Waar haal jij dat vandaan? Hebben de heren zelf de wereld in geroepen. Zal mij een worst wezen of hij komt of niet. Is wel fijn natuurlijk, kersje op de slagroom, maar niet noodzakelijk, als het maar fijn is.
Oud 05-05-2004, 06:25
VanDalen
Citaat:
AngelLena schreef op 05-05-2004 @ 01:21 :
Waar haal jij dat vandaan? Hebben de heren zelf de wereld in geroepen. Zal mij een worst wezen of hij komt of niet. Is wel fijn natuurlijk, kersje op de slagroom, maar niet noodzakelijk, als het maar fijn is.
Nog even verder offtopic dan:
Tuurlijk hebben wij dat zelf bedacht..
Maar 't scheelt misschien ook dat twee of drie keer
klaarkomen nooit zo'n probleem is, voor mij althans..

Ontopic:
Je hebt volgens mij niet alleen moeite met je schamen (terwijl dat natuurlijk nergens voor nodig is!), maar het klinkt alsof je je ook zorgen maakt over je vriendje. In de zin dat hij misschien teveel zijn best gaat doen (of nog meer) en alles tijdens jullie fijne vrijpartij nog zal gaan over of jij klaarkomt of niet...
Denk je niet dat je hem dit kan uitleggen?
Dat je heerlijk met hem wil vrijen, dat het ook heerlijk is als je niet klaarkomt..en dat wat er gebeurt gebeurt?..

Just my 2 cents..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:17
MB
MB is offline
Was pas ook bij dat onzinprogramme: 50 manieren om je lief te kozen (oid) Daar zeiden ze dat er maar weinig vrouwen waren die echt alleen klaarkwamen door vaginale penetratie
Oud 05-05-2004, 14:51
Verwijderd
Je zegt dat je niet opeens met mastruberen-waar-hij-bij-is durft te beginnen terwijl je dat nooit hebt gedaan, maar wat boeit dat nou? Je bent ook een relatie met je vriend begonnen terwijl je daarvoor nog nooit een relatie met hem had gehad. Je bent sex met hem gaan hebben terwijl je nog nooit eerder sex met hem had gehad. Je kunt dus net zo goed gaan masturberen waar hij bij is terwijl je dat nog nooit gedaan hebt.

Offtopic: Waarom vraagt hij dat pas na een jaar eigenlijk?

@concorddawn:
Jij bent dus van mening dat voor jou de sex zinloos is als je er niet van klaarkomt? Dus het gaat jou puur en alleen om het klaarkomen? Waarom zou je dan überhaupt ooit sex hebben, van even rukken kom je immers ook klaar... daar is dan geen sex voor nodig. Voor jou is daar dan geen verschil tussen.
Ik ken trouwens ook maar weinig vrouwen die het echt worst is of ze klaarkomen of niet; de meesten hebben toch liever van wel, maar gaan er gewoon niet dood aan als het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:49
VanDalen
[QUOTE]sarahbressers schreef op 05-05-2004 @ 15:51 :
Ik ken trouwens ook maar weinig vrouwen die het echt worst is of ze klaarkomen of niet; de meesten hebben toch liever van wel, maar gaan er gewoon niet dood aan als het niet lukt. [/QUOTE

Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 05-05-2004 @ 01:21 :
Slagroom op het kersje

On-topic: WAAROM zou je je daarvoor schamen? Hij zit met zijn geslachtsdeel IN het jouwe, maar dan durf jij daar niet twee vingers bij te doen (ik bedoel uiteraard niet letterlijk 'erbij'). Het is je vriend, hij zal het echt niet vreemd vinden hoor

Mijn vriendin komt ook (nog) niet klaar als wij seks hebben, al kan dat misschien komen omdat we het pas twee keer gedaan hebben (en zij was daarvoor nog maagd was). Overigens ben ik degene die haar gestimuleerd heeft ( ) om haar vingers te gebruiken als het ook op de lange termijn niet 'lukt'.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 20:56.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten