![]() |
||
Citaat:
zelf kan ik mezelf ook niet zo laten komen, allen dmv douche ed lukt het. Maar ja.. t is niet erg. alleen soms heb ik wel zoiets...waarom ik niet!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu 2 jaar een (sexuele) realtie, en is ook nog nooit gebeurd. Ik kan niet vergelijken... ook zijn er nog wel eens andere probleempjes... is frustrerend ja. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend lukt het ook niet om mij te laten komen. ik lig er ook niet zo heel erg wakker van. maar wat Juno zegt, klopt. het is de schaamtedrempel. die heb ik dus ook, ik lig me veels te veel te concentreren op andere dingen. dat zal t swaarschijnlijk bij jou dus ook zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tuurlijk hebben wij dat zelf bedacht.. ![]() Maar 't scheelt misschien ook dat twee of drie keer klaarkomen nooit zo'n probleem is, voor mij althans.. ![]() Ontopic: Je hebt volgens mij niet alleen moeite met je schamen (terwijl dat natuurlijk nergens voor nodig is!), maar het klinkt alsof je je ook zorgen maakt over je vriendje. In de zin dat hij misschien teveel zijn best gaat doen (of nog meer) en alles tijdens jullie fijne vrijpartij nog zal gaan over of jij klaarkomt of niet... Denk je niet dat je hem dit kan uitleggen? Dat je heerlijk met hem wil vrijen, dat het ook heerlijk is als je niet klaarkomt..en dat wat er gebeurt gebeurt?.. Just my 2 cents.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zegt dat je niet opeens met mastruberen-waar-hij-bij-is durft te beginnen terwijl je dat nooit hebt gedaan, maar wat boeit dat nou? Je bent ook een relatie met je vriend begonnen terwijl je daarvoor nog nooit een relatie met hem had gehad. Je bent sex met hem gaan hebben terwijl je nog nooit eerder sex met hem had gehad. Je kunt dus net zo goed gaan masturberen waar hij bij is terwijl je dat nog nooit gedaan hebt.
Offtopic: Waarom vraagt hij dat pas na een jaar eigenlijk? @concorddawn: Jij bent dus van mening dat voor jou de sex zinloos is als je er niet van klaarkomt? Dus het gaat jou puur en alleen om het klaarkomen? Waarom zou je dan überhaupt ooit sex hebben, van even rukken kom je immers ook klaar... daar is dan geen sex voor nodig. Voor jou is daar dan geen verschil tussen. Ik ken trouwens ook maar weinig vrouwen die het echt worst is of ze klaarkomen of niet; de meesten hebben toch liever van wel, maar gaan er gewoon niet dood aan als het niet lukt. |
![]() |
|
[QUOTE]sarahbressers schreef op 05-05-2004 @ 15:51 :
Ik ken trouwens ook maar weinig vrouwen die het echt worst is of ze klaarkomen of niet; de meesten hebben toch liever van wel, maar gaan er gewoon niet dood aan als het niet lukt. [/QUOTE ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On-topic: WAAROM zou je je daarvoor schamen? Hij zit met zijn geslachtsdeel IN het jouwe, maar dan durf jij daar niet twee vingers bij te doen (ik bedoel uiteraard niet letterlijk 'erbij'). Het is je vriend, hij zal het echt niet vreemd vinden hoor ![]() Mijn vriendin komt ook (nog) niet klaar als wij seks hebben, al kan dat misschien komen omdat we het pas twee keer gedaan hebben (en zij was daarvoor nog maagd was). Overigens ben ik degene die haar gestimuleerd heeft ( ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 20:56. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Durf niet klaarkomen Michael19 | 9 | 20-10-2011 19:12 | |
Seksualiteit |
kan niet klaarkomen... ~*Lulutje*~ | 19 | 03-10-2003 18:55 | |
Seksualiteit |