ik ben gek op twee jongens, heb dit nog nooit meegemaakt maar vind het vreslijk en vooral omdat ze elkaar kennen!! als ik uit ben zijn ze er allebei
de ene is lief betrouwbaar zo ver ik weet en gek op mij dat heeft ie gezegt, ik zei dat ik nog ff gene relatie wilde ( is niet lang uit met me ex) en hij wacht net zoland ik wel wil erg lief
nu heb ik een vriend van hem leren kennen nouja vriend met uitgaan maar voor de rest niet
hij is niet echt te vatten vind ik omdar ik niet weet of ie slijmt of serieus is als ie met me praat het is een beetje mystrieus type dus, hij heeft al lang gene vriendin gehad omdat ie kieskeurig is beetje moeilijk te krijgen jongen dus
hij stuurde gister ik wil snel afspreken en je bent leuk, maarja bedoeld ie daarmee IK vind je leuk..en hoe kom ik er achter of ie te vertrouwen is, en of ie me niet voor 1 avond wil , odmat ie dat vakler heeft gedaan zei ie, en hij heeft veel vriendinnen enzo, maarja ik weet niet of dat wat over betrouwbaarheid zegt want zoveel jongens hebben vriendinnen, maar ik heb zoiets als zou hij mij leuk vinden, hoe kan ik dan vertrouwen dat ie er niet met 1 van die vriendinnen vandoor gaat...
ook stuurt ie steeds lieve smsjes als ik vraag zijn ze gemeend zegt ie ja maar vind het zo moeilijk om het te geloven ( heb namelijk in het verleden aantal meegemaakt met foute jongens)
nu voel ik me zo klote tegenover die andere jongen omdat die op mij wacht terwijl ik uit vis of die andere jongen mij leuk vind

ik schaam me diep kweet niet wat ik nu moet doen of denken,, want die lieve jongen is ook erg leuk, en als ik nu zeker wist of die andere onbetrouwbaar is ga ik natuurlijk liever met die lieve jongen.. ookal klinkt dat raar...
maarja als blijkt dat ze me allebei leuk vinden moet ik toch kiezen..