Oud 11-05-2004, 21:04
kandyrat
kandyrat is offline
sinds vanochtend doet mijn rechteroog pijn. het is niet echt het oog zelf, maar meer wat eromheen zit ofzo... (ooglid boven en beneden) dus zeg maar als je je ogen heel hard dichtknijpt, dat je dan pijn voelt alsof het een blauwe plek is ofzo. (als ik mn ogen dichtknijp dan doet alleen mijn rechteroog zeer en mijn linker niet.)

soms ziet mijn rechteroog ook een beetje wazig. ik ging net eens kijken hoe dat kwam, en ik zag dat er soms in het midden van mijn oog een soort slijmpje zitten wat dus het zicht van mijn rechteroog wazig maakt. weghalen lukt niet echt, het gaat alleen weg (en verschijnt soms dan) als ik met mijn ogen knipper.

weet iemand misschien wat dit is? ik heb net al op google gezocht maar ik heb niet echt iets zinnigs gevonden.. alvast bedankt.
Oud 11-05-2004, 21:06
pyres
pyres is offline
volgens mij is er een gedeelte rond je ogen ontstoken. dit verklaard het slijm en het pijnlijke gevoel daar. ik zou echt snel naar een huisarts gaan voor het professionele advies. ik heb zelf een twee keer een ontstoken ooglid gehad en dat deed ook heel erg pijn

als het ontstoken is, krijg je een antibioticazalfje wat je dan waarschijnlijk 2x daags in je oog moet doen
Oud 11-05-2004, 21:07
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik heb wel eens zoiets gehad maar bij mij wou het 'slijmpje' wel weg. Anders ga je gewoon ff langs de dokter, kan nooit kwaad toch? Dan krijg je waarschijnlijk een soort gel-achtige zalf. iig Succes ermee!
Oud 11-05-2004, 21:20
kandyrat
kandyrat is offline
thnx voor jullie snelle reacties!

ja tis idd beter om naar de dokter te gaan als het morgen niet weg is..... ik weet nu iig wel dat het niet gevaarlijk ofzo is.. (eh toch? ..)
Oud 11-05-2004, 21:23
Sawna
Sawna is offline
niet om je bang te maken ofzo, maar als je wormpjes hebt, kun je die ook zien als een soort slijmpje in je oog
Oud 11-05-2004, 23:20
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Sawna schreef op 11-05-2004 @ 22:23 :
niet om je bang te maken ofzo, maar als je wormpjes hebt, kun je die ook zien als een soort slijmpje in je oog
dat is idd wel eng om te horen want ik had zoiets een keer op tv gezien... denk niet dat dat het is maar toch.....

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten