Oud 28-06-2004, 17:55
meisje833
meisje833 is offline
Met ouders mee op vakantie, hoe kom ik die twee weken door op de camping in kroatie!!

het zat namelijk zo ik m'n toenmalige vriend zou meegaan maar dat is toen uitgegaan , dus ik ga dus alleen mee met me ouders, me broer is er dan wel bij maar die is erg saai en houd niet van uitgaan.
ik heb weinig vrienden, meer losse dus had ook niemand om mee op vakantie te gaan, dus ik dacht nou dan ga ik maar met me ouders mee want om nou 6 weken thuis te zitten en alleen maar te werken vind ik ook niks
ik ben dus 20 en ga met me ouders mee me broer is 23 allebei mee omdat we niemand hadden om mee te gaan, maarja me broer is een huiismus dus die gaat graag mee
ik daarin tegen ben een feestbeest en ga het liefst naar spanje met vriendinnen voor een strand en uitgaans vakantie, maar dat zit er dus dit jaar niet in.
ik weet gewoon zeker dat er niet veel mensen van mijn leeftijd zullen zijn, we zitten bij de stad rovinje in de buurt en bij pula of hoe het ook heet in het puntje van istrie , en we zitten niet echt toeristish zeggen ze.
nou vraag ik me af hoe overleef ik die 2 weken want vorig jaar was me ex dr bij en dan heb je altijd een maatje bij je natuurlijk, en ik wil graag optrekken op de camping met leeftijdsgenoten als ze 18 zijn geeft het ook niet, maar al is er maar wat te doen op die camping bijv..

heeft iemand tips?

thx
Advertentie
Oud 28-06-2004, 22:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rummikubben

Nee... mja wij hebben ook een keer zo'n jaar gehad. Zaten we in Zwitserland op een camping, weinig Nederlanders en ontzettend weinig te doen. Terwijl de folders iets anders zeiden en de eerste dagen regende het ook nog dus je kon ook geen dingen bezoeken en zo. Wel hadden we geluk dat in ons straatje toch nog veel Nederlanders zaten. En daar trokken we samen dan mee op. Gewoon zwemmen, spelletjes doen etc. Mja ik was samen met een meisje de oudste, 16 of zo, dus de rest mocht nog niet op stap, maar in die tijd vond ik uitgaan ook nog niet veel (er daar was ook nix te doen qua uitgaan dus ja...), maar we brachten de tijd gewoon lekker door met spelletjes, batmintonnen (toen het weer droog was ), gewoon wat wandelen met zijn allen.

Maar ja, nu je 20 bent en met een broer van 23 is de situatie wel iets anders ja. Misschien is het toch een idee je broer gewoon spontaan mee te nemen naar bepaalde dingen, misschien vindt-ie het nog leuk ook en je weet nooit wat je daar tegenkomt. Als die Kroaten een beetje Engels kunnen praten dan kun je je wel verstaanbaar maken dus gewoon contacten zoeken... en als je ouders mensen zijn die graag dingen en plaatsjes bezoeken, ga dan zo veel mogelijk met hen mee, als de verveling toch toeslaat...
Oud 04-07-2004, 19:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
zelf dingen ondernemen, en proberen veel contact te maken en je broer actief te krijgen zijn enige opties imo. je zou ook zomaar een losse vriendin meevragen. Klinkt echt heel gek (ben zelf ook 20) maar je zal verbaast staan hoeveel mensen dat best leuk vinden. Je hebt vast wel een vriend(in) die ook geen vakantieplannen heeft en wel meewil 2 weekjes.
Oud 04-07-2004, 19:45
ironflower
ironflower is offline
Ben zelf vorig jaar naar Kroatie geweest, ongeveer in dezelfde buurt. Ben niet echt uitgegaan, omdat het voor ons niet echt op loop afstand was of mn ouders moesten ons dan ophalen enzo.
Maar we hebben elke avond aan de zee gezeten, veel gepraat, sommige gingen dan zwemmen, drankje erbij, zo kwam je de avond/nacht gezellig door! Er waren bij ons vooral veel duitsers en ook gewoon rond de 20. En ik geloof dat er in Pula (is een war grotere stad, er ook wel discobars ed zijn) Rovinje is ook heel erg leuk!
Oud 04-07-2004, 22:06
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ben enkele jaren geleden ook naar een stadje dicht bij Pula geweest. Ik meen me te herinneren dat het daar goed meeviel hoor,maar toen was er niet echt veel qua uitgaan denk ik.. weet het niet meer is nu ook al 5jr geleden ofzo. Maar er waren wel veel Duitsers en Nederlanders bij ons, dus je kan mss proberen om wat vrienden te maken en om dat uit te gaan?

Verder is Kroatië heel goedkoop, lekker weer, goed eten, vriendelijke mensen.. probeer je broer mee te nemen, mss vindt hij het nog wel leuk?
Oud 06-07-2004, 21:44
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 04-07-2004 @ 20:29 :
zelf dingen ondernemen, en proberen veel contact te maken en je broer actief te krijgen zijn enige opties imo. je zou ook zomaar een losse vriendin meevragen. Klinkt echt heel gek (ben zelf ook 20) maar je zal verbaast staan hoeveel mensen dat best leuk vinden. Je hebt vast wel een vriend(in) die ook geen vakantieplannen heeft en wel meewil 2 weekjes.

dat is juist het probleem
die kon ik niet vinden anders had ik wel samen gegaan met haar, en tjah me ouders hadden dat ook nog geod moeten keuren he als er iemand mee had gegaan..
Oud 06-07-2004, 21:53
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
ironflower schreef op 04-07-2004 @ 20:45 :
Ben zelf vorig jaar naar Kroatie geweest, ongeveer in dezelfde buurt. Ben niet echt uitgegaan, omdat het voor ons niet echt op loop afstand was of mn ouders moesten ons dan ophalen enzo.
Maar we hebben elke avond aan de zee gezeten, veel gepraat, sommige gingen dan zwemmen, drankje erbij, zo kwam je de avond/nacht gezellig door! Er waren bij ons vooral veel duitsers en ook gewoon rond de 20. En ik geloof dat er in Pula (is een war grotere stad, er ook wel discobars ed zijn) Rovinje is ook heel erg leuk!
nou klint goed nou me broer heeft zoiezo geen zin in contact haha das ene saaie muts
maar ik ga zekers contact zoeken met mensen daar nou ben ik wel social en heb me bekkie altijd wel bij dus contact maken is geen probleem hopen maar dat er zeker veel leeftijdsgenoten staan en jah uitgaan doe ikd an maar weer thuis, gezellig bij elkaar zitten is ook leuk!!
Oud 07-07-2004, 07:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Lezen, neem een stuk of vijfentwintig boeken mee en je vermaakt je wel.
Oud 10-07-2004, 06:56
merijn
merijn is offline
Whahaha Bij Pula niet veel jongeren? Dacht het wel! Ik zou me er vooral niet druk om maken en gewoon lekker daar contacten gaan leggen. Probeer desnoods met een werkvisum een baantje te vinden in de plaatselijke kroeg. Succes verzekerd.
Oud 10-07-2004, 17:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je hebt geen vrienden meer omdat je geen aandacht aan ze schonk toen je verkering had, in dat geval je eigen schuld...

Maar je kan zelf toch gaan stappen of rondlopen op de camping misschien dat er wel Nederlanders of Belgen of wat dan ook zijn...nieuwe contacten heb je zo gelegd.
Oud 10-07-2004, 17:56
annetjuh
annetjuh is offline
contact leg je zo.
en als je dat niet doet kun je ook gewoon met de familie uit eten of zo 's avonds of naar een cafetje wat drinken kan soms best geinig zijn met pa en ma.
het is namelijk zo daar hoef je je voor niemand te schamen.
ze kennen je daar toch niet en de kans id zo klein om een bekende tegen te komen
Oud 10-07-2004, 18:03
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Weet je hoe leuk die regio is?

ik ben vorig jaar in Medulin geweest, ook op de camping maar dan met jongerenreizen.. super leuk en er zijn echt zat jongeren op die campings..

succes ermee
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten