Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2 Ik ben zelf een meisje en ik kan me beter inleven in zijn moeder, met haar heb ik weleens een "gesprek" gehad. Ze heeft in haar leven dezelfde dingen meegemaakt als ik (moeder die vroeg stierf) zijn vader is ook niet zo vaak thuis en is wel een beetje bot, najah gewoon zeggen wat je denkt en ik voel me dan meer ongemakkelijk. 3. Ik ken ze wel redelijk, nog niet zo lang maar ik ben al weleens mee uit eten geweest, daar wezen eten of op een verjaardagsfeest ofzo geweest. 4 doodeng, ik kon de naam van die moeder niet onthouden, zijn vader zei alleen hoi. Maar het enge zat meer in mijn hoofd dan dat ze eng deden. 5. Heel veel succes! ehmz probeer jezelf te zijn, en je bent er voor je vriendje niet voor hen. Geniet ervan zij willen net zo graag met jou opschieten als jij met hen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
2. pffff... kan het met beiden erg goed vinden. Geen speciale voorkeur 3. Wanneer KEN je iemand echt? Maar ik denk dat ik ze redelijk goed ken ja 4. Heel erg gezellig, tijdens een etentje waarna ik ze de keuken uit heb geschopt omdat ze niet wouden dat ik af zou gaan wassen, maar ik vond dat dat het minste was wat ik terug kon doen ![]() ![]() 5. Haha, zie punt 4: biedt aan om af te wassen, als ze zeggen: ach nee joh, je bent te gast en dit en dat, gewoon ff doordrammen dat je erop staat dat je helpt met afwassen. En wees lekker open en spontaan.
||
Citaat:
2. Weet ik nog niet, heb ze pas 1 keer ontmoet. 3. Ik heb ze pas 1 keer ontmoet, maar toen wel heel veel gepraat. Dus het is iets tussen echt kennen en hoi en doei in. 4. Erg leuk, Ik kwam samen met mijn vriendje aan, was al 23.00 ofzo. (wij wonen allebei op kamers, dus dan is het sowieso meteen al anders) toen nog tijd lang geklets. en het klikte meteen goed, hele aardige mensen. Volgende ochtend samen ontbeten, en de hele dag beetje met die ouders ook opgetrokken. Was wel leuk want kwma er achter dat we een beetje uit zelfde soort gezin komen, en dat was leuk. Mijn vriendje voelde zich ook meteen op zijn gemak bij mij thuis, en zit nu al samen met mijn ouders mij een beetje te plagen! 5. gewoon jezelf zijn, die ouders gaan heus niet moeilijk doen!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2 met allebei redelijk (jongen) 3 hoi en doei, ze stellen zich nogal afstandelijk op en ze laten zich niet echt kennen zeg maar. 4 raar, ik stelde me voor en zij ook en 10 minuten later gingen ze weg en lag ik met m'n vriendin op de bank te zoenen toen ze weer thuis kwamen...ze keken alleen een beetje raar... ![]() 5 - wees gewoon vriendelijk, open, oprecht, eerlijk - schaam je niet om je mening te geven of dingen uit spreken - laat als het ff kan zien dat je gek bent op hun dochter/zoon
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Roy niet zo zeuren je weet best wat er bedoeld wordt. |
![]() |
||
Citaat:
1. wat vind je van je schoonouders? Erg vriendelijke, gastvrije en behulpzame mensen 2. met wie kan je het het beste vinden? (zeg er ook ff bij of je een jongen of meisje bent) Ken ze nog maar 2 mnd, ik weet het niet. Tot nu toe allebei goed 3. ken je ze echt of is het meer van: hoi en doei ??? Ertussen in, wat weet je binnen 2 mnd nou van iemand... 4. hoe was jullie kennismaking? Dat was in de auto, ze reden voorbij zijn appartement en toen reden we een stukje mee. Erg relax 5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten (ik dus ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Schoonouders/ouders? Verwijderd | 21 | 16-08-2004 14:19 | |
Liefde & Relatie |
schoonouders en vriend groezel538 | 3 | 27-03-2004 19:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat zeg je tegen je schoonouders? sinsere | 57 | 14-05-2003 08:33 | |
De Kantine |
schoonouders....helluuppp? Secreet | 15 | 12-02-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang had je verkering toen je bij je schoonouders voor het eerst op bezoek ging? Mutsjuh | 38 | 11-03-2002 16:09 |