Oud 29-05-2004, 20:43
Verwijderd
hier een vragenlijstje over je schoonouders:
1. wat vind je van je schoonouders?
2. met wie kan je het het beste vinden? (zeg er ook ff bij of je een jongen of meisje bent)
3. ken je ze echt of is het meer van: hoi en doei ???
4. hoe was jullie kennismaking?
5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten (ik dus )

kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 20:58
snoopy
snoopy is offline
aardige mensen!
2. met wie kan je het het beste vinden? (zeg er ook ff bij of je een jongen of meisje bent)
ik ben een meisje, en ik kan het met m'n schoonmoeder het beste vinden. Maar ja... m'n schoonvader zie ik ook maar heel af en toe, omdat die niet bij m'n vriend in huis woont (m'n schoonmoeder sinds kort ook niet meer fulltime)
schoonvader ken ik redelijk. We gaan daar wel s een avondje risken, en ik heb daar oud&nieuw gevierd. Schoonmoeder ken ik heel goed. Ik mocht zelfs mee op vakantie, en dat was super!
ik kende ze allebei al voordat m'n vriend m'n vriend was, zeg maar Z'n vader gingen we alleen even langs om een spel terug te brengen. Z'n moeder zei gewoon hoi, en toen gingen we slapen
5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten (ik dus )
heel standaard: wees jezelf. Probeer ook s wat te zeggen, dan leren ze je kennen. Wees gewoon beleefd, en plak niet teveel met je vriend.

veel plezier!
Oud 29-05-2004, 21:04
luchtballon
luchtballon is offline
1 vind ze erg aardig.

2 Zijn moeder (ik ben een meisje). Zijn vader vind ik soms iets te simpel.

3 We praten wel, we zitten ook vaak met z'n vieren even thee te drinken ofzo, maar ik ken ze niet echt goed. Volgende week ga ik met zijn ouders (en hem ) op vakantie

4. Ik stelde me voor, zij zichzelf ook. Ze zaten niet op me te wachten ofzo, het was gewoon relaxed en ik voelde me meteen thuis.

5 doe relaxed, wees jezelf, waarschijnlijk vinden ze het hartstikke leuk dat je komt en dat hun zoon een vriendin heeft enzo. Ze zullen waarschijnlijk wel nieuwsgierig zijn naar je, maar das ook alleen maar aardig. Probeer eens niet om iets om te stoten of van tafel te gooien Ik ben daar heel goed in als ik ergens op bezoek ben..

Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:08
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 29-05-2004 @ 21:43 :

kussie
1 heel aardige mensen
2 Ik ben zelf een meisje en ik kan me beter inleven in zijn moeder, met haar heb ik weleens een "gesprek" gehad. Ze heeft in haar leven dezelfde dingen meegemaakt als ik (moeder die vroeg stierf) zijn vader is ook niet zo vaak thuis en is wel een beetje bot, najah gewoon zeggen wat je denkt en ik voel me dan meer ongemakkelijk.
3. Ik ken ze wel redelijk, nog niet zo lang maar ik ben al weleens mee uit eten geweest, daar wezen eten of op een verjaardagsfeest ofzo geweest.
4 doodeng, ik kon de naam van die moeder niet onthouden, zijn vader zei alleen hoi. Maar het enge zat meer in mijn hoofd dan dat ze eng deden.
5. Heel veel succes! ehmz probeer jezelf te zijn, en je bent er voor je vriendje niet voor hen. Geniet ervan zij willen net zo graag met jou opschieten als jij met hen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
** aardige mensen, mij te ouderwets maargoed, en soms vind ik ze best irritant haha ik en mn vriend willen graag bij elkaar blijven slapen (mede door de afstand), hij is 19, maar mag het absoluut niet van z'n ouders... en dan kan ik ze soms wel PIEP **

**Zijn vader; aardige man, vrij rustig, ben overigens van het vrouwelijk geslacht **
** meer Hoi en Doei, maar komt door m'n zware vorm van faalangst, waardoor ik heel snel dichtklap, en wat ik ook probeer echt niet verder kom dan te vragen hoe het met ze gaat**
** liep vrij soepel **
** Hmm niet echt ga je niet als de ideale schoondochter voordoen iig, zwaar irritant**

kussie
Oud 29-05-2004, 22:42
Alistar
Alistar is offline

1. het zijn schatten
2. ik ben een meisje en ik kan het met allebei goed vinden. ik denk misschien met zn vader wat meer, maar daar heb ik eigenlijk ook wat meer contact mee
3. ik ken ze wel redelijk, het is iig meer dan alleen hoi en doei.
4. goed, ik kende ze al voor het mn vriendje was. zn vader is mn trainer en zn moeder helpt in de vereniging
5. tsja, wees jezelf, probeer deel te nemen aan het gesprek, maar bedenk: een eerste kennismaking is altijd een beetje ongemakkelijk, hoe goed je je er ook op voorbereid. en je vriend zal zich vast net zo ongemakkelijk voelen bij jou thuis suc6
Oud 29-05-2004, 22:59
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

kussie
1. Perfect, had me geen betere kunnen wensen
2. pffff... kan het met beiden erg goed vinden. Geen speciale voorkeur
3. Wanneer KEN je iemand echt? Maar ik denk dat ik ze redelijk goed ken ja
4. Heel erg gezellig, tijdens een etentje waarna ik ze de keuken uit heb geschopt omdat ze niet wouden dat ik af zou gaan wassen, maar ik vond dat dat het minste was wat ik terug kon doen Konden ze wel waarderen haha
5. Haha, zie punt 4: biedt aan om af te wassen, als ze zeggen: ach nee joh, je bent te gast en dit en dat, gewoon ff doordrammen dat je erop staat dat je helpt met afwassen. En wees lekker open en spontaan.
Oud 30-05-2004, 07:06
cyntha
cyntha is offline
1. wat vond je van je schoonouders?
- aardige mensen

2. met wie kon je het het beste vinden? (zeg er ook ff bij of je een jongen of meisje bent)
- met zijn moeder, ik ben trouwens een meisje

3. kende je ze echt of is het meer van: hoi en doei ???
- meer van hoi en doei

- raar, maar wel leuk. Ze waren meteen erg aardig tegen me

- je niet te druk maken en gewoon jezelf blijven

Succes
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 08:35
Taylor
Taylor is offline
leuke, aardige mensen
Ik ben meisje, kan t met allebei goed vinden, maar denk vooral met zn mammie
ik ken ze
we kenden elkaar al, zijn zusje is al langere tijd een vriendin
gewoon jezelf zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 09:21
Dzjes
Dzjes is offline
aardige mensen
Ik ben een meisje, en kan het ook het beste vinden met mijn 'schoonmoeder', zij is iemand die erg graag praat,daarmee
"kennen"
Ze kenden me al van voor hij mijn vriend werd dus
niet echt.. buiten jezelf blijven, het altijd beleefd houden en niet te geforceerd over willen komen Ohjah, en niet te klefferig met je vriend!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:08
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
moeder erg aardig vaarde een aparte vent...

Jongen, met de moeder

ken ze wel beter! praat veel met ze enzo...

kende ze al

met mes en vork eten
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:36
Gothic
Gothic is offline

Ik vind ze ontzettend aardig . Z'n vader lijkt heel erg op mijn vader en is supergrappig, z'n moeder is gewoon geinteresseerd in mij en gewoon aardig. En dat gebeurt niet vaak, dat ik het met m'n schoonmoeder kan vinden ...

Eigenlijk met allebei. Ben een meisje. Z'n moeder is gewoon een moeder en doet zo ook naar mij. Z'n vader vraagt af en toe wel eens wat, maar die vind ik gewoon heel aardig.

Echt kennen, nee, ik zie ze 2x per maand oid. Maar ik ben wel een maand met ze op vakantie geweest, en ik sliep altijd bij zijn zusje op de kamer, dus ze hebben me meer leren kennen als het kamergenootje van z'n zusje en waren toen altijd aardig...

Ik kende ze dus al, voordat ik iets met hun zoon had. Dus dan gaat het allemaal wat gemakkelijker. Geen spanningen, ik ben gewoon al een maand lang met de op vakantie geweest

Toon interesse, vertel wat over jezelf en wees jezelf...
Oud 30-05-2004, 10:57
Verwijderd
Aardig, 'schoonmoeder' is ook grappig
schoonmoeder (ben een meisje) omdat ik zijn vader niet goed versta en zijn vader mij niet goed begrijpt, en omdat ik zijn moeder veel vaker zie
Iets ertussenin , zijn moeder wat beter dan zijn vader
kan ik me niet herinneren... vast wel goed
jezelf zijn ja, maar jezelf wél van je beste kant laten zien, dus beleefd en aardig blijven. En na het eten aanbieden om te helpen met de afwas!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:05
Verwijderd
- Zijn aardige mensen.

- Met zijn moeder, en ik ben een meisje

- ik eet wel vaker bij ze, en we doen ook wel af en toe spelletjes enzo. Maar ik ken ze niet echt.

- Dat was toen op de kamer van mijn vriend - hij woonde toen al niet meer thuis - en ja, dat was wel leuk Ze spraken alleen constant plat, dus ik had er niet heel veel aan omdat ik het toen nog nauwelijks verstond. (Inmiddels versta ik 90% zonder moeite.)

- Wees lekker jezelf, meer kan je niet doen

Mijn vriend en mijn ouders (dus zijn 'schoonouders') kunnen het echt heel goed vinden samen. Hij belt ze soms zelf op om te kletsen enzo, echt grappig
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:14
Donationlover
Donationlover is offline
1: wat vind je van je schoonouders?
Ik vind ze echt geweldig!
2. met wie kan je het het beste vinden?
Ik ben een meisje...en uh...kan het met allebei erg goed vinden... Heb eigenlijk geen voorkeur!
Ik ken ze behoorlijk, ken ze dan al 5 jaar als schoonouders..
Ga met zijn moeder lekker winkelen. lunchen en andere leuke dingen doen.. en met zijn vader...tja... is gewoon leuke gezellige man, waar ik vaak ff snel wat mee drink of een praatje maak..
Mijn vriend woont in Nijmegen en ik in Rotterdam, waren 11 toen we elkaar ontmoeten.. en tja... ik zag zijn ouders pas na een half jaar...heb ze wel iedere dag bijna aan de telefoon gehad..maar pas na een half jaar gezien..was gelijk vanaf moment één heel erg leuk..
5.heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten
Niet knoeien..
Nee..gewoon lekker relaxen...wel met ze praten, anders leren ze je ook niet kennen...lekker jezelf zijn...

Mja..misschien heb k gewoon heel erg veel geluk gehad! Mag ook bij hun komen wonen, mocht ik dat willen en ze zijn er altijd voor me!Komt misschien wel omdat ze zelf geen dochter hebben...en ik dat dus een beetje ben... Ben er wel blij mee.,..lijkt me echt niet leuk van die vervelende schoonouders..
Maar als ik een weekend naar me vriend ga...ga ik standaard een dag met zijn moeder shoppen!! Of iets anders doen..Mensen verwarren ons ook...denken dat ik hun dochter ben en mijn vriend hun schoonzoon...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:30
Stefanie
Stefanie is offline
Het is net uit, dus schoonouders heb ik niet meer.

Maar ik ging niet echt met ze om. Kwam meer voor mn vriend en zei alleen hoi en doei, daarnaast deden zij ook nooit geintereseerd ofzo. Dus dan maar niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:43
Ragnar
Ragnar is offline
Heb momenteel geen schoonouders, maar mijn vorige schoonpa was super. we wisselden cd's uit en na een tijde bulderde bij hem thuis uit de stereo mijn black metal cd's en hij vond het tot onsteltenis van de rest van de familie geweldig
Oud 30-05-2004, 12:27
Loesje
Loesje is offline
Citaat:

kussie
1. Ik vind het aardige mensen
2. Weet ik nog niet, heb ze pas 1 keer ontmoet.
3. Ik heb ze pas 1 keer ontmoet, maar toen wel heel veel gepraat. Dus het is iets tussen echt kennen en hoi en doei in.
4. Erg leuk, Ik kwam samen met mijn vriendje aan, was al 23.00 ofzo. (wij wonen allebei op kamers, dus dan is het sowieso meteen al anders) toen nog tijd lang geklets. en het klikte meteen goed, hele aardige mensen. Volgende ochtend samen ontbeten, en de hele dag beetje met die ouders ook opgetrokken. Was wel leuk want kwma er achter dat we een beetje uit zelfde soort gezin komen, en dat was leuk. Mijn vriendje voelde zich ook meteen op zijn gemak bij mij thuis, en zit nu al samen met mijn ouders mij een beetje te plagen!
5. gewoon jezelf zijn, die ouders gaan heus niet moeilijk doen!
Oud 30-05-2004, 13:15
Elmoo
Elmoo is offline
Ik vind het leuke en gezellige mensen, heb het getroffen

Eigenlijk met allebei... denk toch dat ik het beter kan vinden met mijn schoonvader, we kunnen wel leuk lachen samen (ik ben een meisje).

Ik ken ze echt, kom nu al ruim anderhalf jaar daar over de vloer en we babbelen altijd gezellig.

Ik vond het wel spannend en ik was ook heel verlegen. Maar zij waren vanaf het begin gewoon aardig en nu ben ik gewoon lekker mezelf daar.

Wees gewoon jezelf (maar gedraag je wel een beetje ) En probeer een gezellig praatje te beginnen. Succes!
Oud 30-05-2004, 13:16
Verwijderd
erg leuke mensen.

Meisje, maar ik kan het niet beter vinden met een van de twee. gewoon allebei wel gezellig. mn schoonmoeder vind het wel leuk dat ze nu een meid iets vaker in huis heeft, omdat ze nog 1 thuiswonende zoon heeft. de ander woont in Leiden, dus ja. (en mn zus komt er ook wel over de vloer, dus dat zijn dan eigenlijk 2 meiden extra)

sinds ik verkering kreeg met mn vriend, kwamen ze eigenlijk steeds dichter bij mijn gezin, en nu ze bij mij in de straat wonen sinds een half jaar, is het wel echt gezellig geworden.
t gaat zeker wel verder dan hoi en doei.

als ik er aan terugdenk, moet ik wel lachen, want ik was heel zenuwachtig. mijn schoonvader kende ik al, want dat is een leraar bij mij op school. mijn zus had les van hem, dus zodoende. ik zag mn schoonmoeder voor het eerst op haar verjaardag, en ik was echt heel zenuwappig. kwam met een bos bladeren onder mn arm daar, en ging maar iedereen feliciteren, en toen kwam de 7 jaar oudere broer van mn vriend, en die wist niet eens wie ik was, ja, dat was eigenlijk best grappig.

5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten?
Doe gewoon lekker 'jij'. hang niet aan je vriendje, durf ook met je schoonouders te praten. ze zullen je het heus wel gemakkelijk maken.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:35
seba
seba is offline
1. zeer leuke mensen.
Haar mama is een zeer vlotte vrouw die met plezier door het leven lijkt te gaan. Haar papa eerder teruggetrokken maar dan doorbreekt hij soms zijn eigen stilte door zo een heel grappige droge lol te vertellen.

2. allebei eigenlijk, schoonmoeder zie ik wel vaker

3 tgaat veel verder dan hoi en doei, vooral met de mama, papa is niet zo een spreker

4. eerste contact verliep zoals de eerste contacten denk ik . *bloos* hallo *bloos* , en *bloos* daag *bloos* maar na een jaar en een half gaat dat al veel vlotter ; )

5. probeer geen kluns te zijn :- ) , kom vlot over maar ook niet te zelfverzekerd. Voor de rest wees jezelf en als je een jongen bent, probeer de schoonmoeder wat te plezieren met een compliment over het eten enzoverder.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:28
Lieverd17
Lieverd17 is offline

ik vind ze heel erg lief en ze staan altijd voor mijn klaar al vind ik wel dat ze mijn vriend soms een beetje kinderachtig behandelen.
ofdat ze van iets heel kleins iets groots maken.

Ik ben zelf een meid, en ik kan het het beste vinden met mijn schoonmoeder. we hoeven soms elkaar maar aan tekijken en we begrijpen elkaar

ik ken ze goed en HOI en doei is het niet

dat is al weer 2 jaar geleden, kort maar krachtig

De tafel afruimen .. en veel glimlachen
Oud 30-05-2004, 18:14
Verwijderd

Eh.... Ik kan met ze overweg, we zijn niet de beste vrienden. Ik mag z'n vader beter dan z'n moeder ,

Met z'n vader. (mijn vriend woont uit huis, samen met zn
broer, zn broer mag me niet zo... hij heeft ook nog een zus
maar die zie ik zelden of nooit...)

Redelijk, niet hoi/doei, ik praat wel met ze en ik en mn
vriend gaan af en toe ook bij hen eten, maar ik ben niet
echt vrienden met ze.

We hadden nog niks toen, ik en mn vriend, hij had z'n ouders
verteld dat ik verkering had met z'n beste vriend zodat ze er
geen probleem van zouden maken als hij bij me bleef
slapen...Ik had dus niks met zijn beste vriend, maar beide
jongens bleven vaak logeren hier en uiteindelijk werd het
dus wat tussen mij en mn vriend.. en toen vroeg zn
moeder "ja maar.. zij had toch al wat met dinges?" lol

gewoon jezelf zijn, je niet gaan gedragen omdat je aan hun
verwachtingen wilt voldoen maar uiteindelijk jezelf niet meer
bent. En beleefd zijn natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:17
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
ik vind ze vreselijk
met allebei niet, haha. meestal met ze moeder, maar als die in een slecht humeur is ben iik ook weg (ben een meisje)
we moeten altijd eerst ff benenden zitten enzo, ken ze nu een beetje
kil... is maar een worod voor
niet schrokken, geen winden en boeren laten
Oud 31-05-2004, 01:30
JCG
JCG is offline
Is wel de ouders van me ex
best aardig mensen
de ex schoon pa, gezellig met hem sleutelen aan zijn auto (kever). Met de ex schoonma kon ik het ook goed vinden
kende ze best goed, ook naar verjaardageb gegaan, dronken schoonfamilie is grappig
kende als daarvoor al, mijn ex was eerst een gewone vriendin van me. Later kwam ik erg achter dat me ex schoonma mij de ideale schoonzoon vond
ligt eraan hoe ze zijn, als ze gezellig zijn gezellig meedoen, anders je tafelmanieren niet vergeten

Zo als bert visscher zei: toen het uit ging, was ik jammer genoeg ook de schoonouders kwijt
Oud 31-05-2004, 07:08
the_only_fieke
the_only_fieke is offline

Het zijn erg leuke mensen, ze hebben me direct aanvaard, en zijn altijd heel vriendelijk

Ik ben een meisje en ik kan het gewoon goed vinden met allebei !! Maar vooral zijn pa daar heb ik soms echt hele leuke moment mee !! We steken soms wel es iets in elkaar achter zijn rugzoals bijvoorbeeld voor zijn kommende verjaardag !! Maar ik ben ook de ketting gaan passen die hij aan zijn vrouw (mijn schoonmoeder) cadeau wou doen omdat ze25 jaar getrouwd waren.

Ik ken ze echt !!

Onze kennismaking was wel ene beetje stroef, ze zijden gewoon hallo ik ben ... en ik ja ik dierf nie echt veel zeggen de eerste 10 minuten, maar daarna liep het wel los !!

5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten

Gewoon jezelf zijn, en niet constant aan je vriend/vriendin plakken
Oud 31-05-2004, 08:49
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:

Niemand hier is getrouwd, wat lul je nou.

Ligt er aan, wat zoek je ?

Moeilijke keuze, spreek je die 3 vraagtekens ook uit ?

Volgens mij trapt iedereen in deze grap van je, allemaal onder de indruk dat ze schoonouders hebben. Volgens mij gaat het echt rap achteruit met de taalkennis van ons allen.

Als ik jou was zou ik heel stil zijn, hoe minder jij zegt hoe beter het is in jouw geval.
Oud 31-05-2004, 11:12
Verwijderd
echt te gekke mensen!

Ik ben een meisje en kan het met allebei super vinden. De ouders van mijn vriend zijn gescheiden, sinds kort hebben ze allebei een nieuwe relatie. En met die partners kan ik het ook super vinden!

Ja, wat is echt kennen? Ik weet niet precies wat voor werk ze doen, maar kan het wel in een sector indelen, weet ongeveer hoe hun leven er uit ziet, weet waar ze wonen en weet hun telefoon nummers. Ze vragen aan mij hoe het op vakantie was, ik vraag dingen aan hun.. Dus wel meer als alleen hoi en doei

Ik leerde de pa van mn vriend kennen voor t mn vriend was, al gelooft die pa er nog steeds niets van. En die ma wilde wel eens weten wie dat meisje was die haar zoon weer vrolijk maakte etc. Dus ja, toen moest ik er maar aan geloven! Het was erg gezellig...

Just be yourself... Ze moeten je maar accepteren zoals je bent, jij hebt iets met hun zoon / dochter. Eet smakelijk!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:32
Sade
Sade is offline
Citaat:

Ik vind m'n schoonmoeder echt een prachtig mens
Met m'n schoonmoeder, aangezien ik geen schoonvader heb. En ik ben een meisje
Het is nooit alleen maar hoi en doei als ik daar langskom, maak altijd wel even een praatje. Dus ik begin haar aardig te leren kennen
Nogal beschamend Ze kwam langs op m'n werk, en ik kende haar nog helemaal niet. Toen zei ze: Ben jij de Rianne waar O. de hele avond mee zit te smsen? Ik kreeg een rode kop van hier tot Tokio...
Gewoon jezelf zijn, verder niets. Netjes eten met mes en vork, en niet te grappig proberen zijn. Het is nogal vervelend als er een pijnlijke stilte valt nadat jij iets gezegd hebt
[/B]
Oud 31-05-2004, 19:04
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:

kussie
1 een bron van ergernis
2 met allebei redelijk (jongen)
3 hoi en doei, ze stellen zich nogal afstandelijk op en ze laten zich niet echt kennen zeg maar.
4 raar, ik stelde me voor en zij ook en 10 minuten later gingen ze weg en lag ik met m'n vriendin op de bank te zoenen toen ze weer thuis kwamen...ze keken alleen een beetje raar...
5 - wees gewoon vriendelijk, open, oprecht, eerlijk
- schaam je niet om je mening te geven of dingen uit spreken
- laat als het ff kan zien dat je gek bent op hun dochter/zoon
Oud 01-06-2004, 08:50
angel-nieke
angel-nieke is offline
Citaat:
kei aardig ech leuke mensen...

uhm denk wel met zn moeder (ik ben n meisje)

uhm jah praat wel veel met ze....
uhm nou ze kwamen net uit t ziekenhuis toen ik weg ging maar ze kende me al wel van toen ik nog klein was... dus dat was ech zo ven heee hoe is ut?

haha gewoon jezelf zijn...

kussie
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 09:00
wilco984
wilco984 is offline
Aangezien ik pas een maand en een week heb zal ik toch pogen mijn indrukken aan dit forum toe te vertrouwen:

Op het eerste gezicht dacht ik: Waar ben ik nou beland. Maar naarmate de tijd vorderde vond ik ze steeds aardiger.
Ik als jongen kan het met allebei op verschillende vlakken wel goed vinden.
Ik ken ze echt! ik zit vaak emt mijn vriendin bij ze.. en dan praat je over van alles en nog wat...
Een aparte omdat ik de ouders verder nog niet kende en het niet standaard ouders zijn..
5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten
Doe je niet anders voor dan je bent.. Dan doen je schoonouders dat ook niet! GEWOON DOEN!
Oud 01-06-2004, 10:11
Verwijderd
Ik vond ze aardig, alleen beetje dom en niet goed nadenkend en vooruit denkend.. Nu mag ik ze niet meer, nadat ze hun eigen zoon uit het gezin hebben 'verbannen'.
Kon met allebei wel redelijk vinden, deed gewoon altijd aardig, maar ik kwam daar toch voor me vriend en niet voor hun.
Ik ken ze echt, was daar soms weekenden, dan leer je elkaar wel kennen.
Ik dacht: dit gaat nooit goedkomen weirde mensen. Ze zijn wel apart en een niet standaard gezin.
Gewoon fatsoenlijk doen, niet te veel gaan kleffe, je mening geven en toch proberen jezelf te wezen..[/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 30-05-2004 @ 12:43 :
Heb momenteel geen schoonouders, maar mijn vorige schoonpa was super. we wisselden cd's uit en na een tijde bulderde bij hem thuis uit de stereo mijn black metal cd's en hij vond het tot onsteltenis van de rest van de familie geweldig
Muhaha dat is echt cool.

En Roy niet zo zeuren je weet best wat er bedoeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:06
Verwijderd
Ik vind ze heel heel leuk

Ik ben een meisje en ik kan het best met mn schoonmoeder
opschieten, er zijn de afgelopen 14 maanden nogal wat
vervelende dingen gebeurd en dan kan ik er goedmet haar
over praten

Mn schoonmoeder ken ik tot op zekere hoogte, zijn vader veel
minder.

Ehhh, snel, mn vriend en ik kende mekaar van werk. Op een
zondag hadden we ons eerste afspraakje, en die maandag
daarna bleef ik bij hem eten. Maar toen was alleen zn vader
er, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik zn moeder
leerde kennen. Maar het was heel gezellig. Niet ondervragend

Doe gewoon als jezelf, en fok je niet op.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 13:22
Elvira
Elvira is offline
Citaat:
1. wat vind je van je schoonouders? Erg vriendelijke, gastvrije en behulpzame mensen
2. met wie kan je het het beste vinden? (zeg er ook ff bij of je een jongen of meisje bent) Ken ze nog maar 2 mnd, ik weet het niet. Tot nu toe allebei goed
3. ken je ze echt of is het meer van: hoi en doei ??? Ertussen in, wat weet je binnen 2 mnd nou van iemand...
4. hoe was jullie kennismaking? Dat was in de auto, ze reden voorbij zijn appartement en toen reden we een stukje mee. Erg relax
5. heb je nog een tip voor iemand die morgen voor het eerst bij dr schoonouders gaat eten (ik dus ) Relax, ga er gewoon heen zoals je naar een vriendin zou gaan en dan zie je wel wat er komt toch
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten