Citaat:
Maar ik denk niet dat het verstandig is als jij daar persoonlijk achteraan gaat, schakel eens wat andere mensen in om met hem te praten?
|
Er valt niet met hem te praten.. ik ben niet de enige die het geprobeerd heeft.
Iemand heeft ook al gezegd dat ie misschien eens met een psychiater moet gaan praten ofzo, of met iemand anders.
Citaat:
Die jongen had gewoon zelfmedelijden altijd vond hij wel iets om depressief over te zijn. Dus trek het je niet aan, jij staat niet in om hem goed te doen voelen, en door er iets mee te beginnen is het niet zeker dat hij opeens weer happy gaat worden, maar jij waarschijnlijk wel ongelukkig...
|
Bij hem is er ook altijd wel wat om depressief te zijn.. als twee vrienden van hem ruzie hebben trek hij zich dat aan en is ie meteen weer triest. Ik ben echt niet van plan om wat met hem te beginnen, vooral niet als hij zo raar doet, en ook gewoon omdat ik hem als 'gewone' vriend wil en niet als vriend.
Citaat:
jij, of liever gezegd zijn onbeantwoorde leifde voor jou, is wellciht de aanleiding tot de depressieve periodes. Maar ik denk niet dat het de oorzaak is. Er zal meer in zijn hoofd fout zitten.
|
Ik ken m eigenlijk pas een half jaar, maar voor zover ik weet had hij voor hij mij kende niet van die periodes. Ze zijn pas begonnen toen ik wat met zijn vriend kreeg.. Dat denk ik tenminste. Er zal ongetwijfeld meer in zijn hoofd zitten, maar toch heb ik het idee dat het door mij komt. Ik heb al meer afstand van hem genomen, een tijd geleden zagen we elkaar wel drie of vier keer in de week, maar zijn buien worden steeds erger en hij heeft ook geen zin meer om dingen te doen en houd iedereen op een afstand..
ik probeer wel om me er niet te veel van aan te trekken, maar dat is erg moeilijk