Oud 01-06-2004, 19:10
LilDushi
LilDushi is offline
Hai mensen..
Kheb jullie hulp nodig, ik probeer het kort te houden..
Zo een jaartje terug leerde ik een jongen kennen, we waren hele goeie vrienden en konden goed met elkaar opschieten. We waren beste vrienden, ik kon hem alles vertellen, ik had hem maar 1x gezien, want hy woont verder dan mij...daarom zie ik hem niet meer vaak. Nja..niet meer, het was dus maar 1x...
Het probleem is dat hy op my was sinds hy me kon..en dat een keer tegen me zei..en opeens opeens..voelde ik ook wat voor hem, dus hij vroeg me en ik zei jha..nu hebben we internetverkering sinds kort, maar ik vind het saai vinden en wil het uitmaken..alleen als ik dat doe, breek ik zijn hart, want hy houdt echt van me, en ik ga hem echt kwetsen en dat wil ik niet. Zelf vind ik dat ik eerlijk moet zeggen dat ik het saai vnd omdat ik hem maar 1x heb gezien, hem niet eens echt gesproken hem en we nix leuks kunnen doen..ik wil niet liegen tegen hem, want dat is rot als iemand dat tegen jou doet, ik ben geleerd altyd eerlijk te zijn, mijn vrienden zeggen dat ik het hem eerlijk moet zeggen..
Ze zeggen dat ik me hart moet volgen..dat wil ik best, maar ik wil hem NIET kwetsen..als hy pyn heb heb ik dat ook..alleen mijn gevoelens voor hem zijn minder geworden..en als ik dat niet snel zeg, is het net alsof ik hem bedrieg..vind ik..alleen ik ga hem dan pijn doen...

Wat moet ik doen..het zeggen?
OF me mond houden?

Plz serieusze reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 19:12
Envy
Envy is offline
Zet het eerst in een normale kleur, dan wil ik het wel even lezen.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:14
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 01-06-2004 @ 20:10 :
Hai mensen..
Kheb jullie hulp nodig, ik probeer het kort te houden..
Zo een jaartje terug leerde ik een jongen kennen, we waren hele goeie vrienden en konden goed met elkaar opschieten. We waren beste vrienden, ik kon hem alles vertellen, ik had hem maar 1x gezien, want hy woont verder dan mij...daarom zie ik hem niet meer vaak. Nja..niet meer, het was dus maar 1x...
Het probleem is dat hy op my was sinds hy me kon..en dat een keer tegen me zei..en opeens opeens..voelde ik ook wat voor hem, dus hij vroeg me en ik zei jha..nu hebben we internetverkering sinds kort, maar ik vind het saai vinden en wil het uitmaken..alleen als ik dat doe, breek ik zijn hart, want hy houdt echt van me, en ik ga hem echt kwetsen en dat wil ik niet. Zelf vind ik dat ik eerlijk moet zeggen dat ik het saai vnd omdat ik hem maar 1x heb gezien, hem niet eens echt gesproken hem en we nix leuks kunnen doen..ik wil niet liegen tegen hem, want dat is rot als iemand dat tegen jou doet, ik ben geleerd altyd eerlijk te zijn, mijn vrienden zeggen dat ik het hem eerlijk moet zeggen..
Ze zeggen dat ik me hart moet volgen..dat wil ik best, maar ik wil hem NIET kwetsen..als hy pyn heb heb ik dat ook..alleen mijn gevoelens voor hem zijn minder geworden..en als ik dat niet snel zeg, is het net alsof ik hem bedrieg..vind ik..alleen ik ga hem dan pijn doen...

Wat moet ik doen..het zeggen?
OF me mond houden?

Plz serieusze reacties
- NL's leren
- Een normale kleur gebruiken
- Jezelf vooral LiLDuShI noemen

Ik zou je mond houden, als je op dezelfde manier praat als dat je typt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:17
Verwijderd
Mensen worden gekwetst in het leven. Hij zal er wel weer overheen komen. Trouwens: jullie hebben een serieuze internetrelatie terwijl jullie elkaar maar 1 x gezien hebben? Dat zou ik niet eens verkering noemen.

En die kleur blauw doet pijn aan mijn ogen, net als de spelling en grammatica.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:19
Jules
Jules is offline
Vaker met hem afspreken en dan kijken hoe het gaat. Vind je hem daar niet leuk genoeg voor dan maak je het uit ja, hij houdt natuurlijk niet ècht van je want hij heeft je maar 1x gezien dus ach
Oud 01-06-2004, 19:21
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Jullie hebben elkaar maar 1 keer gezien, dus wat stelt de relatie dan nog voor? Als je alleen maar lange-afstands contact hebt, dan moet je wel kunnen om zo iets vol te kunnen houden. En je bent jong en je wilt dingen ontdekken. Dan heb je niks aan een platonische relatie. Ik snap uberhaupt niet hoe je aan zoiets kan beginnen... (maar da's mijn opinie dan)
Oud 01-06-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 01-06-2004 @ 20:17 :
Die kleur blauw doet pijn aan mijn ogen, net als de spelling en grammatica.
Idem.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:22
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik het hem gewoon proberen uit te leggen, jullie hebben elkaar nog maar 1x gezien.. van een echte relatie kan je dus nog niet spreken..
Hij zal hierdoor wel gekwetst worden, maar erover liegen is zeker geen goed idee..
Je kan na een gesprek wel beslissen of je elkaar meer gaat zien of dat het 'uit' is..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:30
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 01-06-2004 @ 20:22 :
Als ik jou was zou ik het hem gewoon proberen uit te leggen, jullie hebben elkaar nog maar 1x gezien.. van een echte relatie kan je dus nog niet spreken..
Hij zal hierdoor wel gekwetst worden, maar erover liegen is zeker geen goed idee..
Je kan na een gesprek wel beslissen of je elkaar meer gaat zien of dat het 'uit' is..
Bedankt voor je SERIEUZE reactie!! Zo'n reactie bedoelde ik dus!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:33
Nebula
Nebula is offline

't is maar dat je het weet.

En verder: gewoon zeggen. En dan niet op een manier van "ik vind het saai", maar meer in de trant van "het ligt niet aan jou, maar een relatie via internet werkt niet voor mij." Dat komt een stuk minder hard aan.
En zoals iemand anders al zei: mensen worden nu eenmaal af en toe (of vaker) gekwetst. Hij komt er wel weer overheen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:34
Verwijderd
Ik zal ook maar serieus reageren (al ben ik het wel met posts over kleur en spelling ed eens)
Waarom zie je hem nooit? Probeer eens wat af te spreken. Als dat echt onmogelijk is zou ik het opgeven.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:54
Luna
Luna is offline
lijkt me vrij duidelijk wat je te doen staat. gewoon vertellen dat je het zo saai vindt en wat leven in de 'verkering' wilt blazen. Als hij daar geen moeite voor wil doen dan maak je het uit, hoe lastig dat ook is.
Oud 01-06-2004, 20:01
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
vertel tegen hem dat je dit saai vind en dat je het wilt veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten