Oud 29-05-2004, 08:27
swashy
swashy is offline
Eyz,

Vaak heb ik als k mn vriend aftrek dat ik vette last van mn polsen krijg na een poosje, dit komt omdat ik niet veel kan hebbe met mn polsen. Maar dit vin k zow zielig voor hem!
Heeft iemand maybe tips om het toch te verwennen?
Iets anders als pijpen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:39
Gothic
Gothic is offline
een andere positie nemen... ga bv achter hem zitten, dan is de postitie stukken makkelijker en dit is ook de positie die jongen hebben als ze het doen, als je zegt dat je lamme polsen krijgt, kan hij het tijdelijk overnemen oid...

pijpen kan ook, maar een hoop jongens komen niet klaar van puur pijpen, dan zul je tijdens het pijpen vaak ook met je handen moeten helpen...
Oud 29-05-2004, 08:48
rockin
rockin is offline
tussen je borsten
Oud 29-05-2004, 08:58
Verwijderd
Als je last van je ene pols krijgt, dan met je andere hand verder gaan (dat is dan je niet-schrijfhand, die is wat minder handig, dus het zal wat langzamer moeten, maar ach), en als de pols van je goede hand weer uitgerust is, dan pakt die het weer op. En zpo gaan zitten of liggen dat je er goed bij kan zonder je hand heel raar te draaien
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:30
MQ
MQ is offline
tegen zn eikel aan blazen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:51
Elmoo
Elmoo is offline
Tussen je borsten is inderdaad onwijs gaaf Zowel voor hem als voor jou. En anders gewoon vaak genoeg doen, raakt je pols steeds beter gewend en ontwikkel je daar meer spieren
Oud 29-05-2004, 16:43
Winner
Winner is offline
Citaat:
MQ schreef op 29-05-2004 @ 11:30 :
tegen zn eikel aan blazen
"Zal ik je eens lekker afblazen?"
Oud 29-05-2004, 16:46
MQ
MQ is offline
Citaat:
Winner schreef op 29-05-2004 @ 17:43 :
bij de gedachte alleen al krijg ik rillingen over mn lichaam, maak me gek
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:54
Winner
Winner is offline
Citaat:
MQ schreef op 29-05-2004 @ 17:46 :
bij de gedachte alleen al krijg ik rillingen over mn lichaam, maak me gek
Euh... het was eigenlijk geen aanbod... maarre nou ok omdat jij het bent. Maar daarna zijn we toch geen homo he...?
Oud 29-05-2004, 17:07
Verwijderd
Rsi!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:09
Energie
Energie is offline
Citaat:
swashy schreef op 29-05-2004 @ 09:27 :
Eyz,

Vaak heb ik als k mn vriend aftrek dat ik vette last van mn polsen krijg na een poosje, dit komt omdat ik niet veel kan hebbe met mn polsen. Maar dit vin k zow zielig voor hem!
Heeft iemand maybe tips om het toch te verwennen?
Iets anders als pijpen?
zielig
Oud 29-05-2004, 18:24
MQ
MQ is offline
Citaat:
Winner schreef op 29-05-2004 @ 17:54 :
Euh... het was eigenlijk geen aanbod... maarre nou ok omdat jij het bent. Maar daarna zijn we toch geen homo he...?
nee hoor, van seksueel contact is er toch geen sprake?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:34
ExVaal
ExVaal is offline
Achter hem gaan zitten helpt heel veel, maarja, als hij van het type verhuizer is en jij van het type tenger & dun lijkt me dat ook niet ideaal.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:15
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Winner schreef op 29-05-2004 @ 17:43 :
Ik denk dat mijn vriend erg hard zou moeten lachen als ik zoiets voor zou stellen... maarja, das bij iedereen anders natuurlijk
Oud 29-05-2004, 20:28
Verwijderd
Pijp 'm gewoon, dat is makkelijker en lekkerder en hij heeft er meer aan. Trekken kan hij zelf wel (en beter ook).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-05-2004 @ 21:28 :
Pijp 'm gewoon, dat is makkelijker en lekkerder en hij heeft er meer aan. Trekken kan hij zelf wel (en beter ook).
Daar valt over te discussieren... Veel mannen hebben liever dat hun vriendin hen aftrekt omdat zij het lekkerder zouden doen. Van pijpen komt niet elke man klaar en ook niet elke man vind dat even lekker, laat staan dat elke meid dat lekker vind. Sommigen moeten al kotsen bij het idee. Lijkt me niet dat jij wil dat je meisje je pijpt en om de 20 seconden naar de pot vliegt om daar te gaan nekken. Dus hangt van aantal factoren af.

Wat je kan proberen TS, is om als je last krijgt van je pols, of van hand te verwisselen, of niet vanuit je pols te werken maar vanuit je elleboog of schouder. Kan soms ook even helpen.
Oud 30-05-2004, 02:16
casual dreamer
casual dreamer is offline
waarom ruk je hem niet op een andere manier

dus ipv effectief te rukken neem je zijn penis beet en masseer je zijn eikel met je duim (dus draai cirkeltjes met je duim over zijn eikel ) . persoonlijk vind ik het veel lekkerder dan 'rukken' en het orgasme is langer en beter

ik denk wel dat je het eens moet proberen als hij niet besneden is . laat eens weten wat hij ervan vond

ik zeg niet dat een besneden iemand er minder genot uit haalt
alleen ben ik niet besneden en ik vind het heerlijk . het maakt niet uit hoe je het doet zolang het maar lekker is
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:37
Verwijderd
Als iemand wel besneden is lijkt mij dat juist nog beter gaan, dan is de kans dat je diegene pijn doet wat kleiner, vanwege het feit dat de eikel iets minder gevoelig is.

Maar ik bedacht nog iets: je kunt 't ook gelijktijdig over je armen verdelen door je linkerhand om zijn penis te doen en je rechterhand om je linkerhand. Met links kun je dan de druk regelen, en met rechts het tempo. Op die manier hebben je armen wat meer rust, en je vriend vindt het waarschijnlijk nog erg lekker ook. Oh, als je linkshandig bent dan doe je dat andersom natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten