Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel een leuk gedicht. Het heeft wat weg van een haiku. Niet alle beelden zijn duidelijk voor mij, bijvoorbeeld: koud en smerig en dat kinderkoor, maar misschien komt dat omdat ik het verkeerd interpreteer.
||
Citaat:
Overigens, Astuanax (waar komt die naam vandaan vraag ik me nu zo af), goede inhoud hoor. Heel stuk duidelijker nu, alhoewel ik ook wel gecharmeerd was van mijn Middeleeuwen-verhaal. Je weet wel, met van die intriges, ridders, incest, jonkvrouwen, moed en eer.
||
Citaat:
Astuanax is de zoon van prins Hector van Troje en Andromachè, je ziet, ik ben bescheiden gebleven ![]() Ik vind je Middeleeuwenverhaal super! ![]() ![]() Wees gerust, ik heb dit gedict zelf geschreven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Bedankt ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De reiziger, de toren. lestat080 | 4 | 29-08-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
fantasy: bescherm de kinderen. Eye of Sauron | 7 | 28-05-2005 23:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De vuurproef Zut Alors! | 76 | 25-03-2005 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
'De vlinders van de Prins' Een Tweeling | 7 | 22-03-2004 15:41 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |