Oud 31-05-2004, 22:13
Duifje
Duifje is offline
Mijn borsten zijn wat gevoelig als je ze aanraakt. Vooral aan de binnenkant. Komt dit gewoon omdat ze misschien wel groeien!? (Dat zou fijn zijn.. ) Of moet ik me zorgen maken om ergere dingen? (Lees: bang voor borstkanker enz)

Dank!
Oud 31-05-2004, 22:24
Verwijderd
Het zou best kunnen dat ze groeien ja.
Ben je misschien net aan de pil, want dan gebeurt dat ook weleens (had het zelf ook).
Zijn ze allebei wat gevoeliger? (zo ja, dan lijkt het me niet dat je aan borstkanker hoeft te denken, want dat zit eigenlijk altijd aan maar 1 kant). Lijkt me sowiezo dat je niet aan borstkanker hoeft te denken hoor (of je moet ergens verdacht knobbeltje ofzo voelen).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 23:03
Duifje
Duifje is offline
Yeps ze zijn allebei wat gevoeliger. Maar ben al meer dan 1,5 jaar aan de pil dus denk niet dat het daar aan zal liggen.

Misschien is het wel gewoon groei...
Oud 01-06-2004, 10:11
ekki
ekki is offline
Je bent 17, dus groei kan makkelijk, ja. Lijkt me de meest logische verklaring. Ik heb t/m m'n twintigste regelmatig gevoelige borsten gehad.
Oud 01-06-2004, 10:38
Qamra
Qamra is offline
Je kunt ook zere borsten krijgen door hormoonveranderingen. Je menstruatie komt eraan, je bent zwanger, je bent gestressed, je eet niet goed, what ever.

En het kan ook groei zijn ja
Oud 01-06-2004, 12:03
cyntha
cyntha is offline
Het kan idd groei zijn, lijkt me het meest logische. Maar er kunnen nog veel meer redenen voor zijn, maar die heeft Qamra al genoemd.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:54
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heeyzz,

meestal betekent dah da ze groeie... FIJN toch?? of niet??
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:34
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2004 @ 11:38 :
Je kunt ook zere borsten krijgen door hormoonveranderingen. Je menstruatie komt eraan, je bent zwanger , je bent gestressed, je eet niet goed, what ever.

En het kan ook groei zijn ja
AI... neeeh dat kan niet volgens mij. Steeds gewoon netjes de pil geslikt.

Zal wel groei zijn dan. Thnx!
Oud 02-06-2004, 07:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Duifje schreef op 01-06-2004 @ 21:34 :
AI... neeeh dat kan niet volgens mij. Steeds gewoon netjes de pil geslikt.
Ghe, je lichaam stopt niet met de hormoonproductie zodra jij de pil slikt hoor.
Oud 03-06-2004, 15:44
Verwijderd
Sorry, voor de up, maar pijn is zelden een teken van borstkanker volgens alle websites die ik de afgelopen tijd bekeken heb, dus das iig iets (ik was er nl ook bang voor - heb altijd al iets last, maar sinds een paar dagen extreem). Als het niet over gaat en je wilt zekerheid, kan je misschien het beste even langs je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:07
Energie
Energie is offline
misschien groei je ... toen ik 16 ofzo deed me rechter borst ook pijn... maja rond me tepel dan he voelde beetje hard aan toen ik 14 was ofzo had ik et ook alleen aan de linkere kant.

dus denk dat je groeit
Oud 03-06-2004, 17:01
Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-06-2004 @ 16:44 :
Sorry, voor de up, maar pijn is zelden een teken van borstkanker volgens alle websites die ik de afgelopen tijd bekeken heb, dus das iig iets (ik was er nl ook bang voor - heb altijd al iets last, maar sinds een paar dagen extreem).
Klopt, maar daarnaast krijg je op je 17e écht geen borstkanker hoor.
Oud 03-06-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-06-2004 @ 18:01 :
Klopt, maar daarnaast krijg je op je 17e écht geen borstkanker hoor.
De kans is heel klein, maar 't is niet totaal onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-06-2004 @ 20:47 :
De kans is heel klein, maar 't is niet totaal onmogelijk.
De kans is niet erg reeel
Oud 06-06-2004, 18:06
JNR
JNR is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-06-2004 @ 16:44 :
Sorry, voor de up, maar pijn is zelden een teken van borstkanker volgens alle websites die ik de afgelopen tijd bekeken heb, dus das iig iets (ik was er nl ook bang voor - heb altijd al iets last, maar sinds een paar dagen extreem). Als het niet over gaat en je wilt zekerheid, kan je misschien het beste even langs je huisarts gaan.
Thnx. Ik dnekd at ik het ook nog maar ff aan zie. Als het erger word over een paar weken, dan ga ik idd wel ff langs de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:11
merijn
merijn is offline
Het kan toch ook gewoon een teken zijn dat je ongesteld zou moeten worden?? Ik heb sinds gisterochtend hele gevoelige borsten en heel pijnlijke harde tepels (jaja, al twee dagen nonstop).... Denk dat ik gewoon ongesteld zou moeten worden, maar doordat ik het spiraaltje heb word ik dat niet. Lijkt me sowieso nix om je druk om te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:15
Verwijderd
Maar dat hoef je niet alle dagen in de maand...en als je de pil slikt, dan 'hoef' je dat ook niet...'t kan zoveel oorzaken hebben, denk ik.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten