Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben 17 en heb ook nog niets serieus gehad, maar dan ook niets. Boeiend, het is niet alsof je geen lol kan hebben zonder een relatie oid. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Vergelijk die zin eens met de "zin" die jij gebruikte. Zie je het verschil? ![]() Trouwens, ik ben bijna 19 en heb ook nog nooit verkering gehad. Geen paniek hoor, er valt goed mee te leven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, als ik jou was zou ik me niet druk maken, je bent 14, er komen nog zoveel vriendjes..? Ik ken er genoeg die pas hun eerste vriendje op hun 16 hadden (en nee, deze waren allesbehalve lelijk), en er zijn er ook genoeg die al op hun 10 verkering hadden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Aan de ene kant kan ik dus wel begrip vinden bij de TS, maar aan de andere kant denk ik zoals vele anderen hier.... ze is nog zo jong, waarom nou al paniek? |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad.. ze is pas 14, ik had ook mijn eerste vriend toen ik 17 was. Op je veertiende is dat echt geen ramp..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
want je dacht er wel even een goed adviesje tegenaan te gooien? ![]() ontopic. je hoeft nog helemaal geen vriendje te hebben als je 14 bent. zoals je leest, hebben heel veel mensen pas na hun 14e een vriendje/vriendinnetje gekregen. ik dus ook. als je 14 bent, moet je gewoon nog op straat chillen met je vriendinnetjes, en de hangjeugd uithangen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat terzijde ![]() ach jah ze is 14 waar maakt ze zich druk om maar de mentaliteit is veranderd de laatste paar jaar kijk hoe ''volwassen'' de meeste brugklas-meisjes van tegnewoordig wel niet zijn slechte ontwikkeling als je het mij vraagt, maar dat heet gewoon ouderwets ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ TS: Je bent 14!! kom op zeg.... je hoeft geen verkering te hebben omdat andere meiden dat hebben. Stel dat niemand in jou klas verkering zou hebben...zou je dan ook dit topic hebben geopend? en zelfmedelijden hebben gehad omdat je geen vriendje hebt? ![]() en als je dan een vriendje hebt...maak je het dan uit omdat opeens niemand verkering blijkt te hebben? Get A life! doe wat je zelf wilt en waar je aan toe bent. Ga niet iets doen omdat andere dat doen....dat is zielig! stom gezeik!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |