Oud 07-06-2004, 21:07
Noukstra
Noukstra is offline
Ben jij een leuke studente en zoek je nog een leuke kamer in Rotterdam? Dan weet ik misschien wel wat voor je.
Ik zoek leuke huisgenoten!
Ik help de verhuurder ff.

* Het gaat om twee kamers in een gewoon schoon en netjes woonhuis. De kamers zelf zijn niet echt groot. De een is wat groter dan de andere, alletwee ongeveer 7 m2 gok ik. Maar het ziet er leuk uit. (eventueel mag je het zelf veranderen, verfen, ec. ) Verder heb je het hele huis tot je beschikking. Best relaxed huis, al zeg ik het zelf....Er zit ook een kleine tuin bij het huis, en je kan je fiets kwijt in het schuurtje.

* Keuken, douche, toilet en woonkamer delen we. Maar natuurlijk betekent dit niet dat we persé samen moeten koken ofzo. (al kunnen daar wel afspraken over gemaakt worden als je dat gezellig vind)

* Het huis wordt gedeeld met 2 andere studenten. (in totaal dus 3 mensen). We zullen vaak niet op de zelfde tijden in het huis zijn, dus het kan best voorkomen dat je soms het huis voor je alleen hebt.

*Het huis staat in schiedam, in een veilige en leuke buurt, vlak bij alle winkels en heel dicht bij het openbaar vervoer (trein, metro en tram, 5 min lopen)

*Rotterdam centrum is 5 minuutjes met de trein.

* Je betaald zo'n 172 euro aan huur, en 93 komt er nog bij aan gas/water/licht. Deze 93 euro betreft een voorschot. Wat je niet gebruikt krijg je weer terug. In totaal dus 265 euro per maand, maar dat wordt natuurlijk minder tenzij je MEGA veel gas/water/licht gaat gebruiken

*Er is kabel TV, en internet is ook mogelijk. We zijn nu druk bezig om dat te regelen (kabel, of misschien ASDL) Internet kan gewoon gedeeld worden dus ook de kosten. Dat komt dan natuurlijk nog wel bij de huur. Ik zelf MOET internet hebben, dus je deelt het sowieso met mij

* Huisdieren mogen, BEHALVE als je huisgenoten het er niet mee eens zijn. Dat moet dus wel even in overleg. Ik vind het zelf best, want ik wil namelijk een konijn

* Het is voor een onbepaalde tijd, je zal er niet zomaar uit worden geschopt.

* het is legaal, je kan je dus inschrijven bij de gemeente.

Nouja, ik weet even niet wat verder van belang is,
Ben je geintereseerd of wil je meer info,
stuur me even een pm

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 09:43.
Advertentie
Oud 07-06-2004, 21:27
battlestar
battlestar is offline
misschien handig als je de huur in je post zet

en of het tijdelijk of voor onbepaalde tijd is
Oud 07-06-2004, 21:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kruimel is geloof ik op zoek naar een kamer in Rotterdam, misschien moet je haar eens een PM sturen
Oud 07-06-2004, 22:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-06-2004 @ 22:44 :
Kruimel is geloof ik op zoek naar een kamer in Rotterdam, misschien moet je haar eens een PM sturen
idd. Zie hier
Oud 07-06-2004, 22:15
SuperSanne
SuperSanne is offline
hoeveel meter? prijs? (en dan ook nog inc/exc? met internet?), roken en huisdieren toegestaan? welke faciliteiten worden er gedeelt? Meer info a.u.b.
Oud 08-06-2004, 09:33
Noukstra
Noukstra is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 07-06-2004 @ 23:15 :
hoeveel meter? prijs? (en dan ook nog inc/exc? met internet?), roken en huisdieren toegestaan? welke faciliteiten worden er gedeelt? Meer info a.u.b.

Happy?
Oud 08-06-2004, 09:43
Passenger
Passenger is offline
en daarnaast, heb je meteen al een leuke huisgenote als je besluit om dr in te trekken!

Oud 08-06-2004, 21:01
Noukstra
Noukstra is offline
haha
Oud 07-07-2004, 20:36
Roffachick
Roffachick is offline
hey ik zoek nog een kamer omgeving rotterdam samen met een vriendin heb je nog iets???
Oud 08-07-2004, 03:43
Lyx
Lyx is offline
als ik zwart-wit bekijk
dan zie ik 7m2 voor 265 euro

best DUUR hoor
Oud 08-07-2004, 10:20
Risce
Risce is offline
Citaat:
Lyx schreef op 08-07-2004 @ 04:43 :
als ik zwart-wit bekijk