Allereerst: ik vind 'm te lang. Een goed stuk, zeker als het een column is, moet kort en bondig zijn.
Ten tweede, er zitten vrij veel fouten in. Spellingsfouten, grammaticafouten, fouten in woordsamenstellingen, interpunctiefouten.. Om maar even een voorbeeld te geven:
"En kogels bedoel ik niet alleen als in gewone kogels, maar ook kanonskogels genaamd de media, journalisten, politieke papagaaien en nog meer van zulke irritante muskieten."
Compleet foute zin. De zinsconstructie klopt niet, je hebt 'met' overgeslagen bij 'en met kogels bedoel ik..', het woord 'papegaai' is verkeerd geschreven. De opsomming is verkeerd neergezet. Te veel spreektaal er in, zoals in het hele stuk. En wat nou, 'en meer van zulke'? Je beweert dat een papegaai een insect is? Of een muskiet een vogel? Weet wat de woorden betekenen als je ze gebruikt, darling.

Hoewel ik 't wel tot een stijlfout reken, vind ik het raar.
De zin moest eerder zoiets zijn:
"En met kogels bedoel ik geen gewone kogels, maar de kanonskogels in de vorm van de media, met haar politieke papegaaien en meer zulksoortige irritante muskieten."
Zo zou ik je hele verhaal kunnen herschrijven. In elke zin staan wel een aantal fouten.
Verder, onthoud de volgende paar basisregels voor 't schrijven van verhalen:
1) Maak niet veel zinnen langer dan 17 woorden.
2) Gebruik een woord niet vaker dan eens in de drie zinnen. Af en toe mag het, om nadruk te leggen op een woord, maar meestal staat het slordig en irritant.
Ja, ik vind er niks aan, maar dat is mijn mening. Ik verafschuw onwetenheid van de Nederlandse taal in verhalen en columns, daarbij ben ik het niet eens met wat je in jouw stuk verkondigd.
Maar goed. Blijf schrijven, oefening baart kunst.