![]() |
|
![]() |
in het begin had ik nog enigzins moeite, maar dat was meer omdat ik dan vaak uit bed stapte met een stijve, ik geneerde me enigzins, maar idd metdertijd wen je aan elkaar en al vrij spoedig stoorde of schaamde ik me nergens meer voor/aan
![]() ben eigenlijk best tevree met mijn lichaam, kheb niks te klagen ![]()
|
![]() |
heb ik ook wel moeite mee, lig je daar, ben nou niet echt tevreden met mijn buik, en dan ga ik soms toch enigszins omhoog zitten, en dan *blubber*.
maar het is al wel iets minder geworden, in het begin vond ik het helemaal verschrikkelijk, nu heb ik zoiets van dat het ook niet anders is.
|
heb da vooral in het begin van dat ik iemand ken waar ik iets me doe
dan is het meestal pikkedonker in men kamer en is het ook nog eens onder de dekens maar eens je de persoon leert kennen en weet dat ze/hij het niet doet voor je lichaam maar voor wie je bent voel je je er al snel beetje veiliger bij |
![]() |
|
![]() |
Hihi, dat heb ik ook!! "Schatje, wil je even het raam op een kiertje zetten?" Gatsie, dan voel ik me ontzettend bekeken. Waarschijnlijk vindt hij (jouw vriend) het leuk om je te bekijken en zal hij ook niet slecht over je denken:Hij is tenslotte op je gevallen zoals je bent. Maar ik snap heel goed dat je je op zulke momenten ongemakkelijk voelt!
|
![]() |
|
Ik had het daar vooral in het begin ook moeilijk mee als hij me naakt zag, probeerde de hele tijd dekens over me heen te houden.
Het trekt vanzelf weg, je went aan elkaar, en je weet dat hij je toch wel mooi vindt (hoop je dan ![]() ![]() Het beste is om gewoon te zeggen dat je je een beetje onzeker voelt over je lichaam, dan kan hij je geruststellen enzo. En misschien vertelt hij dan ook wel dat hij ook ergens onzeker over is ![]() |
![]() |
|
Ik had daar eerst ook wel moeite mee, nog steeds wel.
Verder met douchen ook, hij schaamt zich volgens mij echt nergens voor, laat altijd de badkamerdeur open staan etc.. Ik daarintegen doe áltijd de deur op slot.. We hebben een keer samen gedoucht, maar dat vond ik niet echt fijn... Ook naar de wc gaan kan ik echt niet voor z'n neus.... Maar het is dus al wel iets minder geworden, met naakt liggen etc. Ik schaam me daar niet echt meer voor. Soms wandel ik ook rond in mijn bh en onderbroek (hij wandelt thuis vrijwel altijd rond in een boxershort..)...
|
Verwijderd
|
*is blij dat ze niej de enige is*
Mjah, ik vindt het wel fijn dat hij naar me kijkt, en ik schaam mezelf ook niet, met of zonder deken, lamp aan of uit... dat boeit me niet zoveel, maar dat ik dan op moet staan en naar de andere kant van de kamer loop in m´n blote niks.. het voelt gewoon wat ongemakkelijk, tis nog maar kweeniej 3 keer voorgekomen tot nu toe en hij weet het ook wel. Maar ik had echt zoiets van ik zal wel weer raar zijn.. blijkt dus dat het niej zow is.. jullies hebben dat ook. Tuurlijk, ik vindt het ook fijn om naar hem te kijken, dus hij mag best naar mijn kijken: het voelt (de) alleen een beetje ongemakkelijk eerst... kleed me ook gewoon aan en uit met hem dr bij.. tis alleen mjah.. nujah die eerste paar keer... najah.. tx danmaar ![]() ![]() ![]() ![]() liefs sweetsterretje |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Keihard drinken en nog harder kotsen? Verwijderd | 110 | 03-06-2004 14:16 | |
De Kantine |
Waarom zit jij nu te scholieren? rijk_v | 173 | 24-01-2004 15:00 | |
Seksualiteit |