Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk maar eens op http://www.eindexamen.nl/cgi-bin/pdc...s%26via=hindex voor een overzicht van de inhoud van de diverse examenvakken.
||
![]() |
Citaat:
iig bedankt allemaal en ik zal er nog eens goed over nadenken.. xxzz
|
![]() |
Ik wil ff een ding recht zetten: Met N&T kan je alle kanten uit, helemaal als je er economie bij doet.
Ik doe N&T MET Bio 1 en 2 en ik red het op die vakken wel, mijn zorg is Latijn...Als je echt geen biologie wil doen moet je geen N&G gaan kiezen is mijn advies, en gezien de leraren denken dat je het wel lukt dan lukt het wel, je moet vertrouwen in jezelf hebben...Bedenk wel dat WB12 heeeel veel werk is, als je het niet bijhoudt en daar heb ik spijt van gehad in de 5de...
|
Verwijderd
|
ik heb n&g met informatica. ik raad je aan neem nooit informatica das zo extreem zaai!!!!! verder ligt het idd aan of je de exacte kant op wil of dat je richting gezondheid wil. bio is makkelijk maar veel en n&t profiel is gewoon een stuk zwaarder helemaal als je geen na kunt maarja dat is ook maar mijn mening
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat moet ik kiezen? Daphiee | 4 | 03-04-2012 22:49 | |
Software & Hardware |
Wat moet ik kiezen!!! (help!) CuwleMandarijn | 7 | 04-11-2011 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Wie van de twee moet ik nou kiezen??! WANHOPIG 3gg!3*4ng3rf!5t | 122 | 01-06-2005 01:43 | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel moet ik kiezen? Morri | 160 | 05-02-2005 13:10 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat moet ik kiezen? | 0 | 04-06-2001 14:05 |