Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk hier eens http://members.lycos.nl/gratissms/
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij www.hotsms.com kun je ook betaal-smsjes sturen. Gewoon even met de huistelefoon dat nummer bellen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() [edit] hoi, trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je 1,5 uur belt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: en ik stuur het alleen zelf, als ik de logingegevens geef dan kan je namelijk ook via de computer op mijn nummer sms-en (+ je kan het naar iets van 15-20 mensen sturen die ik heb opgeslagen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en gefeliciteerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
vertel mij daar eens meeer over!! ik heb ook orange maar nix van gehoord!! lijkt me wel cool..tell me about it!!! ![]() ik heb de www.orange.nl gechekt maar kon ik niks vinden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
van die orange aanbieding is dus wel waar..check net de site nog eens en zie het volgende staan:
Voor iedereen die met Orange belt, is sms'en gratis tijdens de Orange SMS Weekenden. Dat geldt voor ieder weekend in augustus, september en oktober. Prettig weekend actievoorwaarden De voorwaarden die voor deze actie gelden zijn: Gratis sms geldt gedurende de weekenden (00:00 zaterdag t/m 23:59 zondag) in de periode 02-08-04 t/m 31-10-04, en geldt voor alle Orange Ready, Orange Smart en Orange Free klanten. De volgende diensten vallen buiten de actie en zullen conform de gebruikelijke tarieven van Orange verrekend worden: 1 sms versturen vanuit het buitenland 2 sms versturen vanaf GroepsSMS via www.orange.nl 3 Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je via sms aanvraagt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen 4 Alle sms diensten (nieuws, weer, verkeer, ringtones, etc) die je op je mobiele telefoon ontvangt, onder meer via SMS info, SMS fun, Bel Info, Bel Fun, Orange World, www.orange.nl of externe partijen 5 spamming via sms, dwz ongevraagde sms'jes voor commerciele, charitatieve of ideeele doeleinden zoals bedoeld in art. 11.7 van de Telecommunicatiewet. 6 commercieel gebruik van sms 7 misbruik en buitensporig gebruik, waaronder geautomatiseerd verzenden van sms via hardware- of softwaretoepassingen; anders dan verzending via een mobiele telefoon. |
![]() |
|
bij www.hi.nl staat ook een link naar een site als je geen hi hebt
en ik betaal lkkr puh (!) 9 cent voor een smsje! ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Probleem met via internet bestelde mobiel *amélie* | 8 | 17-09-2009 17:52 | |
Lifestyle |
smsen belg_ned | 69 | 11-11-2005 10:54 | |
De Kantine |
smsen via internet sanderrr | 20 | 03-01-2005 07:27 | |
Software & Hardware |
gratis sms'en via t internet!!! haushinka | 2 | 05-07-2004 22:50 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 |