Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige goeie vervoer manier die ik weet is simpelweg de wiet in je hand houden en je hand buiten het raam hangen. Geeft de douane aan dat je meot stoppen ( dit doen ze van ver want met 120km/u sta je neit in 1 keer stil ) dan laat je het simpelweg uit je hand vallen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat zijn twee dingen die je niet kan vergelijken |
![]() |
|
![]() |
ochochoch...
met een kleine hoeveelheid wiet zul je waarschijnlijk nergens echt in de problemen komen. (1 nacht opt bureau) neem je echter mee voor 3 weken elke dag blowen (ala 100 euro ofzo) mee... dan zul je de bak in draaien, of beter gezegt je vader of moeder. maar in belgië, engenland, zwitserland spanje en portugal zul je over het algemeen weinig problemen ondervinden. frankrijk heeft nationaal geen gedoogbeleid, maar regionaal wel (parijs en andere grote steden hebben gedoogbeleid) spanje heeft nationaal een gedoogbeleid, maar regionaal niet altijd, het nationale gedoogbeleid laat ruimte voor regionale corpsen om TOCH mensen op te pakken en aan te klagen. belgië en engeland hebben sinds kort een gedoogbeleid, dus nog niet alle politieagenten zullen even gedogend zijn. maar ook hier geld, grote stad? geen probleem! portugal gedoogd ook al een tijdje. zwitserland gedoogd al heel lang (ze hebben daar ook coffeshops) voor de duitsers moet je welbang zijn, die zijn erg conservatief over drugs. |
![]() |
||
Citaat:
soort van offtopic; ik heb gehoord dat je in Denemarken, kopenhagen naar Christiana moet gaan, dit zou een soort van hippie plek zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
en cristiania is volgens mij dichtgegooid |
![]() |
|
Dat staat er niet bij, er wordt gesproken over persoonlijk gebruik dat gezien kan worden als georganiseerde criminaliteit
De denen die ik dit weekend sprak tipte me om daarheen te gaan, maar ja, was toch niet van plan de komende tijd naar denemarken te gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Gewoon meenemen, als je een paar gram mee hebt zul je als je gepakt word nooit een hoge straf krijgen, en de kans dat je gepakt word is gelijk nul. Verder zit je bij pa en ma in de auto wat de kans ook aanzienlijk kleiner maakt dat je ergens word aangehouden.
Daar kopen vind ik een zeer slechte tip aangezien je daar geen connecties hebt en je daar in een half sub crimineel wereldje moet begeven om iets te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vorige week in Berlijn(ja dat is geen frankrijk, maar wel buitenland) ook ergens hasj vandaan weten te halen en dat daar gewoon gerookt. Ik zou het risico niet nemen om het mee de grens over te 'smokkelen'.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meenemen lijkt me veiliger, binnen europa word je toch niet aan de grens gecontroleerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Idd, ze houden steekproeven, vooral bij nederlanders
![]() Bwha vriend dat vorig jaar met ons mee op vakantie was had gewoon dik veel pep en hasj meegenomen naar frankrijk. Mja gelukkig niet gecontroleert he. En aan wiet komen is zooo makkelijk, zeker in frankrijk. Ik ben nog nooit op een camping geweest waar er mensen waren zonder wiet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ging een tijdje geleden naar Oostenrijk op wintersport. ( maart/april )
Ik reed door duitsland samen met een vriend (joost) toen we besloten te stoppen bij een benzinestation om even wat te gaan eten en refreshments halen enzo... Ineens allemaal piepende banden om ons heen en zwaailichten. Staan er 3 zwarte undercover grote audi`s om ons heen ( klemgereden ) iets van 9 agenten. Hand op hun pistool enzo... kwam nogal bedreigend over. Ik draai het raampje naarbeneden en vraag "Was ist los??" ![]() Polizei Polizei aussteigen bla bla ( verstond er geen reet van ) Ik en Joost werden de auto uitgesleurd. en we moesten gaan zitten op een grasveldje verderop met een agent erbij. Agent allemaal vragen stellen enzo.. ze gingen de auto doorzoeken.. fouilleren etc.. Ze vroegen of we drugs bij ons hadden.. ik begon te lachen.. want offcourse we didn`t have any dope on us ![]() ![]() Agent vond het, ik was de lul... wiet was van mij... tsja.. gelijk maar gezegd dat Joost er niets mee te maken had. Toen wilden ze eerst schikken voor 200 euro ( omkopen ) Dikke pech, kut klote tering pin automaat deed het niet ![]() Toen zijn we meegenomen ergens diep in het duitse donkere platteland om 2 uur s`nachts... Heb ik het genoegen gehad om eens lekker een nachtje en een ochtend een duitse cel van binnen te zien.. ![]() Toen ze overlegd hadden met officier van justitie enzo en dat soort dingen moest ik 350 euro boete betalen ter plekke... er zijn toen ook tevens Politiefoto`s ( Mugshots ) met zo`n bordje voor me van me genomen. En vingerafdrukken. God wat voelde ik me klote zeg... en goed genaaid ook !!! Die vent ( die ongelooflijk uit zijn bek stonk ) moest nog eventjes fijntjes 2 uur lang allemaal details van mij weten ook gezicht.. kleur haar... kleur tanden... ALLES moest ie weten !!! ![]() Toen alles klaar was konden we gaan. ik voelde me echt een soort crimineel en ik moest van de schrik en hysterie alleen maar lachen... heb echt in een deuk gelegen.. maar voelde me eigenlijk best wel kut. Nu heb ik voor 10 jaar een duits strafblad. DUS PAS OP !!!!!!!!!!! its not worth it !!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zie het als de engelsen en voetbal |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Exhibionist Nuex | 14 | 12-01-2017 20:06 | |
Drugs & Alcohol |
zijn legale drugs wel zo goed? Sharida | 4 | 02-07-2012 17:28 | |
Drugs & Alcohol |
Zelf kweken LGF | 2 | 24-06-2006 10:23 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Spacecake INDOctrinatie | 66 | 11-09-2004 11:30 | |
Drugs & Alcohol |
Vliegtuig nemen love is life | 19 | 22-05-2003 14:45 |