Oud 24-07-2004, 09:40
PloeP
PloeP is offline
Sinds een paar weken hebben we in ons dorp WiFi (draadloos internet). Nu wil ik weten of het mogelijk is om een soort netwerk/domein met sommige mensen te maken die ook Wifi hebben in ons dorp. Zodat we je een soort LAN verbinding krijgen. De bedoeling ervan is dat we makkelijk bestanden kunnen uitwisselen binnen ons dorp. Volgens mij moet het wel mogelijk zijn, maar wat moet ik precies doen of instellen?
Oud 24-07-2004, 11:33
nienie
nienie is offline
Zoek eens met Google op "draadloos netwerk".
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:22
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
nienie schreef op 24-07-2004 @ 12:33 :
Zoek eens met Google op "draadloos netwerk".
tuurlijk.. dan krijg je 100000000 verschillende resultaten. Geef dan gewoon geen reactie.;

Sinds een paar weken hebben we in ons dorp WiFi (draadloos internet). Nu wil ik weten of het mogelijk is om een soort netwerk/domein met sommige mensen te maken die ook Wifi hebben in ons dorp. Zodat we je een soort LAN verbinding krijgen. De bedoeling ervan is dat we makkelijk bestanden kunnen uitwisselen binnen ons dorp. Volgens mij moet het wel mogelijk zijn, maar wat moet ik precies doen of instellen?

Het ligt eraan hoe het is geregeld binnen jullie WAN. Hoe zijn de autorisatie verdeeld en hangt er een domaincontroller aan?
Oud 25-07-2004, 13:44
nienie
nienie is offline
Wat een onzin. Als je op Google zoekt vind je al bij de eerste 10 zoekresultaten allerlei kant en klare uitleg die zelfs de grootste n00b nog kan begrijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten